Логістика. – 2005. – №526

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55400

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результата наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету «Львівська політехніка», українських та зарубіжних вищих навчальних закладів, в яких висвітлено сучасні рішення проблем теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2005. – № 526 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 684 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”

Зміст


1
ТЕОРІЯ ЛОГІСТИКИ І МАРКЕТИНГУ
3
7
13
19
23
29
33
39
44
50
56
61
68
72
80
84
89
94
98
102
106
112
122
130
139
144
148
151
156
160
165
169
173
181
186
193
199
205
209
ЛОГІСТИЧНЕ ТА МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ
215
219
224
231
236
240
246
250
255
261
267
272
281
287
292
298
302
310
317
323
328
335
343
347
354
358
364
368
376
381
386
396
402
408
413
421
426
432
436
440
444
448
453
460
467
472
477
ФОРМУВАННЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ ЛОГІСТИЧНИХ СИСТЕМ
485
490
496
501
508
515
520
524
527
534
540
546
549
557
562
566
572
576
583
589
594
601
608
614
619
626
630
638
642
647
653
661
666
674
680

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості організації гуртової торгівлі на агропромисловому ринку України
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Дудяк, Р. П.; Колодійчук, В. А.; Лукаш, В. О.; Львівський державний аграрний університет
    Розглянуто роль і значення гуртового ринку товарів АПК та основних операторів гуртової торгівлі в Україні. Охарактеризовано біржову торгівлю агропромисловою продукцією, її стан, особливості та тенденції розвитку.
  • Thumbnail Image
    Item
    Рекламна стратегія у системі маркетингових стратегій підприємства
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Горбаль, Н. І.; Романишин, С. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Аналізується сутність понять “стратегія маркетингу” та “рекламна стратегія”, описано особливості рекламної діяльності у системі маркетингу підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Регіональний маркетинг в стратегії соціально- економічного розвитку Українських Карпат
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Стадницький, Ю. І.; Політехніка Свєнтокшиська
    Регіональний маркетинг може і повинен зайняти вагоме місце в стратегії соціально-економічного розвитку Українських Карпат. Регіональний маркетинг повинен розробити комплекс заходів та інструментів, що забезпечують інформування потенційних інвесторів про привабливість регіону для розміщення підприємств і формування позитивного іміджу території, її престижу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Державне регулювання маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Лялюк, А. М.; Луцький кооперативний технікум
    Подано аналіз двох відомих моделей управління маркетингової діяльності; обґрунтовано необхідність формування моделі маркетингової діяльності, орієнтованої на інтереси суспільства; запропоновано розподіл функцій і складових управління маркетингової діяльності вищих навчальних закладів на макро- і мікрорівні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Місце збутової логістики у підвищенні ефективності маркетингової діяльності
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Козак, І. М.; Бучацький інститут менеджменту і аудиту
    Розглянуто значення ролі розподільної логістики у підвищенні ефективності маркетингової діяльності вітчизняних підприємств та основні напрямки оптимізації збутової діяльності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічний аналіз як інструмент маркетингового дослідження
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Виноградова, О. В.; Фабрая, І. М.; Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського
    Розглядається необхідність застосування стратегічного аналізу в управлінні малими підприємствами як одного з інструментів формування оптимальної стратеги розвитку.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обробка маркетингової інформації в нейромережах
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Морозов, В. О.; Лянце, Е. В.; Львівський інститут менеджменту
    Розглянуто принципи моделювання маркетингових ситуацій з використанням нейронних мереж та напрямки побудови імітаційних моделей ринку. Наведено приклади та результати дослідження умовного ринку з розв’язанням задачі кластеризаціі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Деякі питання маркетингу в системі менеджменту інноваційних підприємств
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Курінний, О. В.; ДНДГП “Хімтехнологія”
    Розглянуто комплекс сучасних проблем, що супроводжують діяльність інноваційних підприємств на ринкових засадах. Досліджено особливості реалізації маркетингового підходу в управлінні підприємствами галузевої хімічної науки.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічні проблеми транспортної євроінтеграції: маркетингові рішення українських перевізників
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Каніщенко, О. Л.; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка
    Проаналізовано маркетингові аспекти формування діючого, високо конкурентоспроможного комплексу транспортно-експедиторських послуг як фактора ефективного включення економіки України в європейський економічний простір. Успішний розвиток міжнародного транспортного потенціалу нової незалежної держави вимагає детального аналізу складових та чинників посилення ринкових переваг та маркетингових можливостей українських суб’єктів міжнародного ринку транспортних перевезень.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові та економіко-математичні підходи до дослідження ринку страхових послуг України
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Іванова, Л. О.; Музика, О. М.; Львівська комерційна академія
    Досліджено сучасний стан страхового ринку України. На підставі результатів маркетингового дослідження формування потреб у страхових послугах та поведінки покупців на ринку страхових послуг розроблено підходи до забезпечення ефективної діяльності страхового ринку. Здійснено економіко-математичне моделювання розвитку ринку страхових послуг.