Gamification in Educational Process: Realization

No Thumbnail Available

Date

2022-04-04

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

У статті наведено архітектуру системи освіти з гейміфікацією. Система оцінювання практичних знань і умінь через гру покликана оптимізувати навчально-виховний процес та прояви творчого мислення студентів. Основна мета цієї системи – спрощення та автоматизація процесу навчання в закладах освіти.
The paper presents an architecture of the education system with gamification. The system for assessing practical knowledge and skills through play is designed to optimize the educational process and the manifestation of students’ creative thinking. The main purpose of this system is to simplify and automate the learning process in educational institutions.

Description

Keywords

gamification, educational process, web-site, class diagram

Citation

Gamification in Educational Process: Realization / Nataliya Shakhovska, Krzysztof Rejman, Yuriy Bobalo, Volodymyr Brygilevych // Computational Problems of Electrical Engineering. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2022. — Vol 12. — No 1. — P. 1–6.