Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2017. – № 866

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39630

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

Опубліковані результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу інституту інженерної механіки та транспорту Національного університету «Львівська політехніка» та інших авторів. Розглянуті питання динаміки та міцності елементів машин, приладів і транспортних засобів, а також створення й розрахунку перспективного технологічного устаткування. Для наукових та інженерно-технічних працівників відповідних галузей промисловості.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 866. – 248 с. : іл.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів

Зміст (том 866)


1
3
12
18
26
32
40
46
54
62
69
74
80
86
92
99
106
112
116
121
126
134
139
143
148
152
157
162
166
171
176
181
188
195
202
206
211
216
221
225
230
234
239
244

Content (Vol. 866)


1
3
12
18
26
32
40
46
54
62
69
74
80
86
92
99
106
112
116
121
126
134
139
143
148
152
157
162
166
171
176
181
188
195
202
206
211
216
221
225
230
234
239
244

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка показників надійності транспортних систем
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Тхорук, Є. І.; Кучер, О. О.; Голотюк, М. В.; Tkhoruk, Y.; Kucher, O.; Holotyuk, M.; Національний університет водного господарства та природокористування
    Розглянуто надійність транспортної системи як сукупності множини підсистем. Сформовано вирази ймовірностей знаходження транспортної системи у працездатному стані та у стані відмови залежно від станів її підсистем. Визначено коефіцієнт готовності транспортної системи як функцію від коефіцієнтів готовності окремих підсистем.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив монотонності роботи водія на функціональний стан його організму
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Постранський, Т. М.; Сотнікова, А. О.; Postrans’kyy, T.; Sotnikova, A.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Наведено основні показники, які впливають на функціональний стан водія. Проаналізовано поняття “монотонність” і як впливає на організм оператора транспортного процесу роботи в умовах монотонності та одноманітності. Вивчено наявні результати досліджень цього питання. Відповідно до даних, отриманих на основі досліджень, встановлено залежність функціонального стану водія від дорожніх умов.
  • Thumbnail Image
    Item
    Система обмежень на параметри перевезень пасажирів громадським транспортом
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Понкратов, Д. П.; Доля, К. В.; Ponkratov, D.; Dolya, K.; Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
    Викладено новий підхід до формування системи обмежень на параметри перевезень пасажирів громадським транспортом. Розглянуто такі показники перевізного процесу: довжина маршруту, характеристики пасажиропотоку, тривалість маршрутного інтервалу та коефіцієнт використання пасажиромісткості.
  • Thumbnail Image
    Item
    Алгоритм оптимізації транспртних циклів міжміських вантажних перевезень
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Оліскевич, М. С.; Oliskevych, M.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто задачу оптимізації транспортних циклів міжміських велико-гуртових перевезень вантажів, які складаються з декількох поїздок. Запропоновано часову модель у вигляді графу станів транспортної системи, а також алгоритм її впорядкування. Описано можливість пошуку взаємно скоординованих маршрутів довільної кількості транспотних засобів і досягнення мінімального їх простоювання при повному виключенні марних пробігів. Показано, що алгоритм дає гарантований точний розв’язок оптимізаційної задачі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Поведінка водія за кермом на регульованих перехрестях
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Жук, М. М.; Ковалишин, В. В.; Цір, Р. М.; Zhuk, M.; Kovalyshyn, V.; Tsir, R.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено реакцію водіїв на дозвільний сигнал світлофорів різних типів. Встановлено, що поведінка водіїв на регульованих перехрестях залежить від типу світлофора. Світлофори з відліком часу спричинюють ранній початок руху автомобілів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Зміна швидкості руху пішохідних потоків у зоні регульованих перехресть
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Ланець, О. С.; Грицунь, О. М.; Lanets, O.; Hrytsun, O.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Наведено результати дослідження зміни середньої швидкості руху пішохода залежно від ширини пішохідного переходу на регульованих перехрестях в умовах конфліктуючого потоку. Розроблено математичні моделі для визначення тривалості перетину пішоходами переходу залежно від щільності пішохідного потоку та ширини проїзної частини. Запропоновано оптимальні параметри пішохідного переходу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив дорожніх умов на показники функціонального стану водія
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Афонін, М. О.; Постранський, Т. М.; Afonin, M.; Postrans’kyy, T.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто вплив дорожніх умов на показники функціонального стану водія та його зміну під час керування транспортним засобом. Визначено певні не класичні показники, що мають вплив на водія. Одним із ключових завдань роботи було визначення чутливості цих показників до дорожніх умов.
  • Thumbnail Image
    Item
    Безпечна дистанція руху автомобілів у транспортних потоках з урахуванням функціонального стану водія
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Бойків, М. В.; Марій, Р. А.; Boykiv, M.; Mariy, R.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено дистанцію безпеки на автомобільних дорогах залежно від рівня завантаження дороги рухом. Встановлено, що у частково зв’язаному потоці автомобілів із зменшенням дистанції безпеки швидкість руху стрімко знижується. Виявлено, що під час руху в міських умовах, де спостерігається висока щільність транспортного потоку, інтенсивність руху та перерозподіл її у просторі, дотримання дистанції безпеки водіями у таких умовах помітно позначається на їх функціональному стані.