Формування об’єктів живої природи в комп'ютерній графіці
Date
2002-03-26
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Описується метод формування 3-вимірних графічних об'єктів, які не можна
розкласти на прості геометричні примітиви. Припускається, що об'єкт побудований на скелеті, який описується за допомогою з'єднаних відрізків. Поверхні
будуються за допомогою параметричних функцій на цих відраках.
The method o f forming 3D objects, which are can't be represented by simple graphics primitives is suggested. It supposed that the objects are built on skeleton, which can be described by connected stretches. The surfaces are buid by the parametric functions on those stretches.
The method o f forming 3D objects, which are can't be represented by simple graphics primitives is suggested. It supposed that the objects are built on skeleton, which can be described by connected stretches. The surfaces are buid by the parametric functions on those stretches.
Description
Keywords
Citation
Зербіно Д. Формування об’єктів живої природи в комп'ютерній графіці / Д. Зербіно // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002. — № 468 : Комп’ютерна інженерія та інформаційні технології. — С. 151–156.