Формування об’єктів живої природи в комп'ютерній графіці

Date

2002-03-26

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”

Abstract

Описується метод формування 3-вимірних графічних об'єктів, які не можна розкласти на прості геометричні примітиви. Припускається, що об'єкт побудований на скелеті, який описується за допомогою з'єднаних відрізків. Поверхні будуються за допомогою параметричних функцій на цих відраках.
The method o f forming 3D objects, which are can't be represented by simple graphics primitives is suggested. It supposed that the objects are built on skeleton, which can be described by connected stretches. The surfaces are buid by the parametric functions on those stretches.

Description

Keywords

Citation

Зербіно Д. Формування об’єктів живої природи в комп'ютерній графіці / Д. Зербіно // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002. — № 468 : Комп’ютерна інженерія та інформаційні технології. — С. 151–156.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By