Логістика. – 2012. – № 749

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20840

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізований практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 749 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 564 с. : іл. – Бібліографія в кінці розділів.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Планування маркетингу: від визначення цілей до бюджетування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Герасимчук, В. Г.
    Наголошується на необхідності раціонального поєднання ринкових інструментів з використанням методів планування у веденні бізнесу. Розкрито сутність і місце плану маркетингу в системі управління об’єктом господарювання. Увага зосереджена на розбіжностях в трактуванні економічних категорій “планування маркетингу”, “стратегічне маркетингове планування”, “управління маркетингом”. Охарактеризовано принципи, на яких базується процес маркетингового планування. Досліджено методи планування маркетингової діяльності на підприємстві. Розглянуто процес бюджетування маркетингу. It is marked on the necessity of rational combination of market instruments with the use of methods of planning in doing business. Essence and place of marketing plan are exposed in control system by the object of ménage. Attention on divergences in interpretation of economic categories of “planning of marketing”, “strategic marketing planning”, “management marketing” is accented. Principles on that the process of the marketing planning is based are described. The methods of planning of marketing activity are investigational on an enterprise. The process of budgeting of marketing is considered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження факторів впливу на інноваційну діяльність та обсяг витрат на машинобудівних підприємствах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Гвоздю, С. Ю.
    Проаналізовано основні фактори впливу на інноваційну діяльність та на інноваційні витрати, врахування яких допоможе забезпечити ефективне функціонування підприємства. Проведено опитування керівників та провідних спеціалістів підприємств машинобудівної промисловості Львівської області з метою визначення факторів впливу на обсяг витрат на інноваційну діяльність. In this article the author described the impacts on innovation activities and innovative expenses of machine-building enterprises. These include: the degree of radicalism of innovations, the factor of time, the degree of repetition of works, the interdependence of expenses from the stage of innovative process, the degree of utilization of available resources, existing potential at development and realization of innovative decisions and the risk. Conducted questioning of managers and leading specialists of enterprises of machine-building industry of the Lviv area with the aimof determination of factors of influence on the expenses on innovative activity. The survey identified that the main impacts is the financial factor, corruption, stability, law, human factor, extremely high risks of innovation, political stability, weakness material and scientific and technological capabilities, outdated technology, lack of spare capacity, the backlog of production the development of the conditions and needs of the market environment, the level of technological development of economy, inadequate management systems.