Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
11 results
Search Results
Item Маркетингові стратегії газопостачальних компаній(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Косар, Н. С.; Капелусь, І. В.; Брухаль, Б. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Проаналізовано конкурентне середовище газопостачальних компаній, проблеми у їх діяльності та обґрунтовані маркетингові стратегії на перспективу.Item Маркетингові дослідження формування споживчих переваг(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Акімова, Л. М.; Національний університет “Львівська політехніка”Визначено особливості споживчих переваг на ринках товарів широкого вжитку з точки зору кінцевих споживачів і виробників. Проаналізовано існуючі моделі дослідження поведінки споживачів та визначено їхні переваги у разі закупівлі товарів. Запропоновано підходи до побудови моделі прогнозування попиту на товари підприємств-конкурентів з врахуванням споживчих переваг.Item Обслуговування споживачів як засіб налагодження довготривалих взаємовідносин(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглядаються найважливіші складові обслуговування споживачів та типові критерії їх оцінки, визначаються основні вимоги до формування стандартів обслуговування споживачів, пропонуються методи аналізу та оцінки рівня обслуговування споживачів. The most important elements of process of service of the consumers and typical criteria of their estimation are considered, the basic requirements to formation of the standards of service of the consumers are defined, the methods of the analysis and estimation of a degree of service of the consumers are offered.Item Маркетингові заходи щодо посилення конкурентих позицій енергопостачальної компанії(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Косар, Н. С.; Кухаренко, Ї. К.; Різенко, С. А.Проаналізовано конкурентне становище енергопостачальної компанії на роздрібному ринку електроенергії. Подані рекомендації щодо зниження роздрібних тарифів на електроенергію, організації комплексного обслуговування споживачів, посилення надійності електропостачання. The competition position of energy supplying company on retail market of electrical energy is analysed. The recommendations of decrease of retail tariffs on the electrical energy, organization of consumer complex service strengtheming of electrical energy supplying reliance are determined in this article.Item Особливості формування логістичної системи комерційного банку(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Кубів, С. І.; Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.Розглядаються особливості формування логістичної системи комерційних банків та підвищення рівня обслуговування клієнтів банківських установ. The features of formation of the logistic system of commercial banks and rise of level of maintenance of clients of bank institutions are considered.Item Цінова стратегія підприємства як засіб отримання конкурентних переваг(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Мороз, Л. А.; Косар, Н. С.; Різенко, С. А.Запропоновано класифікацію стратегічних рішень підприємств щодо встановлення цін на товари (послуги), подано рекомендації щодо використання окремих цінових стратегій. The classification of strategical enterprises decision about fixness of prices on goods (services) and recommendation about using of separate price strategies are proposed in the article.Item Сучасні тенденції використання стратегії притягування в діяльності фірми(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Косар, Н. С.; Понтус, В. В.; Огерчук, Ю. В.Проаналізована ефективність традиційних засобів реклами в умовах посилення конкуренції , розглянуто сучасні альтернативні підходи у сфері реклами, які базуються на використанні концепції “маркетингу вражень” і “ маркетингу за дозволом", в основі яких лежать емоційні мотиви. Визначені особливості їхнього впровадження у практику діяльності підприємств у розвинутих країнах світу, на території України та близького зарубіжжя. The efficiency of traditional ways of advertising in conditions of amplification of a competition is analysed, the modern alternative approaches in sphere of advertising are considered which are based on use of the concept «of impressions marketing» and «of marketing behind the sanction» in the chapter of which corner the emotional motives lay. The features of their introduction in practice of activity of the enterprises in the advanced countries of the world, in territory of Ukraine and near foreign countries are certain.Item Реалізація сучасних маркетингових концепцій у діяльності комерційного банку(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Кубів, С. І.; Крикавський, Є. В.; Косар, Н. С.Визначено необхідність використання банківськими установами України концепції маркетингу відносин та соціально-етичного маркетингу, розроблено конкретні заходи, які сприяють їх втіленню у діяльність комерційних банків (використання нових ознак сегментації ринку, сучасних каналів розподілу продуктів, пакетування продуктів та послуг, формування іміджу, інформаційна відкритість для клієнтів). The certain necessity of use by bank establishments of Ukraine of the concept of marketing of the relations and social – ethical of marketing developed concrete measures, which assist their embodiment in activity of commercial banks (use of new attributes of segmentation of the market, modern channels of distribution of products, assembly in a complex of products and services, formation of image, information openness for the clients).Item Оптимізація складських процесів як напрям посилення конкурентних переваг підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Білик, І. І.; Гайдук, А. Б.; Косар, Н. С.Визначено якісні показники функціонування складу та встановлено методи їх покращання з метою зниження витрат і підвищення рівня обслуговування клієнтів. Подано моделі вибору місцерозташування розподільчого складу у певному географічному регіоні. З метою вирішення цієї проблеми запропоновано використання теорії розмитих множин, яка була трансформована для вибору логістичного оператора, що виконує у повному обсязі дистрибуційні функції з використанням власних чи орендованих складських приміщень. It is determined qualitative indices of warehouse function of warehouse and it is elaborated methods of their improvement to decrease expenses and to improve the stage of customer’s service. Models of place choice of distributive warehouse arrangement in some geographical region are done in this article. To decide this problem it is offered using theory of eroded plurals, which was transformed for the choice of logistic operator, which completely execute distributive functions with using its own or rented warehouse buildings.Item Дослідження кон"юнктури ринків електроенергії Західного регіону України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Косар, Н. С.; Олійник, Я. І.; Сопільник, Л. І.Виявлені тенденції і закономірності розвитку роздрібних ринків електроенергії Західного регіону України, їхні коливання, сезонність і циклічність, а також причини цих змін. Детально проаналізовані такі складові кон’юнктури ринків електроенергії, як виробництво та споживання. Подано рекомендації щодо структурної перебудови генеруючих потужностей Західного регіону щодо забезпечення їх маневреності. Розглянута доцільність запровадження спеціального механізму управління електроспоживанням, що дасть змогу зменшити потребу у спорудженні маневрових потужностей в енерго-системі і забезпечить вирівнювання графіка навантаження. Tendencies and conformities with a law of electricity retail markets development of the Western Ukrainian region, its fluctuations, seasonality, recurrence and reasons of these changes are performed in this article. Generation and consumption as the main components of electricity markets’ conunkture are analysed. Recommendations for structural reorganization of regional generating powers in the side of their maneuverability are given. Expediency of introducing of electricity consumption management’ mechanism, that will allow decreasing a requirement in building of mobile powers in a grid and will provide smoothing of the loading graph, is discovered.