Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 19
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційна система обліку методичної роботи кафедри
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-03-01) Уханська, Оксана; Гладун, Володимир; Сеник, Андрій; Ukhanska, Oksana; Hladun, Volodymyr; Senyk, Andriy; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розроблено інформаційну систему аналізу методичної роботи кафедри закладу вищої освіти. Встановлено, що велике значення у забезпеченні якості освітньої діяльності закладів вищої освіти має методична робота кафедри, яка передбачає, зокрема, наявність навчально-методичного забезпечення навчального процесу та інформаційних систем для ефективного керування ним. Враховуючи важливу роль, що відводиться формуванню і розвитку системи методичної роботи у навчальному закладі, проаналізовано сучасні вимоги та умови реформування і диверсифікації системи вищої професійної освіти. На основі загального огляду методичної роботи кафедри закладу вищої освіти виявлено актуальність розроблення прикладного програмного продукту для обліку та аналізу методичної роботи як окремого викладача, так і кафедри загалом. Розроблена інформаційна система аналізу методичної роботи кафедри дає змогу виконувати аналіз методичної роботи й окремих викладачів, і усієї кафедри, оцінювати якість освітньої діяльності, ведення документації, а також передбачає діагностику і моніторинг методичної роботи кафедри за різні періоди, порівняння діяльності викладачів та підготовку рекомендацій на наступні періоди роботи. Запропонована інформаційна система також дає можливість ефективно керувати методичною роботою і надавати рекомендації щодо планування, реалізації та контролю результативності стратегії удосконалення навчального процесу і його методичного забезпечення. Зокрема, передбачено, що програма охоплює такі види діяльності, як: облік наявних у методичному кабінеті кафедри методичних розробок з їх прив’язкою до назви дисципліни; назви та шифру спеціальності; курсу; викладачів-авторів; лекторів; навчальних груп; кількості студентів у групі та загалом на потоці, кількості примірників навчально-методичної літератури; часу публікації; облік наявних методичних розробок у межах віртуального навчального середовища з їх прив’язкою до вищенаведених параметрів, а також часу останнього редагування, кількості зареєстрованих на навчальний комплекс лекторів та студентів, активності студентів; облік наявних методичних розробок у межах розділу “Електронна бібліотека” сайта кафедри з окремим їх узгодженням із кількістю відвідувань та кількістю копіювань користувачів. Розроблену інформаційну систему апробує кафедра прикладної математики Національного університету “Львівська політехніка”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дистанційне навчання як виклик сучасної університетської освіти: філософсько-правовий вимір
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Кучеренко, Наталія; Kucherenko, Natalia; Кучеренко, Наталья; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті ми з’ясували, що оперативне застосування технологій дистанційного навчання гарантує закладам вищої освіти: значне збільшення суб’єктів навчального процесу (організація навчання для широкої аудиторії – одночасне залучення великої кількості слухачів);суттєве зниження витрат на організацію навчального процесу (відсутність розходів на оренду приміщень, економія комунальних платежів і т. д.); істотне підняття якості навчання внаслідок засобів електронних бібліотек, використання новочасних ІКТ, зростання масштабу самостійної роботи спудеїв, слухачів і т.д.; організація єдиного (універсального) інформаційного освітнього середовища закладу вищої освіти. На основі аналізу значної джерельної бази можемо констатувати, що в системі дистанційного навчання визначальними методами управління навчальною діяльністю та способами навчання виступають програмноапаратні засоби, що працюють на основі ІКТ, комунікаційних мереж та систем, й застосовуються суб’єктами навчального процесу (які є віддаленими між собою) під керівництвом викладача.
  • Thumbnail Image
    Item
    Перспективи модернізації організаційно-виробничих структур в умовах становлення мережевої економіки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Новаківський, І. І.; Грибик, І. І.; Смолінська, Н. В.; Novakivskyi, I.; Grybyk, I.; Smolinska, N.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано основні закономірності розвитку інформаційного суспільства. Інтенсифікація процесів науково-технічної революції призвела до стрімкого зростання кількості технологічних процесів, видів виробленої продукції, товарів і послуг для населення, що призвело до збільшення обсягів і розмаїтості циркулюючої науковотехнічної інформації у суспільстві. В умовах ринкових трансформацій фактично усі організаційно-виробничі структури перебувають в режимі постійних змін, які зумовлені науково-технічним прогресом, зокрема у сфері удосконалення інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто питання зростання обсягів інформації, знань, комунікацій, які є основними засадничими основами нового суспільного укладу. Розкрито особливості мережевого середовища, динаміки його розбудови. Проаналізовано динаміку посилення потужності інформаційно-комунікаційних технологій, а також вплив цих процесів на зростання виробничих потужностей виготовлення високотехнологічних пристроїв. Також наведено і проаналізовано сферу застосування графічних аналітичних методів аналізування процесів впровадження нових інформаційно-комунікаційних технологій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Цифрові докази, утворені із застосуванням інформаційних технологій у провадженні у справах про адміністративні правопорушення
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Сірант, Оксана; Sirant, Oksana; Сирант, Оксана; Інститут права імені Володимира Великого МАУП; Law Institute of Vladimir the Great Interregional Academy of Personnel Management
    Розглянуто теоретичні аспекти дослідження цифрових доказів, утворених із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій у провадженні у справах про адміністративні правопорушення з позиції динамічних інформаційних систем із застосуванням синергетичного підходу і інформаційної генотипології інформаційних систем з погляду на аналогічні дослідження в Європейському Союзі. Проаналізовано правопорушення, передбачені Кодексом України про адміністративні правопорушення, де інформація, утворена із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, може бути безпосереднім об’єктом правопорушення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Фактичні дані як складова частина доказів, утворених із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій у провадженні у справах про адміністративні правопорушення
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Сірант, О. Р.
