Теорія і практика будівництва
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2113
Browse
8 results
Search Results
Item Результати експериментальних досліджень балкової залізобетонної прольотної будови моста за етапами реконструкції(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Рачкевич, В. С.; Семанів, Л. Я.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Rachkevych, V.; Semaniv, L.; Kvasha, V.; Saliychyk, L.; ПАТ “ДАК “Автомобільні дороги України”, “ДП Івано-Франківський облавтодор”; Служба автомобільних доріг України у Івано-Франківській області; Національний університет “Львівська політехніка”, ГНДЛ-88; Public Company “State Joined-Stock Company “ROADS OF UKRAINE”, Subsidiary Enterprise “Ivano-Frankivsk oblavtodor”; Ivano-Frankivsk Road Service; Lviv Polytechnic National University, GNDL-88На мережі державних і місцевих доріг експлуатується значна кількість мостів із збірними або монолітними прольотними будовами малих і середніх прольотів, збудованих за ТП вип. 56. На даний час нормований термін їх експлуатації 25–30 р. перевищений у 2–2,5 рази і вони продовжують експлуатуватись при незадовільних їх експлуатаційних і техніко-економічних показниках. Тому для подальшої нормальної експлуатації вони потребують реконструкції з відновленням нормованих експлуатаційних показників. В даній роботі описана реконструкція одного з таких мостів через р. Прутець Яблунівський на км 218+872 автодороги Мукачеве-Львів. Представлені конструктивні рішення реконструкції, а також аналіз результатів експериментальних досліджень прольотної будови за етапами реконструкціїItem Експлуатаційний стан, реконструкція та результати випробувань реконструйованого автодорожнього шляхопроводу(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Горбачевська, А. А.; Кваша, В. Г.; Horbachevska, A.; Kvasha, V.; Національний університет “Львівська політехніка”, ГНДЛ-88; Lviv Polytechnic National University, GNDL-88Мости малих і середніх прольотів будівництва 50–60-років минулого сторіччя з прольотними будовами із збірних залізобетонних балок за типовим проектом ТП вип. 56 зараз не відповідають сучасним експлуатаційним вимогам і потребують реконструкції з доведенням їхніх технічних показників до вимог чинних норм проектування нових мостів. У нашій статті описано конструкцію і технічний стан збудованого в 60-х роках минулого сторіччя моста з прольотними будовами за ТП вип. 56 та конструктивні рішення його реконструкції з розширенням прольотної будови розробленою в ГНДЛ-88 Нац. ун-ту “Львівська політехніка” конструкцією збірно-монолітної накладної плити з одночасним підсиленням балок зміною їх статичної схеми з вільнообпертої на защемлену на опорах. Статичні випробування прольотної будови після реконструкції підтвердили ефективність прийнятих конструктивних рішень та достатню вантажопідйомність реконструйованого моста для сприйняття нормованих тимчасових навантажень А15 і НК-100.Item Експериментальні дослідження бездіафрагмової прольотної будови моста під час реконструкції(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Рачкевич, В. С.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.Описано методику і результати статичних випробувань залізобетонної бездіафрагмової прольотної будови до та після реконструкції. Тechnique and results of static tests of reinforced concrete without-diaphragm span structure before and after reconstruction are described.Item Особливості реконструкції залізобетонних однопрольотних малих мостів(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Тузяк, А. А.Подано приклади реконструкції малих залізобетонних мостів з розширенням габариту монолітною плитою і підсиленням балок зміною статичної схеми з вільнообпертої на защемлену на опорах. Examples of reconstruction of small concrete bridges with extension dimension by monolithic slab and strengthening beams, change static scheme are described.Item Реконструкція мостів під час капітального ремонту автодороги Львів–Краковець за програмою підготовки до Євро-2012(Національний університет "Львівська політехніка", 2012) Кваша, В. Г.; Ковальчик, Т. П.; Полець, В. М.; Салійчук, Л. В.Описано конструкцію існуючих мостів, їх технічний стан та конструктивні рішення реконструкції з розширенням і одночасним підсиленням прольотних будов залізобетонною накладною плитою та зміною статичної схеми з балкової розрізної на рамну. The construction of existent bridges, them technical state and structural decisions of reconstruction with expansion and strengthening of span structures by the reinforced-concrete superimposed flag with change of static scheme from a beam on a frame are described.Item Технічний стан та реконструкція автодорожніх мостів з прольотними будовами із збірних залізобетонних пустотних плит(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2011) Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Тузяк, А. А.Описано результати випробувань, методику розрахунку, технічний стан та ефективні способи реконструкції прольотних будов із збірних залізобетонних попередньо напружених пустотних плит. The principles of methostructure formation of self-compacting concretes with polycarboxylate admixtures and microfillers, which are characterized by improved exploitive properties such as high strength, corrosion resistance and decreasing shrinkage in air condition of hardening were stated.Item Реконструкція міського шляхопроводу з розширенням прольотної будови залізобетонною збірно-монолітньою накладною плитою(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Кваша, В. Г.; Ковальчик, Т. П.; Мурин, А. Я.; Полець, В. М.; Салійчук, Л. В.Описаний технічний стан шляхопроводу, конструктивне рішення його реконструкції з розширенням прольотної будови плоскою збірно-монолітною накладною плитою, а також результати статичних випробувань прольотної будови після реконструкції. Described technical state of overpass, structural decision of his reconstruction with expansion of span structure by the flat collapsible-monolithic superimposed flag, and also results of static tests of span structure after reconstruction.Item Розширення плитної нерозрізної збірно-монолітної залізобетонної прольотної будови косого в плані автодорожнього моста(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Рачкевич, В. С.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.Описано конструктивно-технологічне рішення реконструкції автодорожнього моста зі збірно-монолітною нерозрізною, косою в плані плитною прольотною будовою, розширеного під час реконструкції монолітною залізобетонною накладною плитою. Подані результати випробувань прольотної будови до та після розширення.The structurally-technological decision of reconstruction of road-transport bridge with precast-monolithic solid axle, slanting in a plan, slabs span structure, widening at a reconstruction the monolithic reinforced-concrete superimposed flag, is described. The results of tests of span structure before and after widening are given.