Логістика. – 2014. – №811

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29098

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обгрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – № 811 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 456 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 41
  • Thumbnail Image
    Item
    Специфіка ланцюгів поставок органічної продукції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Якимишин, Л. Я.
    Досліджено ринок органічної продукції та виявлено тенденцію щодо його зростання. Ідентифіковано напрями розвитку ринку органічної споживчої продукції в Україні. Доведено доцільність упровадження програм розвитку ринку органічної продукції та створення нових коротких ланцюгів поставок на місцевому і регіональному ринках збуту не тільки органічної продукції, але й традиційної продукції споживання на місцевих ринках. The organic market is studied and a trend of its growing is showed. Areas of development of the organic consumer products in Ukraine is identified. The expediency of implementation of programs of market development of organic products and creating new short supply chains for local and regional markets not only organic products but also traditional products consumption in local markets.
  • Thumbnail Image
    Item
    Складське господарство в ланцюгу поставок: між витратами та корисністю
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Фалович, В. А.
    Ідентифікована тенденція переходу від утримування виробником власних складів до централізованого складування товарів на засадах аутсорсингу. Це пов'язано з тим, що централізовані склади створюють кращі умови для управління запасами та пришвидшують забезпечення доступності товарів клієнту, дають змогу втілювати у діяльність концепцію lean management. Досліджено рішення та механізми підвищення рівня адекватності ланцюга поставок ланцюгу вартості за допомогою складської сфери діяльності. Ідентифікована доцільність упровадження системи SMA (Supplier Managed Availability) в умовах оптимізації складських процесів згідно з концепцією Lean. Виявлено, що довгострокова партнерська співпраця з великими дистрибуційними центрами дозволяє підприємству отримати оптимальний ланцюг вартості, який одночасно допоможе досягти бажаних параметрів результативності ланцюга поставок. Identified trend of transition from manufacturer retention own warehouses to centralized storage of goods on the basis of outsourcing, due to the fact that centralized warehouses create better conditions for quicker and inventory management to ensure the availability of goods the customer, can further the activities of the concept of lean management. The solutions and mechanisms for raising the adequacy of supply chain value chain using storage areas of activity are researched. The feasibility of the introduction of SMA (Supplier Managed Availability) in terms of optimizing warehouse processes according to the concept of Lean is identified. Long-term partner with a large distribution center allows the company to get optimal value chain, which also will help to achieve the desired performance parameters of the supply chain was found.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання стану кон’юнктури фінансового ринку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Шкварчук, Л. О.
    Досліджено особливості формування попиту на фінансові інструменти та пропозиції. Виділено характер збалансованості фінансового ринку. Оцінено зв'язок між попитом, пропозицією та ціною фінансових інструментів. Сформовано прогноз розвитку кон’юнктурних характеристик фінансового ринку України. The features of demand and supply forming on financial instruments are investigated. Character of financial market balanc is distinguished. Connection is appraised between demand, supply and cost of financial instruments. The prognosis of development the conjuncture descriptions of financial market of Ukraine is formed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз діяльності кредитних спілок на ринку фінансових послуг України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Шкварчук, Л. О.; Цікайло, М. А.
    Досліджено роль та місце кредитних спілок у структурі фінансового ринку України. Встановлено основні тенденції, стан та особливості розвитку цих суб’єктів ринку фінансових послуг. Визначено базові характеристики діяльності кредитних спілок в Україні. Наведено основні заходи, реалізація яких сприятиме підвищенню результативності діяльності кредитних спілок. In the article a role and place of credit unions are investigational in the structure of financial market of Ukraine. Basic tendencies, state and features of development of these subjects of market of financial services, are set. Base descriptions of activity of credit unions are certain in Ukraine. Basic measures over, realization of that will assist the increase of effectiveness of activity of credit unions, are brought.
  • Thumbnail Image
    Item
    Planowanie działalności marketingowej w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach (wyniki badania)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Hadrian, P.
