Логістика. – 2005. – №526

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55400

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результата наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету «Львівська політехніка», українських та зарубіжних вищих навчальних закладів, в яких висвітлено сучасні рішення проблем теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2005. – № 526 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 684 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”

Зміст


1
ТЕОРІЯ ЛОГІСТИКИ І МАРКЕТИНГУ
3
7
13
19
23
29
33
39
44
50
56
61
68
72
80
84
89
94
98
102
106
112
122
130
139
144
148
151
156
160
165
169
173
181
186
193
199
205
209
ЛОГІСТИЧНЕ ТА МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ
215
219
224
231
236
240
246
250
255
261
267
272
281
287
292
298
302
310
317
323
328
335
343
347
354
358
364
368
376
381
386
396
402
408
413
421
426
432
436
440
444
448
453
460
467
472
477
ФОРМУВАННЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ ЛОГІСТИЧНИХ СИСТЕМ
485
490
496
501
508
515
520
524
527
534
540
546
549
557
562
566
572
576
583
589
594
601
608
614
619
626
630
638
642
647
653
661
666
674
680

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Thumbnail Image
    Item
    Методологічний підхід до впровадження процесно- орієнтованого управління в умовах сучасного динамічного середовища
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Тревого, О. І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто ряд методик з удосконалення бізнес-процесів підприємства при переході до процесно орієнтованого підходу до управління, а також вплив технологій та інформації на процес управління. Проаналізовано можливості застосування відомих методик процесного управління на вітчизняних підприємствах в умовах сучасного динамічного середовища.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив логістичних процесів на стратегії торговельних підприємств
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Талан, М. В.; Університет Марії Кюрі-Склодовської
    Логістичні процеси як інтегровані матеріальні та інформаційні потоки є основними процесами торговельного підприємства. Залежно від рівня їх усвідомлення відбувається формування стратегій торговельних підприємств і ступеня застосування логістики як концепції господарювання.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування партнерської співпраці як результат інтеграції маркетингових і логістичних дій
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Радзейовська, Г.; Зебруцький, З.; Політехніка Шленська
    Розглянуто вибрані аспекти, які стосуються маркетингу постачання, який показує безпосередній зв’язок логістики постачання з ринком, а також користі, які виникають з партнерської співпраці.
  • Thumbnail Image
    Item
    Про деякі логічні помилки, що призводять до “комунікаційних шумів”
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Гладунський, В. Н.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розкрито функції комунікаційного процесу у менеджменті та описується група логічних помилок, які стають причиною виникнення комунікаційних шумів. Розглядаються підходи щодо уникнення логічних помилок при використанні в інформації простих висловлень.
  • Thumbnail Image
    Item
    Регулювання в системі управління водопровідно- каналізаційними підприємствами
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Лакіза, В. В.; Іванова, О. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Визначено основні чинники недосконалого формування тарифів на послуги водопостачання та водовідведення; завдання, що постають при вдосконаленні механізму їх регулювання; виведено найвагоміші причини підвищення та ключові моменти врегулювання цих тарифів; сформовано етапи регулювання тарифікації послуг, що надаються комунальними підприємствами, та надано рекомендації щодо їх реалізації.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові аспекти формування соціально-орієнтованих планів інноваційного розвитку підприємства
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Шумлянська, О. В.; Національльний університет “Львівська політехніка”
    Розглянута проблема місця маркетингових досліджень при складанні та виконанні планів інноваційного розвитку підприємств з соціальним спрямуванням.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинг в системі науково-технічної підготовки виробництва
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Сай, Л. П.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджуються особливості застосування маркетингу в організації технічної підготовки виробництва.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегії франчайзингових компаній
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Нечепуренко, С. О.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто теоретичні і практичні аспекти франчайзингу в країнах ринкової економіки, а також його становлення в Україні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові підходи до формування корпоративної культури підприємств
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мороз, А. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    З позицій маркетингу розглядають питання реалізації завдань вищими закладами освіти університетського типу щодо підготовки кадрів, які відповідають вимогам корпоративної культури великих підприємств та їх угруповань.
  • Thumbnail Image
    Item
    Комунікації у ході керівництва організацією
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мала, Н. Т.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розроблена видова класифікація комунікацій, створена модель комунікативного процесу між керівником та підлеглим, зосереджена увага на комунікативній компетентності управлінця, а також запропонована класифікація стилів спілкування керівника.