Інформатизація вищого навчального закладу. – 2018. – № 903

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47171

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику відображено результати теоретичних досліджень в області інформатизації вищих навчальних закладів, розвиток актуальних напрямів інформатизації, а також практичний досвід застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій в галузі інформатизації вищих навчальних закладів. Для наукових працівників, інженерів та студентів старших курсів, фахівців з інформаційних, комунікаційних та комп’ютерних технологій в освіті, інформатики, педагогіки.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. – № 903. – 124 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Інформатизація вищого навчального закладу

Зміст


1
3
10
18
26
34
42
49
58
67
75
81
88
98
106
111
122

Content


1
3
10
18
26
34
42
49
58
67
75
81
88
98
106
111
122

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання можливостей персонального навчального середовища у навчанні студентів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Химиця, Наталія; Морушко, Олександр; Khymytsia, Nataliia; Morushko, Oleksandr; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто проблему індивідуалізації навчання студентів на базі персонального навчального середовища (PLE). Вивчено можливості оптимізації навчального процесу з використанням індивідуалізації підготовки майбутніх спеціалістів. Розглянуто перспективи розвитку PLE, переваги та недоліки його впровадження.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз впливу лінгвістичних особливостей назв дисциплін на вибір окремих навчальних дисциплін студентами
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Жежнич, Павло; Морушко, Олександр; Химиця, Наталія; Zhezhnych, Pavlo; Morushko, Oleksandr; Khymytsia, Nataliia; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті проведено лінгвістичний аналіз назв окремих навчальних дисциплін, які пропонувалися студентам Національного університету “Львівська політехніка” для вибіркового вивчення. Цей аналіз ґрунтується на такій особливості поведінки, що переважно студенти здійснюють вибір навчальної дисципліни на основі її назви, оскільки назва дисципліни повинна максимально відображати суть предмета. Під час дослідження виявлено такі найпривабливіші ключові фрази, як “стартап” та “управління проектами”, які найбільш істотно впливають на рішення студентів. Тобто студенти віддавали перевагу тим дисциплінам, назви яких містять ключові фрази, пов’язані з сучасними привабливими сферами практичної діяльності.