Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 22
  • Thumbnail Image
    Item
    Методологічний підхід до впровадження процесно- орієнтованого управління в умовах сучасного динамічного середовища
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Тревого, О. І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто ряд методик з удосконалення бізнес-процесів підприємства при переході до процесно орієнтованого підходу до управління, а також вплив технологій та інформації на процес управління. Проаналізовано можливості застосування відомих методик процесного управління на вітчизняних підприємствах в умовах сучасного динамічного середовища.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив логістичних процесів на стратегії торговельних підприємств
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Талан, М. В.; Університет Марії Кюрі-Склодовської
    Логістичні процеси як інтегровані матеріальні та інформаційні потоки є основними процесами торговельного підприємства. Залежно від рівня їх усвідомлення відбувається формування стратегій торговельних підприємств і ступеня застосування логістики як концепції господарювання.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування партнерської співпраці як результат інтеграції маркетингових і логістичних дій
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Радзейовська, Г.; Зебруцький, З.; Політехніка Шленська
    Розглянуто вибрані аспекти, які стосуються маркетингу постачання, який показує безпосередній зв’язок логістики постачання з ринком, а також користі, які виникають з партнерської співпраці.
  • Thumbnail Image
    Item
    Про деякі логічні помилки, що призводять до “комунікаційних шумів”
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Гладунський, В. Н.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розкрито функції комунікаційного процесу у менеджменті та описується група логічних помилок, які стають причиною виникнення комунікаційних шумів. Розглядаються підходи щодо уникнення логічних помилок при використанні в інформації простих висловлень.
  • Thumbnail Image
    Item
    Регулювання в системі управління водопровідно- каналізаційними підприємствами
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Лакіза, В. В.; Іванова, О. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Визначено основні чинники недосконалого формування тарифів на послуги водопостачання та водовідведення; завдання, що постають при вдосконаленні механізму їх регулювання; виведено найвагоміші причини підвищення та ключові моменти врегулювання цих тарифів; сформовано етапи регулювання тарифікації послуг, що надаються комунальними підприємствами, та надано рекомендації щодо їх реалізації.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові аспекти формування соціально-орієнтованих планів інноваційного розвитку підприємства
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Шумлянська, О. В.; Національльний університет “Львівська політехніка”
    Розглянута проблема місця маркетингових досліджень при складанні та виконанні планів інноваційного розвитку підприємств з соціальним спрямуванням.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинг в системі науково-технічної підготовки виробництва
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Сай, Л. П.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджуються особливості застосування маркетингу в організації технічної підготовки виробництва.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегії франчайзингових компаній
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Нечепуренко, С. О.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто теоретичні і практичні аспекти франчайзингу в країнах ринкової економіки, а також його становлення в Україні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові підходи до формування корпоративної культури підприємств
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мороз, А. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    З позицій маркетингу розглядають питання реалізації завдань вищими закладами освіти університетського типу щодо підготовки кадрів, які відповідають вимогам корпоративної культури великих підприємств та їх угруповань.
  • Thumbnail Image
    Item
    Комунікації у ході керівництва організацією
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мала, Н. Т.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розроблена видова класифікація комунікацій, створена модель комунікативного процесу між керівником та підлеглим, зосереджена увага на комунікативній компетентності управлінця, а також запропонована класифікація стилів спілкування керівника.