Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
9 results
Search Results
Item Обґрунтування напрямів покращання маркетингової діяльності вітчизняних виробників кухонних меблів (на прикладі тзов “діоліні”)(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Проаналізовано стан ринку кухонних меблів в Україні, подано характеристику діяльності ТзОВ “ДіоЛіні” на ньому, його стратегій. За допомогою опитування досліджено ставлення споживачів до вітчизняних та іноземних виробників меблів, ступінь зацікавленості в модних тенденціях на меблевому ринку, вподобання щодо стилю меблів, кольорової гами, комплектації тощо. Визначено пріоритетні напрями покращання маркетингової діяльності ТзОВ “ДіоЛіні” у межах вдосконалення його товарної, збутової та комунікаційної політики з урахуванням результатів проведеного опитування та шкали Т. Сааті.Item Напрями реалізації концепції екологічного маркетингу в умовах соціалізації економіки(Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Косар, Н. С.; Гап’як, Т. М.; Федунь, М. Р.; Національний університет “Львівська політехніка”Визначено передумови розвитку концепції екологічного маркетингу в Україні. Встановлено, що її розвиток повністю узгоджується з концепцією маркетингу цінності, у якій основний акцент робиться на орієнтацію на людину та її бажання. Детально проаналізовано такі напрями реалізації концепції екологічного маркетингу, як зменшення викидів у довкілля, розвиток нетрадиційної енергетики, збирання та переробка сміття, екологічно чиста продукція і упаковка, сільський зелений туризм на підставі вивчення зарубіжного та вітчизняного досвіду. Подано пропозиції стосовно активізації просування екологічних продуктів в Україні через об’єднання зусиль суб’єктів господарювання та регіональних органів влади та управління.Item Поглиблення енергетичної кризи як рушійна сила розвитку ринку енергозберігаючого інсталяційного устаткування(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Косар, Н. С.; Пилипенко, В. М.; Кузьо, Н. Є.Обґрунтовано доцільність використання нетрадиційної енергетики, енергозбереження та енегоефективності в Україні. Встановлено, що найвищий потенціал розвитку в Україні належить вітровій та сонячній енергії. Визначено, що у приватному секторі будівництва ситуація з переходом на енергозберігаючі технології поступово набуває стабільно зростаючої тенденції та істотно залежить від розвитку ринку первинної нерухомості. Тому у роботі встановлена залежність попиту на первинну нерухомість від величини середньомісячної заробітної плати. Проаналізовано досвід використання енергозберігаючого інсталяційного устаткування у світі та в Україні, доцільність запровадження з цією метою державної підтримки. Встановлено, що сьогодні ринок України не відчуває нестачі у постачальниках інсталяційного устаткування. Проте фінансово-економічна криза призвела до того, що попит на закордонну продукцію преміум та середнього класу в Україні істотно знизився на користь дешевшого сегменту. Визначено, що у межах просування енергозберігаючого устаткування виробники та посередники мають дати змогу клієнту зрозуміти те, що від його закупівлі він не лише заощадить власні кошти в перспективі, але і отримає екологічну та соціальну вигоди, оскільки розумне використання енергозберігаючої та екологічної продукції робить внесок у розвиток суспільства, вирішення проблеми світової енергетичної кризи та у сталий розвиток загалом. Такі ідеї повинні знайти відображення у активізації заходів паблісіті та соціальної реклами усіх ланок галузевого ланцюга. The necessity of the use of alternative energy, energy saving and energy efficiency in Ukraine is substantiated. The experience in using of the alternative energy sources in the world and Ukraine is studied. The wind and solar energy are established to have the highest development potential in Ukraine. The development of energy obtaining methods also needs the development of the equipment that will efficiently use generated energy and therefore increase the final outcome in the resource saving. In these days, due to the rapid development of technologies, a variety of solutions and equipment that can provide a powerful reducing energy consumption exist, which consequently leads to cost and resource savings. The equipment and materials for the heating systems, water supply, sewerage installation have great demand, because they are a mandatory attribute in the construction or reconstruction of industrial, residential, administrative and public buildings these days. The heat pumps are appropriate items in the area of alternative energy sources. The rationalization of retaining pump systems and controls regulates the ratio of energy and water consumption. Air heat pumps allow to achieve the maximum use of renewable energy while working with other heating equipment, such as boiler or collector. Solar collectors are used to support heating systems and hot water even at sub-zero temperatures. Highly efficient vacuum heat sink can receive energy from both direct and diffused solar radiation. In