Логістика. – 2014. – №811
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29098
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обгрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – № 811 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 456 с. : іл.
Browse
Item Charakterystyka zastosowania metodologii SMED na przykładzie drukarni(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Pawłyszyn, I.; Hadaś, Ł.; Stachowiak, A.Висвітлено дослідження щодо реальної ситуації, пов'язаної з переоснащенням друкарні в контексті методології SMED. Представлено пропозиції щодо скорочення часу на переоснащення аналізованої компанії, беручи до уваги чотири основні етапи SMED. Крім того, на основі трьох складових чинників, а саме: коефіцієнта продуктивності, доступності та якості, визначено загальну ефективність обладнання (OEE) як основного критерію вдосконалення процесів. У дослідженні, окрім напрямів удосконалення, зосереджено увагу на необхідності участі у цьому процесі всіх працівників підприємства, а також підкреслено необхідність стандартизації розроблених методів роботи. Celem badań zawartych w opracowaniu jest przedstawienie rzeczywistego przebiegu zdarzeń towarzyszących przezbrojeniu maszyny roboczej w drukarni w kontekście metodologii SMED. W dalszym ciągu zaprezentowano propozycje zmian w myśl skrócenia czasu poświęcanego na przezbrojenia w analizowanym przedsiębiorstwie, biorąc pod uwagę cztery podstawowe etapy SMED. Ponadto na podstawie trzech składowych współczynników, a mianowicie: współczynnika wydajności, dostępności oraz jakości, wyznaczono całkowitą efektywność wyposażenia (OEE) będącej kluczowym miernikiem doskonalenia procesów. Badania, oprócz wskazania kierunków poprawy, zarówno koncentrują uwagę na potrzebie zaangażowania w proces poprawy wszystkich pracowników organizacji, jak też uwidaczniają potrzebę zestandaryzowania wypracowanych metod pracy.Item Consequences multi-channel sales – customers and retailers perspective(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Lipowski, M.Проаналізовано, як мережева економіка, інформаційні та комунікаційні технології модифікують поведінку та переваги споживачів. Багато виробників продають свої товари в роздрібних магазинах, через каталоги, електронну пошту, соціальні мережі, телефон, онлайн-магазини, мобільні додатки, а також через ринкових посередників. Досліджено ефект мультиканальних продажів з погляду як покупця, так і продавця. Мультиканальні продажі дають можливість клієнту самостійно вирішувати, як, коли і де купувати товари та замовляти послуги. Запропоновано розглядати кожен канал збуту не окремо, а в сукупності з іншими для забезпечення ефекту синергії. Проаналізовано взаємний вплив каналів та переваги мультиканальних продажів як для продавців, так і для покупців. Network economy, ICT technology modify consumer behaviour and purchase habits. Many providers sells their offer today in the physical retail stores, through catalogues, e-mail, social networking sites, by phone, online store, mobile applications as well as market intermediaries. The aim of the article is to present the effects of multichannel sales. Both from the point of view of the consumer and the manufacturer/seller. Multichannel selling gives customer opportunity to chose how, when and where to buy goods and services. The researcher suggest to treat every distribution channel not as a separate system but manage them in order to find synergy. Different channel influence each other. Multichannel selling bring retailers: higher selling, higher lifetime value of consumer, higher cost managing multi-channel selling, better information about customers, more competitive market. Multichannel give customer: convenience, less cost/effort, flexibility buying, lower level of service. In the online environment and the network economy gradually blurs differences between communication and distribution channel.Item Coordinating activities in a supply chain(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Grzybowska, K.