Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 16
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційно-комп’ютерні технології у підготовці майбутніх фахових психологів: потреби і реалії
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Вінтюк, Юрій; Національний університет «Львівська політехніка»
    Зроблено спробу з’ясувати можливості впровадження ІКТ у процес підготовки майбутніх фахових психологів у ВНЗ, потреби освітнього процесу і стан справ щодо вирішення даної проблеми. Розглянуті можливості застосування комп’ютерних технологій у процесі підготовки фахових психологів; вивчені потреби у забезпеченні навчального процесу ІКТ відповідно з чинними вимогами до вищої освіти. З’ясований наявний стан з впровадженням ІКТ у навчальний процес підготовки майбутніх психологів; встановлені чинники, що обумовлюють впровадження ІКТ у процес підготовки фахових психологів. Зроблені висновки з проведеної роботи і намічено перспективи подальших досліджень у даному напрямку.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості використання інтерактивних технологій при виконанні розрахунко-графічних робіт
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Озірковський, Леонід; Колодій, Роман
    В роботі наведено приклад використання інформаційних технологій при виконанні розрахунково-графічних робіт з навчальної дисципліни «Телекомунікаційні системи передавання» для студентів напрямку підготовки «Телекомунікації». An example of the use of information technologies in the performance of settlement and graphic works in teaching course "Telecommunication transmission system" for students towards the preparation of "Telecommunications".
  • Thumbnail Image
    Item
    Психолого-педагогічні особливості навчання прививченні дисциплін з комп’ютерним забезпеченням
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Вінтюк, Юрій
    Розглянуті психолого-педагогічні особливості навчального процесу з застосуванням ІКТ, в умовах сучасної вищої школи. Здійснений огляд літературних джерел на дану тему, у результаті з’ясовані як переваги, так і недоліки навчального процесу використання сучасних інформаційних і мультимедійних технологій. Наведені результати власного дослідження особливостей навчання із застосуванням ІКТ. Psychological and pedagogical peculiarities of the educational process with the use of ICT in modern higher education are considered. An overview of the literature on the subject is made, as a result both advantages and disadvantages of the educational process and use of modern multimedia information technologies are found out. The results of the personal research study peculiarities with the use of ICT are given.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості впровадження програмних продуктів Autodesk в навчальний процес
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Стефанович, Тетяна
    Розглянуто особливості впровадження програмних продуктів Autodesk в процес підготовки інженерів-механіків на кафедрі проектування та експлуатації машин Національного університету «Львівська політехніка». The paper is devoted to the application of the Autodesk software into studies of mechanical engineers on the Machinery Design and Service Department of Lviv Polytechnic National University.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз впливу інноваційних технологій на навчальний процес у вищому навчальному закладі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Кричковська, А. М.; Паращин, Ж. П.; Лобур, І. П.; Заярнюк, Н. Л.; Губицька, І. І.; Болібрух, Л. Д.; Новіков, В. П.
    Проаналізовано результати анкетування серед студентів базового напряму «Фармація» з метою виявлення рівня активності щодо використання ВНС у навчальному процесі. Доведено доцільність повторного анкетування та проведення аналогічного дослідження серед студентів базового напряму «Біотехнологія». The results of the survey among students of a base direction "Pharmacy" to identify the level of activity on the use of VNS in the learning process. The expediency of resurvey and conduct a similar survey among students base direction "Biotechnology".
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування мультимедійних технологій при викладанні чужоземних мов у вищій школі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Висоцька, Ольвія
    Наведено дані про розроблену авторську методику оволодіння чужоземними мовами шляхом адаптації до віртуального мовного середовища(ВМС), яке створюється за допомогою сучасних мультимедійних технологій(СМТ), а також про особливості та накопичений досвід її застосування при навчанні студентів ВНЗ. The data on the developed by the author mastering foreign languages methods by adaptation to the virtual language environment (VLE) that is created by means of modern multimedia technologies (MMT), as well as the features and accumulated experience of its use in HEI (Higher Educational Institutions) students’ teaching are given.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання інтелектуальних карт (Mind Maps) в супроводі навчального процесу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Качан, С.; Катренко, А.
    В роботі наведено методи побудови інтелектуальних карт та їх застосування у вищих навчальних закладах для супроводу навчального процесу. Проаналізовано доцільність використання інтелектуальних карт викладачами та студентами з метою покращення подання та розуміння навчального матеріалу. In this paper the methods of construction and application of Mind Maps for education at the university are described. The work analyzes the expediency of using Mind Maps by teachers and students to improve the presentation and understanding of learning.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування програми «CLUSTERMAKER» у процесі вивчення методів та моделей нечіткої кластеризації об’єктів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Самковський, Т.; Катренко, А.
    В роботі досліджено методи нечіткої кластеризації об’єктів. Розроблено систему нечіткої кластеризації об’єктів, яка наочно демонструє процес розбиття множини на кластери. Дана система призначена для покращення розуміння процесу кластеризації студентами у вищих навчальних закладах. In this paper the methods of fuzzy clustering objects are researched. The system of fuzzy clustering objects, which demonstrates the process of partitioning a set into clusters, is developed. This system is designed to improve understanding of clustering process and make new material much easier for students.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційні системи оцінки якості навчального процесу у формі комплексних контрольних робіт
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Кричковська, А.; Паращин, Ж.; Швед, О.; Губицька, І.; Болібрух, Л.; Новіков, В. П.
    Проаналізовано результати проведення комплексних контрольних робіт і встановлено, що новостворені пакети укладені із врахуванням спрямованості на виявлення рівня базових (залишкових) знань та вмінь студентів, які вони використовуватимуть у своїй подальшій навчальній чи професійній діяльності. Дані пакети дозволяють застосовувати комп’ютерну техніку для виконання та перевірки студентських робіт, та є дієвим засобом діагностики знань і виявлення недоліків в методології викладання. The results of comprehensive tests and found that the newly signed packages with regard to focus on identifying the basic level (residual) knowledge and skills to students that they will use in their future academic or professional activities in the application of computers to perform and verify student work is an effective diagnostic tool of knowledge and reveals flaws in the methodology of teaching.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка електронного контролю для перевірки знань студентів інженерів-програмістів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Матвійчук, Л. А.
    В даній публікації описується запропонований алгоритм розробки електронного контролю знань. Обгрунтовано автоматизовану систему оцінювання знань студентів інженерів-програмістів. Наведений приклад розробки тестової системи з технічної дисципліни для перевірки знань студентів інженерів-програмістів у навчальному процесі. This publication describes the algorithm development of electronic control knowledge. Grounded automated assessment system of student software engineers. The example of the development of test systems from a technical discipline to test students' knowledge software engineers in the learning process.