order to improve the efficiency of the heating system one should also optimize the performance of heating devices -radiators and hydraulic or electric warmed floor and walls by operation of thermostats. It is determined that the situation with the transition to energy saving technologies in the private construction sector becomes more stable growing trend and essentially depends on the development of primary real estate market. Therefore, the dependence in the demand for primary property values is of the average wage. The experience of the use of energy-saving equipment installation in the world and in Ukraine is analyzed, the appropriateness of introducing to this end the government support. It is established that modern Ukrainian market as no shortage of suppliers of equipment installation that is classically divided into foreign and domestic. However, the financial crisis has caused the demand for foreign products the premium and middle class in Ukraine decreased significantly in favor of cheaper segment. It is determined that within the promotion of energy-saving equipment manufacturers and intermediaries should provide the client with the understanding that from his purchase, one not only saves their own funds in the future, but gains environmental and social benefits, as the clever use of energy saving and environmental products contributes to development society, to address the global energy crisis and sustainable development in general. These ideas should be reflected in the intensification of publicity measures and social advertising of all levels of the industry chain.Item Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Косар, Н. С.; Пилипенко, В. М.; Кузьо, Н. Є.Визначена сутність та особливості корпоративної соціальної відповідальності бізнесу в Україні в умовах змінного середовища функціонування, необхідність використання концепції маркетингу 3.0, орієнтованого на цінності для клієнтів. Висвітлено напрями втілення цієї політики у практику функціонування українських підприємств у виробничій сфері та сфері послуг. Проаналізовано переваги, недоліки та перешкоди у сфері використання корпоративної соціальної відповідальності вітчизняними підприємствами, встановлено перспективи її розвитку. The essence and characteristics of corporate social responsibility in Ukraine in the face of a changing environment operation are determined, the need for companies with marketing concept 3.0 values oriented. The implementation of these policy directions in the practices of Ukrainian enterprises in the manufacturing sector and the service sector are shown. The value of the policy of corporate social responsibility is established, as directed on their employees and on various market actors increases in terms of active development of information technology, which provides a wide and easy access to any information relating to the activities of organizations. The influence of social and economic indicators on the reputation of the company and its financial performance by providing individual brands in the market and in the minds of consumers and customer loyalty products to socially responsible companies. Advantages, disadvantages and obstacles in the area of corporate social responsibility domestic enterprises, the conditions of its active use – proper organizational and informational support. Established perspectives of corporate social responsibility policy in Ukraine.Item Гармонійна взаємодія системи збалансованих показників ефективності та маркетингової стратегії компанії(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Косар, Н. С.; Дікун, О. А.; Білик, І. І.Висвітлено практичний аспект вирішення проблеми розроблення ринкової стратегії компанії внаслідок поєднання ідеологічних засад бізнесу, сформульованих власниками як місія і бачення, із системою збалансованих показників ефективності (BSC) її діяльності. Запропоновано створити на базі BSC процесну організаційно-управлінську структуру, яка забезпечить досягнення бажаних властивостей продуктів компанії та її успішної конкурентної позиції. Practical side of problem of building company’s market strategy as a result of a combination of ideological bases of business formulated by owners as the mission and the vision and the balanced scorecard (BSC) solution outlined. The process of establishment of management structure based on BSC, which allows ensuring an achievement of required properties of a company’s products and its successful competitive position suggested.Item Циклічність розвитку маркетингових концепцій(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Косар, Н. С.; Марущак, О. Я; Білик, І. І.