Координація стала істотним чинником інтеграції різних частин організації, а також різних організацій у ланцюжку поставок. Вона є ключовим фактором успіху логістичного управління. Наведено результати досліджень у галузі координації ланцюжка поставок. Подано результати науково-дослідних робіт відповідно до проекту Логос “Модель координації віртуальних ланцюжків постачань відповідно до вимог корпоративної соціальної відповідальності”. У першій частині статті описано координаційну теорію, а в другій – дослідження, проведене автором. У статті містяться висновки з проведеного дослідження. W celu uzyskania integralności działań w złożonych strukturach jakimi są łańcuchy dostaw, konieczne jest wykonywanie działań koordynacyjnych. Działania te polegają na dopasowaniu, dostosowaniu i współdziałaniu rozproszonych czynności realizowanych w łańcuchu dostaw lub sieci w sposób współbieżny. Dzięki temu utworzony złożony system możliwy jest do dalszej rozbudowy lub przebudowy, zgodnie z potrzebami wynikającymi z rynku. Celem publikacji jest prezentacja istotnych zdaniem autorki działań koordynacyjnych, które spajają złożone struktury łańcuchów dostaw. Artykuł można podzielić na dwie główne części. Część pierwsza porusza zagadnienia teoretyczne związane z teorią koordynacji. Część druga to prezentacja wybranego fragmentu badań, które dotyczą znaczenia działań koordynacyjnych w praktyce gospodarczej. Tekst zakończono podsumowaniem.Item Development of strategic management of marketing activity of an industrial enterprise(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Raiko, D. V.Здійснено обґрунтування й подальший розвиток: концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, стрижнем якої є розвиток системи “споживач–підприємство–партнер”; методологічного підходу до формування маркетингових стратегій підприємства, підґрунтям якого є: конкурентоспроможність підприємства, бізнесова привабливість його партнерів щодо співпраці з ним та готовність споживачів до споживання продукції. Набув подальшого розвитку комплекс методичного забезпечення формування маркетингових стратегій підприємства з урахуванням конкурентоспроможності підприємства, бізнесової привабливості партнерів, готовності споживачів. Обґрунтовано доцільність створення на великих машинобудівних підприємствах департаменту маркетингу і запропoновано методичний підхід до оцінювання ефективності його діяльності загалом та його підрозділів і керівників. Теоретично обґрунтовано і запропоновано методичне забезпечення інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності, удосконалено стратегії її використання, розроблено методичні рекомендації щодо моделювання бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами. The present article scientifically proves and suggests the concept of strategic management of development of marketing activity of an enterprise the core of which underlies the development of the “consumer–enterprise–partner” system as well as a methodological approach to formation of marketing strategies of an enterprise based on a competitive capacity of an enterprise, business attraction of its partners as to cooperation and willingness of consumers to consume its products. A system of methods has been provided to form marketing strategies of an enterprise based on the competitive capacity of an enterprise, business attraction of partners, and willingness of consumers. The relevance of creating a marketing department at large machine building enterprises has been proved appropriate; a methodological approach has been proposed to evaluate the efficiency of its activity as a whole and its divisions and managers. The methodological support of information interaction of an industrial enterprise in the process of marketing activity has been theoretically justified and proposed; the strategies of marketing activity have been improved; the methodical recommendations have been developed to form a budget of information interaction of an enterprise with partners and consumers.Item Formation of a network as an organizational structure(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Данилович-Кропивницька, М. Л.; Живко, З. Б.Досліджено становлення мережевого підходу в сучасній економічній теорії, проаналізовано різні підходи до розуміння мережі як механізму координації, виділено першопричини формування мережевих структур, здійснено аналіз країн-лідерів за індексом мережевої готовності. Оцінено переваги рухомих горизонтальних мережевих організацій та їх поєднання з ієрархічними організаціями, що мають чітку вертикальну залежність елементів. Встановлено, що поєднання цих структур дозволяє ефективно їх використовувати на всіх рівнях економічних зв’язків. The article studies the development of a network method in the modern economic theory, analyzes different approaches to the understanding of a network as a framework for coordination, identifies the root causes of the formation of networking structures, and reviews the countries who lead in the Networked Readiness Index. It evaluates the advantages of moving horizontal networking structures and the ways they can combine with the hierarchical structures that have a clearly defined vertical dependence of its elements. The study demonstrates that a combination of these structures can facilitate their successful application at all levels of economic relations.Item Information risks of logistics systems(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Skitsko, V. I.