Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Thumbnail Image
    Item
    Концепція ланцюга пропозиції
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Крикавський, Є. В.; Кобилюх, О. Я.; Кузяк, В. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено методологічні засади інтеграції сфер логістики і виробництва. Ідентифіковано чинники формування ланцюгів пропозиції та обґрунтовано елементи механізму управління їх функціонуванням.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування методів стрес-менеджменту під час ведення кредитно-інвестиційної політики на підприємстві
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гончар, С. Й.; Кузяк, В. В.; Honchar, S.; Kuziak, V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто наукові підходи до визначення сутності поняття “стрес” та типології стресів. Вивчено призначення та роль стресів на підприємствах різних видів госпо- дарської діяльності. Виявлено вплив стресів на прийняття управлінських рішень щодо виробничої діяльності підприємства та створення сприятливого корпоративного клі- мату для його ефективного господарювання. Оцінено вплив стрес-факторів на ефективність діяльності персоналу підприємства, виділено негативні та позитивні наслідки стресових ситуацій. Виокремлено певні принципи та побажання, яких необхідно дотримуватись для дієвого управління в умовах стресу. Охарактеризовано можливості запропонованих заходів боротьби з джерелами виникнення стресів на підприємствах. Запропоновано певні напрями для подальшого здійснення досліджень, котрі пов’язані із веденням кредитно-інвестиційної політики в умовах стресу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз логістичних процесів: економічний аспект
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Михайлик, Н. І.; Кузяк, В. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Глобалізація бізнес – процесів, пошук альтернативних існуючим концепціям конкурентних стратегій та змінне зовнішнє та внутрішнє середовище спонукають сучасних управлінців вивчати та застосовувати інструменти маркетингово-логіс- тичного управління. Так як, логістична діяльність підприємства виконується шляхом реалізації завдань, що у свою чергу покликані до координації в напрямі ефективної оптимізації усіх функціональних процесів, то вона розглядається як вагомий чинник підвищення ефективності діяльності підприємства. В статті сформовано основи методологічних положень аналізу логістичних процесів, їх класифікацію, особливості застосування в управлінській діяльності підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концепція управління інтегрованими ланцюгами поставок: теорія і практика
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Мамчин, P. O.; Кузяк, В. В.; Куницька, І. О.
    Розглянуто деякі теоретичні положення концепції управління ланцюгами поставок і проаналізовано можливості практичної адаптації інтегрованого ланцюга поставок у діяльність вітчизняних підприємств. Some theoretical rules of the concept of management of circuits of deliveries are considered and the opportunities of practical adaptation of the integrated circuit of deliveries in activity of the domestic enterprises are analyzed in the article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання основних засобів автотранспортних підприємств: оновлення та ефективність
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Подвальна, Г. В.; Кузяк, В. В.
    Досліджено місце автомобільного транспорту у сфері транспорту України. Оцінено рівень інвестиційного забезпечення основних засобів транспортних підприємств. Проаналізовано стан, рух і ефективність використання основних засобів у сфері транспорту України і, зокрема автотранспортних підприємств Львівської області. Виявлено ключові проблеми наявного стану основних засобів вітчизняних транспортних підприємств, зокрема автотранспортних, і запропоновано заходи щодо їх мінімізації. Набув подальшого розвитку методичний підхід до аналізу основних засобів, у межах якого запропоновано оцінювати основні засоби автотранспортних підприємствах у розрізі трьох груп показників: інвестиційне забезпечення, стан, рух основних засобів і ефективність їх використання, що дає змогу комплексно оцінити формування основних засобів, з урахуванням інвестиційної складової. Значимість одержаних результатів полягає у виявленні головних проблем відтворення основних засобів сфери транспорту і доведенні теоретичних положень, аналітичних результатів дослідження, висновків до рівня конкретних пропозицій щодо покращення стану основних засобів транспортних підприємств, що можуть бути використані і органами влади під час реалізації транспортної політики, і суб’єктами господарювання у поточній практичній діяльності. Investigated the place of road transport in transport Ukraine. Reviewed level of investment security fixed assets of transport companies. The analysis of the state of motion and efficiency of fixed assets in the transport sector and in particular Ukraine trucking companies, Lviv region. Revealed key problems of the current state of fixed assets of domestic transport companies, including motor and suggest measures to minimize them. Got the further development of a methodological approach to the analysis of fixed assets, in which proposed to carry out the evaluation of fixed assets of transport enterprises in the context of three groups of indicators: investment support, the state, the movement of fixed assets and the effectiveness of their use, that allow to evaluate the formation of fixed assets, subject investment component. The significance of the results is to identify the key problems of reproduction of the basic means of transport and the proof of theoretical statements, analytical research results and conclusions to the level of concrete proposals for improvement of fixed assets of transport companies that may be used by the authorities in the implementation of transport policy and sub ‘the objects in the current economic practice.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження сегменту експрес-доставки вантажів в Україні з використанням методів математичної статистики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Шандрівська, О. Є.; Кузяк, В. В.; Шандрівський, В. А.
