Шляхи мотивування персоналу служби маркетингу вищих навчальних закладів
Loading...
Date
2012
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Вміщено огляд особливостей роботи працівників служби маркетингу вищих навчальних закладів з точки зору мотивування. Подано пропозиції щодо процесу
мотивування вищезгаданих працівників з застосуванням показників та коефіцієнтів оцінки результатів роботи більшості посад служби маркетингу та розглянуто багато нематеріальних стимулів. The article is contains overview of the features work of marketing staff in higher education institutions from the motivating point of view. There are suggestions in the article on the motivation process for the personal mentioned above by using the indicators and coefficients for work results evaluation for the majority of Marketing Dpt positions. Intangible stimulating instruments are reviewed in this article also.
Description
Keywords
мотивування, преміювання, служба маркетингу, вищий навчальний заклад, показники, коефіцієнти, motivation, bonuses, marketing department, higher education institution, coefficient, indicator
Citation
Бобало О. Ю. Шляхи мотивування персоналу служби маркетингу вищих навчальних закладів / О. Ю. Бобало // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 735 : Логістика. – С. 16-25. – Бібліографія: 7 назв.