    Проаналізовано рівні планування у системі управління середніх і великих підприємств, і відповідність їм маркетингових планів. Досліджено планування розвитку підприємства та маркетингової діяльності. Визначено фактори, що визначають рівні та форми планування розвитку підприємства та маркетингової діяльності. Охарактеризовано найважливіші характеристики, що впливають на формування і характер маркетингових планів. Представлено співвідношення між різними видами планування маркетингової діяльності підприємств. Обґрунтовано найважливіші характеристики, що впливають на маркетингове планування на різних рівнях у системі управління підприємством. W ramach przeprowadzonych badań starano się rozpoznać poziomy planowania w systemie zarządzania średnim i dużym przedsiębiorstwem, i usytuowanie na nich planów marketingowych. Zbadano planowanie rozwoju przedwsiębiorstwa i działań marketingowych, uwarunkowania poziomów i form planowanie rozwoju przedwsiębiorstwa oraz działań marketingowych.
  • Thumbnail Image
    Item
    Чинники маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Суслова, Т. О.
    Досліджено динаміку зовнішніх чинників, що формують середовище для маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України. Наведено аналіз економічної ситуації, податкової системи України та зарубіжних країн, темпів інфляції, реальних доходів населення. Виявлено тенденції у конкурентній ситуації на ринку туристичних послуг України, а також у динаміці цін на послуги суміжників / партнерів. The dynamics of the external factors that shape the environment for the marketing of pricing in the tourist market of Ukraine. The analysis of the economic situation, the tax system of Ukraine and foreign countries, the rate of inflation, real incomes. Trends identified in the competitive situation on the market of tourist services in Ukraine, as well as the dynamics of prices for services of subcontractors / partners.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методичні підходи до формування інформаційного забезпечення моніторингу реалізації інноваційних проектів у межах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Стояновський, А. Р.
    Однією з передумов для формування інформаційного забезпечення системи моніторингу діяльності інноваційних структур та їхніх учасників (виконавців інноваційних проектів) є встановлення зв’язку між вхідними ресурсами та вихідними результатами інноваційної діяльності в їх межах. Саме тому в статті з використанням методу кореляційно-регресійного моделювання встановлено зв’язок між структурою кошторисної вартості інноваційних проектів (ІП) та основними фінансово-економічними показниками в ході їх реалізації. Також у роботі запропоновано економіко-математичну модель розрахунку прибутку, накопиченого за період реалізації інноваційних проектів, на основі структури їхньої кошторисної вартості. Increasing the effectiveness of innovatory projects selection at the stage of their consideration and expertise is one of the main pledges of innovative infrastructure and national innovative system successful operation. The statistics of innovatory activity implementation, in particular, within the framework of innovative structures activities show that not every innovative project, which has been accepted for realization, gives desired economical social effect. That is why it is necessary the accuracy of input and output indicators planned and calculated by innovative projects initiators should be checked. First of all, it has been done through the comparison of input recourses and output results structure. This work was implemented by the experts participated in the competitive commissions concerned with the examination and selection of innovative projects mentioned above. A considerable attention was paid to the questions of innovations preparation for implementation and evaluation of the investments effectiveness directed to innovative projects realization. The most popular in these directions are the works of N. Alexandrova, O. Amosha, L. Antonyuk, N. Chuhray, L. Fedulova, V. Heyets, A. Hrechan, A. Hrynyov, N. Krasnokutska, O. Kusmin, O. Lapko, P. Pererva, Y. Shumpeter, V. Solovyov, O. Vasylenko, V. Verba, I. Volkov, S. Yahudin and others. However, there exist some elements, of innovative activity effectiveness evaluating from the point of view of input recourses and output results comparison, which have to be considered in details. It causes the investigation having been carried on, that is aimed to define the correlation between the indicators of innovative projects estimated cost and financial results obtained while the realization in the form of economical mathematical model. In order to explain the interaction effect of indicators of estimated cost of innovative projects to the main financial economical results of their activity there was used the correlation regression modeling method in the article, by the results of which there was established the interconnection between the structure of estimated cost of innovative projects and financial results of innovative enterprises activities by their realization in the form of economical mathematical model and it was got the mathematical expression of profit calculation for implementation period of innovative projects, derived from the structure of their estimated cost. The usage of this model as a target function lets check (at the stage of expertise and selection of the projects) accuracy of calculation of planned (reference) input and output rates of innovative enterprises activities by realization of innovative project and evaluate advisability of realization of this innovative project as a part of specific innovative structure. This model will give an opportunity to the initiators of realization of the innovative project to present an economical reasoning of advisability of its realization from the point of view of structure formation accuracy of project estimated cost and to the senior government of innovative structure -- to define the advisability of the project realization as a part of preferential treatment of innovative activity of this innovative structure and about an opportunity of getting target state support.