Використання новітніх інформаційних та телекомунікаційних технологій в логістичних системах, а також навмисні чи випадкові дії людей можуть зумовити виникнення низки інформаційних ризиків. У роботі розкрито сутність інформаційних ризиків логістичних систем. Запропоновано бачення автора щодо визначення поняття інформаційних ризиків логістичних систем, їх об’єкта, суб’єкта, джерел, а також класифікації. Проаналізовано різні підходи щодо управління та моделювання таких ризиків та окреслено подальші напрями досліджень. The use of new information and communication technologies in logistics systems and intentional or random actions of people can lead to occurrence of information risks. In this paper, the essence of information risks logistics systems is revealed. The paper presents the author's vision of the definition of information risks in logistics systems, their objects, subjects, sources and classification. Existing approaches to modelling and control of such risks was performed. Outlines, future directions of research were put forward.Item Istota i zakres logistyki zaopatrzenia aglomeracji(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Grzywna, Z.Досліджено окремі аспекти безпеки жителів під час управління розвитком сучасного мегаполісу і значення логістики при цьому. Окреслені проблеми і ризики можуть виникнути на високорозвинених промислових територіях, а також можуть бути спричинені людською діяльністю. Проаналізовано аспекти привабливості міста і для мешканців, і для інвесторів. Проаналізовано літературу та дослідження інших науковців, пов’язані з визначеними проблемами. Celem publikacji jest przedstawienie niektórych aspektów bezpieczeństwa mieszkańców w zarządzaniu rozwojem współczesnych metropolii oraz roli logistyki. Przedstawione problemy jak zagrożenia mogące wystąpić na terenie silnie uprzemysłowionym, jak również ukazanie zagrożeń naturalnych spowodowanych przez człowieka. Podjęto również kwestie atrakcyjności miasta od podstawowej oferty dla mieszkańców, po ciekawe inwestycje. Artykuł ma charakter analizy literatury i przedstawienie w skrócie obszaru badań innych zajmujących się podobnymi problemami.Item Logistics in Poland – synthetic overview of current state and prospects(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Antonowicz, М.Розглянуто важливе значення, яке має логістика в економіці країни. Вона постійно розвивається, так що може задовольнити вимоги сучасних підприємств та адаптації до динамічних змін в економічному середовищі, особливо до глобалізації на товарних ринках і в дистрибуції. Наявний зростаючий попит на інтегровані логістичні провайдери послуг, які працюють або локально, або є глобальними гравцями ринку. Нижче наведені нові виклики для логістики, серед яких можна зазначити такі: зелена логістика, збалансований та соціально-відповідальний транспорт і ланцюги постачання, безпека і технології в ланцюзі постачання. Logistics is playing more and more important role in economy. It is constantly evolving so that it can meet the requirements of contemporary businesses and adapt to dynamic changes in the economic environment, especially to the globalization of trade markets and distribution. There is a growing demand for integrated logistic service providers who either operate locally or are global market players. The following are new challenges for logistics, to name just a few: green logistics, balanced and socially responsible transport and chain of delivery, safety, and technologies in the chain of delivery.Item New phenomena in the XXI century consumption and their marketing implications(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Sobczyk, G.Проаналізовано зміни у споживчих перевагах та споживчій поведінці, які спостерігаються у ХХІ ст. як результат специфічних економічних, соціальних та культурних передумов. До особливостей споживання, що виникають у контексті глобалізації ринків та економіки, загалом зараховують зміну структури споживання, споживчий гедонізм, екологізацію споживання, етичність та сталість споживання, зниження споживання тощо. Досліджено тренди щодо екоспоживання та принципи сталого споживання, які охоплюють екологічні, економічні, соціальні, психологічні та просторові напрями. Запропоновано перспективи досліджень споживчих мегатрендів. The article brings forth a presentation of the changes in consumption patterns and consumer behaviour that have been taking place in the twenty-first century as a result of specific economic, social and cultural conditioning. The already identified consumption developments occurring in the context of the globalisation of economies and markets include the following: transformation in the structure of consumption itself, consumption hedonism, the greening of consumption, ethical and sustainable consumption, deconsumption and other trends.Item Ograniczenia budowania silnej marki(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Howaniec, H.; Waszkielewicz, W.