На основі концепцій класифікації потреб Маслоу та Альдерфера розглянуто особливості кожного конкретного періоду часу щодо залежності актуальності маркетингових концепцій від конкретного рівня потреб суспільства. Проведено аналіз джерел вторинної інформації щодо зміни маркетингової політики підприємства залежно від змін вподобань споживачів цільового ринку. Обґрунтовано актуалізацію стратегій “блакитних океанів” та екологічного маркетингу у ХХ ст. відповідно до актуальних потреб споживачів. Висвітлено особливості втілення світових маркетингових тенденцій у політиці українських підприємств. На основі ретроспективного аналізу сформовано схему послідовності використання концепцій та спрогнозовано майбутні тенденції у маркетингу. Обґрунтована доцільність використання цих концепцій для підприємств у майбутньому згідно з обраним цільовим ринком. The characteristics of each specific time period depending on the relevance of marketing concepts appropriate to the needs of society are analyzed in the article. The analysis is based on the concepts of needs classification by Maslow and Alderfer. The analysis of secondary information about changes in marketing policy of enterprises based on consumer preferences of the target market is made in article. The updating of “blue oceans” and environmental marketing strategies in the XX century are grounded according to consumer’s needs. Main peculiarities of new world marketing trends realization in marketing policy of Ukrainian enterprises are shown. The schemes of predicted future trends in marketing which are based on retrospective analysis of sequences are formed in article. The appropriateness of the marketing concepts for companies in the future according to the chosen target market is grounded.Item Підвищення конкурентоспроможності ланцюгів створення вартості на засадах логістики(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Шандрівська, О. Є.; Косар, Н. С.; Чорнописька, Н. В.Розглянуто питання внеску логістики у забезпечення конкурентоспроможності ланцюгів створення вартості та збереження їхніх конкурентних переваг. Визначено основну мету створення та стратегічне завдання логістичних ланцюгів з огляду на необхідність формування конкурентних переваг. Представлені активовані логістикою показники конкурентоспроможності (найвищий рівень ринкової доступності товарів та низький рівень їх морального зношування); способи досягнення логістичними ланцюгами конкурентних переваг на ринку (забезпечення високої якості виконання процесів у логістичному ланцюзі; зменшення витрат; швидке реагування на зміни попиту; забезпечення надійності виконання процесів у логістичному ланцюзі). The issue of logistics in securing the competitiveness of value chains and the formation of their competitive advantages. The basic purpose of creation and the strategic task of logistics chains taking into account the necessity of formation of competitive advantages. Presented indicators of competitiveness, the dominant influence on who has a logistics (the highest level of market access to goods and their low moral depreciation); ways to achieve logistic chains competitive advantages on the market (provision of high-quality performance of processes in the logistics chain; cost reduction; rapid response to changes in demand; the reliability of the processes in the supply chain).Item Проблеми та особливості формування і розвитку бренду України(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Марущак, О. Я.; Косар, Н. С.; Білик, І. І.Проаналізовано імідж України у сфері міжнародних відносин з врахуванням зовнішніх та внутрішніх факторів впливу. Розглянуто особливості формування бренду України як країни пострадянського простору із значними економічними проблемами. Наведено приклади брендів та процесів ребрендингу європейських держав. На основі проведеного аналізу сформульовано основні заходи щодо швидкої побудови позитивного бренду України.In article analyzed image of Ukraine in international relations according to external and internal factors influence. The article discusses the features of the brand of Ukraine as a country with significant post-Soviet economic problems. Examples of brands and the rebranding processes of different European nations are used for Ukraine as experience in research. For rapid construction of a positive brand of Ukraine were formed basic solutions of current problems.Item Маркетингове забезпечення розміщення цінних паперів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Косар, Н. С.; Білик, І. І.; Тернущак, М. Ю.Розглянуто особливості маркетингу під час виходу підприємств на ринок цінних паперів України. Проаналізовано основні переваги IPO для українських підприємств, світові тенденції на цьому ринку та особливості його сегментації. Досліджено сучасний стан та причини спаду ділової активності на фондовому ринку України. Визначено стратегічні напрямки удосконалення маркетингової діяльності суб'єктів ринку цінних паперів. Marketing features during the exit of companies to the securities market of Ukraine are considered. The basic advantages of IPO for Ukrainian enterprises, the principal world trends at this market and the features of it’s segmentation are analyzed. Current state and reasons for degression of business activity at stock market of Ukraine is investigated. Strategic directions of improvement the marketing activity of securities market participants are determined.