  • Thumbnail Image
    Item
    New phenomena in the XXI century consumption and their marketing implications
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Sobczyk, G.
    Проаналізовано зміни у споживчих перевагах та споживчій поведінці, які спостерігаються у ХХІ ст. як результат специфічних економічних, соціальних та культурних передумов. До особливостей споживання, що виникають у контексті глобалізації ринків та економіки, загалом зараховують зміну структури споживання, споживчий гедонізм, екологізацію споживання, етичність та сталість споживання, зниження споживання тощо. Досліджено тренди щодо екоспоживання та принципи сталого споживання, які охоплюють екологічні, економічні, соціальні, психологічні та просторові напрями. Запропоновано перспективи досліджень споживчих мегатрендів. The article brings forth a presentation of the changes in consumption patterns and consumer behaviour that have been taking place in the twenty-first century as a result of specific economic, social and cultural conditioning. The already identified consumption developments occurring in the context of the globalisation of economies and markets include the following: transformation in the structure of consumption itself, consumption hedonism, the greening of consumption, ethical and sustainable consumption, deconsumption and other trends.
  • Thumbnail Image
    Item
    Побудова мотиваційного механізму управління трудовим потенціалом підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Скурська, В. А.
    Запропоновано послідовність побудови мотиваційного механізму управління трудовим потенціалом підприємства, що ґрунтується на поступовому формуванні теоретичного, інструментального, інформаційного та організаційного блоків. Визначено мету мотиваційного механізму управління трудовим потенціалом підприємства та виділено вимоги до його формування. Розроблено порядок коригування мотиваційної політики на основі оцінювання трудового потенціалу підприємства. In the article the build sequence motivational mechanism for the management of labour potential of the enterprise, based on the gradual formation of theoretical, instrumental, informational and organizational units. Defines the goals of motivational mechanism for the management of labour potential of the company and allocated requirements for its formation. A procedure for correcting motivational policy based on the assessment of the employment potential of the enterprise.
  • Thumbnail Image
    Item
    Ograniczenia budowania silnej marki
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Howaniec, H.; Waszkielewicz, W.
    Розкрито проблеми цінності бренда й обмеження у побудові сильного бренда на прикладі пивоварень Польщі. Викладені результати досліджень описують труднощі фірм залежно від їхніх характеристик. Подано концепцію вартості бренда та обмеження для побудови сильного бренда в Польщі, з якими стикаються підприємства пивоварної промисловості. Основою для аналізу стали результати опитувань, проведених серед компаній пивоварної галузі Польщі. Обмеження, які ускладнюють побудову сильного бренда цими підприємствами, насамперед такі: відсутність коштів для рекламної діяльності, сильні позиції окремих брендів, що унеможливлюють зайняття позицій рештою, і погана якість пропонованих продуктів. Artykuł przedstawia zagadnienie wartości marki i ograniczeń w jej budowaniu wskazywane przez przedsiębiorstwa sektora piwowarskiego w Polsce. Prezentowane wyniki badań ankietowych przedstawiają rodzaj dostrzeganych utrudnień w zależności od cech opisujących te przedsiębiorstwa.