Розкрито проблеми цінності бренда й обмеження у побудові сильного бренда на прикладі пивоварень Польщі. Викладені результати досліджень описують труднощі фірм залежно від їхніх характеристик. Подано концепцію вартості бренда та обмеження для побудови сильного бренда в Польщі, з якими стикаються підприємства пивоварної промисловості. Основою для аналізу стали результати опитувань, проведених серед компаній пивоварної галузі Польщі. Обмеження, які ускладнюють побудову сильного бренда цими підприємствами, насамперед такі: відсутність коштів для рекламної діяльності, сильні позиції окремих брендів, що унеможливлюють зайняття позицій рештою, і погана якість пропонованих продуктів. Artykuł przedstawia zagadnienie wartości marki i ograniczeń w jej budowaniu wskazywane przez przedsiębiorstwa sektora piwowarskiego w Polsce. Prezentowane wyniki badań ankietowych przedstawiają rodzaj dostrzeganych utrudnień w zależności od cech opisujących te przedsiębiorstwa.Item Planowanie działalności marketingowej w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach (wyniki badania)(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Hadrian, P.Проаналізовано рівні планування у системі управління середніх і великих підприємств, і відповідність їм маркетингових планів. Досліджено планування розвитку підприємства та маркетингової діяльності. Визначено фактори, що визначають рівні та форми планування розвитку підприємства та маркетингової діяльності. Охарактеризовано найважливіші характеристики, що впливають на формування і характер маркетингових планів. Представлено співвідношення між різними видами планування маркетингової діяльності підприємств. Обґрунтовано найважливіші характеристики, що впливають на маркетингове планування на різних рівнях у системі управління підприємством. W ramach przeprowadzonych badań starano się rozpoznać poziomy planowania w systemie zarządzania średnim i dużym przedsiębiorstwem, i usytuowanie na nich planów marketingowych. Zbadano planowanie rozwoju przedwsiębiorstwa i działań marketingowych, uwarunkowania poziomów i form planowanie rozwoju przedwsiębiorstwa oraz działań marketingowych.Item Price sensitivity of polish buyers of durable goods(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Bondos, I.Наведено сутність цінової чутливості, емпіричні дані якої стосуються трьох типів товарів тривалого користування, автор використала модифікацію методу PSM (ціна – чутливість – вимірюваність). Мета статті полягає у виявленні змін у прийнятному ціновому діапазоні і оптимальний рівень цін залежно від змін у характеристиках товарів тривалого користування. Реалізація такої мети дослідження зводиться до того, щоб знайти відповідь на запитання: за які елементи пропозиції споживачі готові платити більше? Питання про чутливість цін на ринку товарів тривалого користування є надзвичайно важливим, тому що польські споживачі все ще перебувають на ранній стадії досягнення середнього рівня доходів для Європейського Союзу, членом якого Польща стала з 2004 року. Купівля товарів тривалого користування пов'язана з доволі значними витратами для покупців, оскільки для польських споживачів характерні тенденції менш вартісної оренди, обміну побутовою електронікою та/або побутовою технікою. The paper presents the essence of price sensitivity, empirical data refer to three types of durable goods, the author has applied a modification of PSM method (Price Sensitivity Meter). The aim of the article is to identify changes in acceptable price range and an optimum price level depending on changes in the characteristics of durables goods. Implementation of such a research goal comes down to find the answer to the question: For which elements of the offer, consumers are willing to pay more? The issue of price sensitivity on durable goods market is extremely important because Polish consumers are still at an early stage of achieving the average income level for the European Union, which Poland has been a member since 2004. Purchase of durable products is connected with quite significant expense for buyers, and it is worth nothing that among Polish consumers trend of renting or bartering consumer electronics or/and household equipment has not yet been widely adopted.Item Strategie nakierowane na klientów polskich przedsiębiorstw – wyniki badania(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Rawski, M.