    У статті розглянуто теоретичні аспекти застосування в адміністративно-юрисдикційному процесі фактичних даних як складову частину доказів, утворених із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій у провадженні у справах про адміністративні правопорушення. Проаналізовано юридичну природу фактичних даних у справі про адміністративне правопорушення. В статье рассматриваются теоретические аспекты применения в административно-юрисдикционного процесса фактических данных как составная часть доказательств образованных с применением информационно-коммуникационных технологий в производстве по делам об административных правонарушениях. Анализируется юридическая природа фактических данных по делу об административном правонарушении. In the article the theoretical aspects of administrative jurisdiction in the process of evidence as part of the evidence generated using information and communication technologies in the proceedings on administrative offenses. Analyzes the legal nature of the evidence in the case of an administrative offense.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив інформаційного права на процес реформування суспільних відносин в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Єсімов, С. С.
    У статті розглянуто вплив інформаційного права на процес реформування суспільних відносин в Україні у зв’язку з асоціацією України і Європейського Союзу. Проаналізовано нормативну базу правого регулювання застосування інформаційно-комунікаційних технологій у контексті адаптації національного законодавства до вимог ЄС. Проведено порівняльний аналіз правових підстав впливу інформаційного права на процес реформування суспільства. В статье рассматриваются влияние информационного права на процесс реформирования общественных отношений в Украине в связи с ассоциацией Украины и Европейского Союза. Анализируется нормативная база правового регулирования применения информационно-коммуникационных технологий в контексте адаптации национального законодательства к требованиям ЕС. Проводится сравнительный анализ правовых оснований воздействия информационного права на процесс реформирования общества. The article examines the impact of information law in the process of reform of social relations in Ukraine in connection with the association Ukraine and the European Union. We analyze the legal framework regulating the right of information and communication technologies in the context of adaptation of national legislation with EU requirements. The comparative analysis of the impact of the legal basis of information law in the process of reforming society.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методи та засоби дистанційної освіти для заохочення і залучення сучасної молоді до самостійних наукових досліджень
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Шаховська, Н. Б.; Висоцька, В. А.; Чирун, Л. В.
    Нові інформаційні телекомунікаційні технології сприяють оптимізації управління навчальним процесом. Запропоновано інноваційні підходи до поліпшення навчальної програми вищої освіти у сфері ІТ. Розглянуто методи пошуку і залучення студентів до наукової та практичної роботи завдяки їх участі в командних змаганнях і спільних міжвузівських науково-практичних проектах. Узагальнено і подано методологічні наукові результати з проблематики впровадження технологій та методів дистанційного навчання. Запропоновано метод покращення наукової грамотності студентів, знаходячи інноваційні рішення для вирішення проблем проектів, що сприятиме науковій кар’єрі для учасників міжвузівських проектів. Розглянуто питання побудови комплексу математичних моделей процесів дистанційного навчання, на яких ґрунтується створення інтегрованого інформаційно-навчального середовища. Зазначені питання є актуальними у зв’язку з упровадженням технологій дистанційного навчання і нерозривно пов’язано з дидактичними та методологічними аспектами навчального процесу. New information, telecommunication technologies contribute to the optimization in the management of studies. This paper is devoted to the implementation of innovative approaches to improving the curriculum of higher education. The method of finding and attracting students including girls for scientific and practical work through and their participation at team competitions and joint Interuniversity scientific-practical projects are proposed. This work has considered a problem of distance education and involvement in her adaptive learning system. Improving scientific literacy of students by finding innovative solutions to address the problems of projects are proposed. Simplify the process of obtaining a scientific career for interuniversity projects participants. The questions of mathematical models of processes of distance education (remote training) are highlighted in this article. Creation of the integrated net oriented informational-educational environment is based on them. The indicated questions are actual in connection with implantation of technologies of distance learning and inextricably related with didactic and methodological aspects of the educational process.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості впровадження технологій та методів дистанційного навчання в освітній процес
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Голощук, Р. О.; Думанський, Н. О.
    Узагальнено і подано методологічні наукові результати з проблематики впровадження технологій та методів дистанційного навчання, які реалізовані із урахуванням мережевоцентричних технологій. This work has considered a problem of distance education and involvement in its adaptive learning system. Also free and business systems of distance education are considered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Ключові компоненти інформаційно-навчального середовища сучасного ВНЗ
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Шелестова, Анна
    Розглянуто значення та вплив інформаційно-комунікаційних технологій на розвиток та вдосконалення інформаційно-навчального середовища сучасного ВНЗ. Окреслено тенденції подальшого розвитку та вдосконалення процесів інформатизації ВНЗ. Importance and influence of information and communication technologies on the development and improvement of the information and education environment of the modern university are considered. Trends of the further development and improvement of informatization processes of the university are outlined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Про використання електронних засобів інформації у вітчизняному та зарубіжному законодавстві
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Когут, В. М.
    Розглянуто питання надання інформаційних послуг з використанням електронних засобів інформації. Проаналізовано проблеми запровадження в Україні надання населенню адміністративних та державних послуг в електронній формі. Запропоновано способи їх вирішення. Рассмотрены вопросы предоставления информационных услуг с использованием электронных средств информации. Проанализированы проблемы внедрения в Украине предоставления населению административных и государственных услуг в электронной форме. Предложены пути их решения. The question of providing information services using electronic media. The problems of implementation in Ukraine provision of administrative and public services electronically. Proposed solutions.