Логістика. – 2014. – №811

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29098

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обгрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – № 811 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 456 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Сучасна парадигма стартапів у бізнесі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Попко, О. В.; Мальчик, М. В.
    Ідентифіковано відмінні риси стартапів від класичного бізнесу. Проаналізовано проблеми створення потенційно успішних стартапів в Україні. Обґрунтовано вагомість сучасної діяльності у сфері інноваційних технологій для економічного розвитку вітчизняних підприємств. Визначено особливості інноваційного розвитку вітчизняних стартапів на сучасному етапі. Закцентовано на необхідності інвестиційного забезпечення вітчизняних стартапів. We identified the distinctive features of the classic business startups. The problems of creating potentially successful startups in Ukraine were analysed. The importance of modern technology in the field of innovation for economic development of domestic enterprises was proved. We discovered the features of innovative development of domestic startups today and pointed out the need for investment to ensure local startups.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концептуалізація маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Ковальчук, С. В.
    Статтю присвячено поглибленню теоретико-методичних засад та розробленню практичних рекомендацій щодо створення концепції маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств. Сформовано та обґрунтовано авторський підхід до інноваційного розвитку підприємства як складової загальної концепції розвитку. Сформульовано та обґрунтовано застосування основних категорій та принципів реалізації механізму оцінювання маркетингової стратегії підприємства. Сформовано концепцію маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств. Article is devoted to the research of theoretical-methodological principles and development of practical recommendations in relation to the evaluation of marketing strategy of industrial enterprises by forming of mechanism of its complex evaluation. The author’s approach to innovative development of an enterprise as a particle of general development concept is developed and grounded. Application of basic categories and principles of realization of mechanism of evaluation of marketing strategy of enterprise are formulated and grounded The concept of marketing strategies of innovation development of industrial enterprises is formed.