Досліджено, які маркетингові стратегії використовують компанії, що працюють на польському ринку, охарактеризовано фактори, що зумовлюють відмінності в інтенсивності використання певних стратегій. Згруповано підходи до визначення поняття «маркетингова стратегія». Розкрито поєднання стратегій охоплення ринку і стратегій диференціації. Представлено дані щодо вибору поєднань стратегічних рішень щодо охоплення ринку і обслуговування клієнтів. Celem artykułu jest ukazanie, jakie strategie marketingowe wykorzystują przedsiębiorstwa prowadzące działalność na polskim rynku, a także wskazanie czynników powodujących zróżnicowanie intensywności wykorzystania zidentyfikowanych strategii. Wskazano grupy podejść do rozumienia strategii marketingowej. Zamieszczone dane ukazują zróżnicowanie stosowania strategii stopnia pokrycia rynku i stopnia zróżnicowania działań marketingowych. Zestawiono dane obrazujące częstotliwość wyboru poszczególnych opcji dotyczących pokrycia rynku, w przekroju poszczególnych strategii oferowanych klientom korzyści.Item Wspołczesne koncepcje marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwami w Polsce. Wyniki badań(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Wojnarowska, H.Одним із важливих аспектів цього дослідження є виявлення думки польських керівників великих і середніх підприємств щодо їх ставлення до маркетингових концепцій управління підприємством. У статті відображено результати дослідження оцінки менеджерів щодо використання або відмови від використання концепцій на основі негативної оцінки або відсутності реальних можливостей. Автор поглиблено проаналізувала маркетингові концепції управління, із врахуванням широкого спектра характеристик підприємств і їх цільових ринків. Дослідження підтверджують низький рівень знань польських керівників великих і середніх підприємств щодо зазначених концепцій. Jednym z ważnych aspektów badawczych jest rozpoznanie opinii managerów polskich dużych i średnich przedsiębiorstw odnośnie ich stosunku do marketingowych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem. Zebrane w toku badań opinie menedżerów są konsekwencją stosowania koncepcji bądź zaniechania ich wdrażania, w oparciu o negatywną ocenę bądź brak realnych możliwości. Próba dokonania pogłębionej analizy marketingowych koncepcji zarządzania uwzględniającej szerokie spektrum cech przedsiębiorstw i obsługiwanych przez nie rynków, w zamierzeniu stanowić miała bardzo ważny aspekt badań. Wyniki badań nieco rozczarowują. Głównym tego powodem jest relatywnie słaba znajomość tych koncepcji wśród menedżerów polskich dużych i średnich przedsiębiorstw.Item Аналіз діяльності кредитних спілок на ринку фінансових послуг України(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Шкварчук, Л. О.; Цікайло, М. А.Досліджено роль та місце кредитних спілок у структурі фінансового ринку України. Встановлено основні тенденції, стан та особливості розвитку цих суб’єктів ринку фінансових послуг. Визначено базові характеристики діяльності кредитних спілок в Україні. Наведено основні заходи, реалізація яких сприятиме підвищенню результативності діяльності кредитних спілок. In the article a role and place of credit unions are investigational in the structure of financial market of Ukraine. Basic tendencies, state and features of development of these subjects of market of financial services, are set. Base descriptions of activity of credit unions are certain in Ukraine. Basic measures over, realization of that will assist the increase of effectiveness of activity of credit unions, are brought.Item Аспекти впровадження технології e-freight(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Молчанова, К. М.Проаналізовано технології електронного фрахту на авіаційному транспорті efreight, вимоги Міжнародної асоціації повітряного транспорту до впровадження цієї технології, досвіду застосування технології електронного обміну даними під час вантажних авіаційних перевезень та впровадження такої технології в Україні. The article was written with goal to analyse the technology of electronic freight on aviation transport, the requirements of the International Air Transport Association to the implementation of this technology, experience of using electronic data interchange technology in air cargo transportation and implementation of such technologies in Ukraine.Item Взаємозв’язок між кризами та ризиками підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Селюченко, Н. Є.; Масюк, В. М.