    Досліджено сегмент експрес-доставки вантажів та проблеми їх розвитку в Україні: актуальність та чинники розвитку сегменту “СЕР”; основні структурні показники діяльності суб’єктів господарювання в сфері транспорту, складського господарства, поштової та кур’єрської діяльності; обсяг та структуру наданих послуг підприємствами пошти та зв’язку; рівень доходів підприємств від надання послуг пошти та зв’язку тощо. Проаналізовано проблеми розвитку сегменту “СЕР” та надано рекомендації щодо удосконалення їх діяльності (запроваджувати методи нецінової конкуренції, подальше поглиблення спеціалізації/диверсифікації (залежно від умов розвитку) та застосування прогресивних форм обслуговування споживачів з врахуванням факторів комплексності постачання, обсягу надання додаткових послуг, прямих довготермінових зв’язків). Розглянуто чинники сприяння діяльності надавачів послуг експрес-доставки (техніко- технологічні: оптимізація маршрутів перевезень вантажів, удосконалення систем оброблення та перевезення вантажів, механізація та автоматизація у сфері виробництва, застосування сучасних інфокомунікаційних технологій; організаційні: вдосконалення організаційних структур управління та перерозподіл функціональних обов’язків, покращення організації виробництва і праці; економічні: уніфікація та стандартизація існуючих послуг на засадах структуризації показників якості послуг та кількісного визначення їх параметрів, встановлення нормативних рівнів якості пересилання вантажів, економічне стимулювання щодо забезпечення надання високоякісних послуг). In this work the market segment of express cargo delivery and the following problems of its development in Ukraine are researched: topicality and factors of express freight development; basic structural indicators of businesses in transporting, warehousing, postal and courier activities; volume and structure of services provided by enterprises of mail and communications; the level of income of companies providing post and communication services etc. The problems of the express freight and recommendations for improvement of their activities (implementing methods of non-price competition, further deepening specialization/diversification (depending on the conditions of development) and the application of progressive forms of customer service, taking into account the complexity of the supply factors, the amount of additional services, direct long-term bonds). The following factors promoting the activities of express delivery service providers (technical and technological) are considered: cargo route optimization, improvement of processing and transportation systems, mechanization and automation in manufacturing, the use of modern information and communication technologies. The considered organizational factors are: improvement of organizational management structures and redistribution of functional responsibilities, improvement of production and labor. Among economic factors there are: harmonization and standardization of existing services on the basis of structuring service quality indicators and quantitative determination of parameters, establishment of regulatory quality levels of forwarding cargoes, economic incentives to ensure the provision of high quality services).
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові дослідження специфіки діяльності надавачів послуг експрес-доставки вантажів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Шандрівська, О. Є.; Кузяк, В. В.; Кошкалда, А. О.
    Проведено дослідження політики послугонадавачів експрес-доставки вантажів. Здійснене структурування асортименту послуг з експрес-доставки вантажів за ознаками (формою організації доставки вантажу (кур'єрська доставка, “від дверей до дверей”, “від дверей на склад, “зі складу до дверей”, “зі складу на склад”, “двері – аеропорт”); часовим параметром (доставка в той самий день, доставка до певного часу, доставка до певного дня); специфікою вантажу, видом транспорту, географічною ознакою (міжнародні, внутрішні); тарифами на перевезення залежно від параметрів вантажу; специфікою вантажу. Виділено додаткові послуги (зберігання, упакування, страхування, переадресація, інформаційне забезпечення тощо). Виділено особливості логістичної діяльності послугонадавачів, недоліки в галузі обслуговування та тарифної політики послугонадавачів експрес-доставки вантажів. Research policy of the service providers express freight. Realized structured range of services for express delivery of goods on the basis of (a form of cargo delivery (courier delivery “door to door”, “door to the warehouse”,“warehouse to door”, “warehouse to warehouse”, “door – airport”); the time parameters (same day delivery, delivery to a specific time, delivery by a certain day), the specificity of cargo, views transport, geography (international, domestic); freight rates depending on the size of the cargo, the specifics of the goods and been selected additional services (storage, packaging, insurance, forwarding, information provision, etc). Highlighted features of logistics activities of the service providers, deficiencies in service and tariff policy of the service providers express freight.
  • Thumbnail Image
    Item
    Підходи до управління потенціалом підприємства та його стратегічним розвитком
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Шандрівська, О. Є.; Кузяк, В. В.; Бек, О. М.
    Розкрито економічну суть понять “потенціал підприємства”, “управління потенціалом підприємства”, “стратегічний розвиток потенціалу підприємства”. Проведено оцінювання підходів до визначення поняття “потенціал” та його компонентів у науковій літературі. Наведено модель процесу стратегічного розвитку потенціалу підприємства (характеризується циклічним характером та призначена для використання в організаційному механізмі управління підприємством). The paper disclosed the economic essence of the concepts of “potential of the enterprise”, “potential management company”, “strategic development potential of the company”. The model of strategic development potential of the company to use in the institutional machinery of management.
  • Thumbnail Image
    Item
    Планування якості обслуговування клієнтів у системі стратегічного управління
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Кузяк, В. В.
    Обґрунтовано модель стратегічного управління обслуговуванням клієнтів приладобудівного підприємства. Здійснено матричне структурування стратегії обслуговування клієнтів. Подано алгоритм планування якості обслуговування клієнтів. The model of strategic management customer’s service of industrial enterprise are proved in this article. Matrix structuring strategy of customer’s service is carried out. The algorithm of scheduling quality of customer service is presented.