Інформатизація вищого навчального закладу. – 2017. – № 879

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/41985

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У віснику відображено результати теоретичних досліджень у галузі інформатизації вищих навчальних закладів, розвиток актуальних напрямів інформатизації, а також практичний досвід застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій у галузі інформатизації вищих навчальних закладів. Для наукових працівників, інженерів та студентів старших курсів, фахівців з інформаційних, комунікаційних та комп’ютерних технологій в освіті, інформатики, педагогіки.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 879. – 140 с. : іл.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць

Зміст


1
3
11
17
24
32
41
49
58
63
76
84
91
100
107
115
121
129
138

Content


1
3
11
17
24
32
41
49
58
63
76
84
91
100
107
115
121
129
138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 19
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості використання віртуальної навчальної платформи у післядипломній освіті
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Захарчук, Мар’яна; Васьків, Роман; Zakharchuk, Maryana; Vaskiv, Roman; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Politechnic National University
    Розглянуто питання створення та використання віртуальної навчальної плат- форми для слухачів серед колишніх військовослужбовців на курсах перепідготовки. Проаналізовано особливості використання віртуальної навчальної платформи створеної для слухачів проекту “Україна – Норвегія” в освітньому процесі післядипломної освіти. Визначено умови підвищення ефективності її використання. Розглянуто переваги поєднання віртуальної навчальної платформи та закритої Facebook групи слухачів для отримання ефекту синергії.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості розвитку дистанційних технологій у ВНЗ Укоопспілки “Полтавський університет економіки і торгівлі”
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Іванов, Юрій; Ольховська, Олена; Ольховський, Дмитро; Ivanov, Iuriy; Olkhovska, Olena; Olkhovskii, Dmytro; Вищий навчальний заклад Укоопспілки “Полтавський університет економіки і торгівлі”; Higher Educational Establishment of Ukoopspilka “Poltava University of Economics and Trade”, Poltava
    У статті розглядаються особливості розвитку дистанційних технологій та їх використання у ВНЗ Укоопспілки “Полтавський університет економіки і торгівлі”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розроблення алгоритму виявлення шкідливих інформаційно-психологічних маніпуляцій в онлайн-спільнотах ВНЗ
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Голуб, Зоряна; Holub, Zoriana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті запропоновано загальний алгоритм моніторингу онлайн-спільноти з метою виявлення інформаційно-психологічної маніпуляції (ІПМ) тематичного спряму- вання. Алгоритм передбачає пошук спільнот, в яких потенційно можуть бути ІПМ, виявлення ІПМ, визначення можливих шляхів поширення ІПМ та надання рекомендацій щодо нейтралізації ІПМ. Розглянуто дії, засоби і методи кожного з чотирьох етапів моніторингу онлайн-спільноти.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання системи аналізу навчальних матеріалів в середовищі дистанційної освіти “EFRONT”
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Думанський, Нестор; Dumanskyi, Nestor; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У цій статті проаналізовано можливості використання системи оцінки якості методичного забезпечення навчальних курсів дистанційної освіти у системі eFront.
  • Thumbnail Image
    Item
    Педагогічні умови ефективної співпраці бізнесу та університетів на прикладі створення спільних навчальних лабораторій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Глазунова, Олена; Саяпіна, Таїсія; Столярчук, Ірина; Hlazunova, Olena; Sayapina, Taisiya; Stolyarchuk, Iryna; Національний університет біоресурсів і природокористування України; Центр сертифікованого навчання “Проком”, Київ; National University of Life and Environment Sciences of Ukraine; Center of Certified Training “Procom”, Kyiv
    У статті досліджено педагогічні умови ефективної співпраці бізнесу і університету. Розглядається приклад такої співпраці в контексті створення спільної навчальної лабораторії “Центр компетенції 1С”, яка забезпечує якісну підготовку фахівців з технологій 1С ще під час навчання в університеті, що підвищує їх конкурентоспроможність на ринку праці.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання гібридного хмароорієнтованого середовища для розвитку особистісних та професійних навичок у майбутніх ІТ-фахівців
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Глазунова, Олена; Волошина, Тетяна; Hlazunova, Olena; Voloshina, Tetyana; Національний університет біоресурсів і природокористування України; National University of Life and Environment Sciences of Ukraine
    Статтю присвячено проблемі використання гібридного хмароорієнтованого сере- довища для навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій у вищих навчальних закладах. Вирішується завдання проектування та створення середовища, використання якого уможливить ефективний розвиток професійних компетентностей студентів ІТ-спеціальностей, а також, навичок софт скілз.
  • Thumbnail Image
    Item
    Впровадження системи управління знаннями як елементу системи управління якістю в інституті підготовки фахівців національного органу стандартизації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Богом’я, Володимир; Кириченко, Валерія; Bohomia, Volodymyr; Kyrychenko, Valeriia; Державне підприємство “Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості”, Київ; Ukrainian Research and Training Center of Standardization, Certification and Quality, Kyiv
    У статті розглянуто категорію “управління знаннями” та його компоненти як складову частину системи управління якістю, яку необхідно повноцінно впроваджувати та використовувати в Інституті підготовки фахівців Національного органу стандар- тизації задля забезпечення підвищення ефективності діяльності цього навчального закладу. Виділено основні завдання системи управління знаннями.
  • Thumbnail Image
    Item
    Актуалізація концепції веб-сайту Львівської політехніки: адаптивний дизайн та розподілене управління інформаційним наповненням
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Березко, Олександр; Жежнич, Павло; Зуб, Христина; Ковалик, Лілія; Berezko, Oleksandr; Zhezhnych, Pavlo; Zub, Khrystyna; Kovalyk, Liliya; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті обґрунтовано важливість адаптивного дизайну для веб-сайтів університетів та описано актуалізацію концепції веб-сайта Львівської політехніки з цього погляду, а також новий розподілений підхід до управління інформаційним наповненням.
  • Thumbnail Image
    Item
    Настільна видавнича система Scribus: порівняльний аналіз фінкціональних можливостей для застосування у навчальному процесі ВНЗ
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Шелестова, Анна; Shelestova, Anna; Харківська державна академія культури; The Kharkiv StateAcademy of Culture, Kharkiv
    Проведено порівняльний аналіз функціональних можливостей настільних видавничих систем для застосування у навчальному процесі ВНЗ. Запропоновано застосування вільної настільної видавничої системи Scribus як альтернативу спеціальному програмному забезпеченню, необхідному для отримання практичних навичок додрукарської підготовки документів студентами зі спеціальності “Інформаційна, бібліотечна та архівна справа”.