Розглянуто трактування понять “криза” та “ризик” різними авторами, систематизовано причини їхнього виникнення на підприємствах. На основі порівняльного аналізу чинників кризи і ризиків обґрунтовано їхню однакову природу. Встановлено, що кризи є результатом реалізації ризикових подій, і що вищий рівень невизначеності, конфліктності та альтернативності у процесі прийняття управлінських рішень, то більший рівень можливих ризиків, а отже, глибшою може бути криза. In this article the interpretation of the terms of “crisis” and “risk” by different authors and systematization of the reasons of their occurrence in the enterprises are investigated. Based on the comparative analysis of risk and the crisis factors it is proved that they are of the same nature. It has been established that the crisis is the outcome of the risk events. Thus, the greater the level of uncertainty, conflict and alternatives in decision-making, the greater the level of risks and, therefore, the deeper crisis may develop.Item Впливові чинники купівельної поведінки кінцевих споживачів на туристичному ринку(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Дубодєлова, А. В.; Лісовська, Л. С.; Малкуш, Х. Ю.Обґрунтовано значення систематичного вивчення купівельної поведінки споживачів у системі маркетингу туристичних підприємств для забезпечення ефективності ринкової діяльності. Визначено склад і зміст чинників, які справляють вплив на купівельну поведінку споживачів, з урахуванням специфічних особливостей туристичного бізнесу. Розкрито механізми впливу виокремлених чинників на купівельну поведінку кінцевих споживачів у процесах пошуку, вибору та прийняття рішення про купівлю туристичних продуктів і послуг. Запропоновано пріоритетні напрями маркетингових дій туристичних підприємств відповідно до змін купівельної поведінки кінцевих споживачів. Proved the value of systematic study of consumer behavior consumers in the marketing of tourism enterprises to ensure the effectiveness of market activity. The composition and content of the factors that influence the purchasing behavior of consumers, taking into account the specific characteristics of tourism. The mechanisms examined factors influence the purchasing behavior of end users in the process of finding, selecting and deciding on the purchase of travel products and services. A priority areas of marketing activities of tourism enterprises in accordance with changes in purchasing behavior of end users.Item Деякі аспекти управління проектами у логістичній сфері(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Матвій, І. Є.; Віхоть, Т. А.Розглянуто процес управління проектами та обґрунтовано його важливість. Проаналізовано результати реалізації логістичних проектів з різних сфер діяльності. Досліджено сучасні технології та методи управління логістичними проектами. З’ясовано форми забезпечення процесу управління проектами, причини передачі функцій з управління проектами на аутсорсинг та розглянуто види аутсорсингових послуг у сфері управління проектами. The process of management projects was considered. The results of realization of the logistic projects that deal with different spheres of activity were analysed. Modern technologies and methods of management logistic projects were investigated. Forms of the project management process were found, the reasons of transmission of functions project management for outsourcing and the types of outsourcing services were considered in the project management.Item Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Решетнікова, І. Л.; Решетнікова, Г. С.Узагальнено теоретичні підходи щодо можливості використання національної ідентичності бренда для просування продукту на глобальних ринках. Досліджено сприйняття образу Франції та глобальних марок з французькою ідентичністю українськими споживачами і те, наскільки сумісний “культурний каркас” товарів і марок із сильною французькою ідентичністю із культурними цінностями і традиціями українців. Визначено, для яких товарних категорій доцільно застосовувати розширення “території марки “Франція”. Розроблено рекомендації щодо просування французьких товарів на український ринок. Generalized theoretical approaches concerning a possibility of using the national identity of a brand to promote a product on the global markets. The perception of the image of France and of the global brands with a French identity by the Ukrainian consumers is studied, along with the appropriateness of a cultural framework of products and brands with a strong French identity and Ukrainian cultural values and traditions. The product categories favorable for a brand territory extension are defined for such brand as “France”. The recommendations for bringing the French products on the Ukrainian market are elaborated.