Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 14
  • Thumbnail Image
    Item
    Емпіричні дослідження логістичної діяльності вітчизняних підприємств
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Чорнописька, Н. В.; Карий, О. І.; Білик, М. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Наведено результати досліджень щодо застосування логістики на вітчизняних підприємствах. Узагальнено розвиток теорії логістики, встановлено адекватність сучасної теорії логістики її практичному використанню на вітчизняному ринку. Встановлено залежність між зростанням вимог щодо обслуговування споживачів та застосуванням логістичних методів управління вітчизняними підприємствами.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості міжнародної логістики
    (Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Карий, О. І.; ДУ “Львівська політехніка”
    Розглядаються особливості логістики підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності
  • Thumbnail Image
    Item
    Методика розрахунку логістичних витрат
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Карий, О. І.
    Запропоновано методику розрахунку логістичних витрат підприємства та проаналізовано чинники, що впливають на їх величину. The new methodology of logistics expenditures calculation is proposed and the factors of logistics expenditures increasing are analyzed in this article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційні системи логістики як передумова впровадження логістичного менеджменту підприємства
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Карий, О. І.; Восъкало, В. І.
    Розглянуто важливість створення логістичних інформаційних систем для організації управління підприємством на засадах логістики. This article describes the necessity of the informational system creation for organization of an enterprise management on the basis of Logistics.
  • Thumbnail Image
    Item
    Цінова політика в маркетингу міста
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Карий, О. І.; Берлінг, Р. З.; Петрина, О. Б.
    Розглянуто цінову політику в маркетингу міста, проаналізовано методи регулювання тарифів комунальних підприємств та взаємозв’язок тарифів і місцевих податків з економічним розвитком міста. Продемонстрована відсутність “найкращого” методу регулювання тарифів на місцевому рівні, а також все більша увага до цієї проблеми з боку суспільства, науковців та практиків. The price politics as the part of municipal marketing-mix is investigated; the methods of tariff regulation of municipal enterprises and the correlation of the sum of tariffs and local taxes with economic development of a city are analyzed. The absence of "the best" method of the municipal tariff regulation on a local level, as well as growing attention to this problem from society, scientists, and professionals are demonstrated.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості планування сталої міської мобільності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Маргіта, Н. О.; Вороніна, Р. М.; Карий, О. І.
    Досліджено теоретичні засади сталої міської мобільності. Наведено відмінності традиційного транспортного планування та планування сталої міської мобільності. Узагальнено цілі, сфери застосування, основні ознаки, переваги та етапи плану сталої міської мобільності. Проаналізовано кращі світові практики впровадження плану сталої міської мобільності. Узагальнено ефекти, що досягаються внаслідок планування сталої міської мобільності. The article describes the issue of sustainable urban mobility. The differences between traditional transport planning and sustainable urban mobility planning are analyzed. The aims, fields of application, key features, benefits and phases of sustainable urban mobility plan are defined. The article provides the analysis of term “sustainable urban mobility plan”. The tasks within the Action Plan on Urban Mobility are presented. The index of sustainable urban mobility (I_SUM) for the assessment of sustainable urban mobility plan implementation is proposed. The best practices of sustainable urban mobility plan implementation are analyzed. The benefits of sustainable urban mobility planning are summarized. Perspectives of further research of sustainable urban mobility planning are suggested.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концептуальні засади міської логістики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Вороніна, Р. М.; Маргіта, Н. О.; Карий, О. І.
    Досліджено теоретичні засади логістики міста та логістичної системи міста. Наведено концептуальні елементи міської логістики. Узагальнено характеристику концепцій логістики міста, характеристику міста як системи. Визначено критерії оцінки показника мобільності міст. Узагальнено переваги застосування концепції логістики міста. The article describes the issue of city logistics and city logistics system. The importance of city logistics is grounded. Characteristic of city logistic concepts are generalized, which include classic, system and ecological concepts. Economic, environmental and social goals of urban logistics and its basic tasks are defined. The article provides the analysis of terminology and key principles of city logistics. City characteristics as a system are structured and its elements are described. The levels of city transport and logistics system, such as local, city, regional and national levels, are analyzed. Information on city infrastructure, which includes technical and service infrastructure, is given. The article include the criteria of assessing urban mobility which include maturity and performance. The benefits of city logistics concept are summorized. The article provides strategies of urban logistics and mobility performance depending on the level of cities transport system. Perspectives of further research of city and urban logistics are suggested.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вибір спеціалізованих інтернет-порталів як засобів маркетингових комунікацій підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Савченко, Ю. Т.; Шуліченко, А. Є.; Карий, О. І.
    Проаналізовані характеристики Інтернет-порталів як засоби маркетингових комунікацій підприємства та досліджено специфіку спеціалізованих Інтернет-порталів з продажу будівельних матеріалів та послуг. На основі проведеного аналізу визначено ключові характеристики Інтернет-порталів, на які слід звертати увагу підприємствам під час вибору місця розташування інформації про себе та свої товари. The characteristics of Internet-portals as tools of marketing communications of an enterprise are analyzed as well as the specifics of specialized Internet portals for constructional material and services are investigated in the article. It is proved that choosing an Internet-portal for promotion an enterprise have to evaluate number of its visitors and the geography of these visitors; whether these visitors find the portal via searching servers or directly (they are patrons); how much time visitors spend on the portal and whether they go further to enterprise sites from this portal. The popularity of searching servers for finding out new information among Internet users rises up the importance of such characteristics of a portal as PageRank and the number of indexed objects on the portal. Of course, the important role also plays the price for presenting information about an enterprise on the portal and the convenience of presented information about an enterprise editing.
  • Thumbnail Image
    Item
    Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв’язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Трач, О. Ю.; Карий, О. І.
    Нідставі аналізу літературних джерел розглянуто питання формування іміджу, бренду та репутації для осіб, організацій та територій, визначено спільні та відмінні риси понять “імідж”, “бренд” та “репутація”. Крім того, надано рекомендації щодо успішного використання іміджу, бренду та репутації для розвитку організацій, територій та окремих осіб. The issue of forming the image, brand and reputation for individuals, organizations and territories are discussed based on the analysis of literary sources, common and distinguishing features of the concepts of "image", "brand" and "reputation" are identified in the article. Furthermore, the recommendations on successful application of image, brand, and reputation for development of organizations, territories and individuals are submitted.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічний план розвитку міста: проблема в розробленні та реалізації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Карий, О. І.
    Наведено результати опитування службовців органів місцевого самоврядування та експертів у сфері стратегічного планування розвитку міст щодо потреби у стратегічному плані розвитку міста. Проаналізовано специфіку потреб у стратегічному плані розвитку міста різних зацікавлених сторін, а також визначено ключові для реалізації стратегічного плану розвитку міста зацікавлені сторони. The results of questioning of city local self-government employees and experts in the sphere of city development strategic planning about the necessity of a city development strategic plan are presented in the article. The specifics of necessities in strategic plan of city development for different groups of the stakeholders is analyzed, as well as the key stakeholders for the realizations of strategic plan of city development are identified.