Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 16
  • Thumbnail Image
    Item
    Вдосконалення технології оцінювання залишкових знань студентів
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Чайківський, Тарас; Колодій, Ігор; Національний університет «Львівська політехніка»
    У статті показано ефективність технології оцінювання залишкових знань студентів у формі онлайн комп’ютерного тестування, яка дозволяє об’єктивно оцінювати рівень залишкових знань студентів та виявляти недоліки в організації навчального процесу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розроблення системи off-line проміжного (модульного) тестування з фото-відео фіксацією, яка попереджує використання студентами недозволених інформаційних засобів
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Мазур, Микола; Яновський, Михайло; Хмельницький національний університет
    Більшість існуючих систем тестування надають доступ до тестових завдань за допомогою різноманітних програмних засобів: вводу паролю з клавіатури, голосу з мікрофону, сканування відбитків пальців, підпису студента або інших пристроїв. При цьому подальший хід тестування, як правило, не відслідковується, що може бути основою для зловживань. Розроблена у Хмельницькому національному університеті система off-line контролю (тестування) із фото-відеофіксацією об’єднана із закріпленим за кожним студентом параметром - «рейтингом довіри». Крім того система контролю не допускає навмисного переривання процесу контролю без проведення процедури оцінювання, а також попереджує дії студентів при використанні ним недозволених інформаційних засобів. В результаті цього викладач-тьютор одержує протокол тестування, який дає викладачу інформацію для аналізу навчального процесу студента, оцінки якості тестів, та можливості за їх допомогою оцінити рівень знань студента.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості комп’ютерного тестування з математичних дисциплін в електронних навчальних середовищах
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Тмєнова, Н.; Сусь, Б.
    Пропонується методика перевірки завдань з математичних дисциплін під час проведення тестування в електронних навчальних середовищах. Розроблено алгоритм компонентного аналізу формульних виразів та їх індексування для автоматичної обробки. Запропонований підхід дає можливість урізноманітнити типи тестових запитань та реалізувати їх перевірку в комп’ютерних системах. Principles of knowledge examination of mathematical subject testing in e-learning environments have been developed. Component analysis and formula expression indexing algorithm for automatic analysis is suggested. This approach allows to diversify the types of questions for consequent verification and implementation in computer systems.
  • Thumbnail Image
    Item
    Статистичний аналіз системи тестових завдання для поточного контролю навчальної діяльності студентів при вивченні курсу фізики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Подласов, Сергій
    В роботі представлені результати статистичного аналізу результатів поточного контролю навчальних осягнень студентів на основі Item Response Theory. Одержані результати використані для удосконалення системи тестових завдань. The Item Response Theory was used for statistical analysis of tests results of current control of the students knowledge and for improvment of the system of test tasks.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дистанційне навчання і бібліотека вищого навчального закладу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Грищенко, Тамара; Нікітенко, Олександр
    Бібліотека у системі дистанційного навчання обслуговує читачів (користувачів) повнотекстовими методичними та навчальними матеріалами. Для забезпечення бібліотеки електронними копіями ці копії надаються або видавництвом, або отримують за допомогою сканування друкованих видань. Для кращого інформаційного обслуговування користувачів необхідно синергетично об’єднувати інформаційні ресурси різних підрозділів університету. The library in distance education services the readers (users) by full text methodic and educational books. To supplement the electron copies take both from publisher and from scanning print issues. the better service users’ information needs it is necessary to unite by synergy the information resources of different university departments.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання інтернет-порталу Е-olimp для підготовки до олімпіадного програмування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Медведєв, Михайло; Остапчук, Маргарита
    Дистанційна освіта сьогодні стає помітною складовою процесу навчання. Однією із систем дистанційного навчання програмування є інтернет-портал E-olimp. Портал створено для залучення студентів і школярів до участі в олімпіадах з програмування, що дозволяє підвищити рівень якості підготовки майбутніх спеціалістів у галузі інформаційних технологій та програмування. Створена система E-оlimp доступна для широкої аудиторії користувачів, зручна у використанні, швидка у роботі. На сайті підтримується компіляція розв’язків і їх тестування на мовами програмування Pascal, С / С + +, Java. Система надає можливість проводити особисті та командні змагання. Сайт є зручним педагогічним засобом як для навчання програмування, так і для підготовки та проведення олімпіад. Портал E-оlimp може бути використаний у професійній діяльності вчителя інформатики і спонукати до самоосвіти та самовдосконалення. The distance education is becoming the significant part of the training process nowadays. One of the distant education systems in programming is Eolimp internet-portal. This portal is intended for school and university students to get involved into participation in olympiad contests in programming. This enables to increase the quality level of preparation of the future specialists in the field of information technologies and programming. The system E-olimp is available for the wide circle of users, convenient in use and fast in operation. The site offers support for compilation of all solutions and their testing methods in programming languages such as Pascal, С / С + +, Java. The system provides an opportunity to carry out individual and team contests. The site is the useful teaching means both for training in programing as well as conducting and preparation for olympiad contests. E-olimp portal can be used in the professional activity of the computer science teachers encouraging self-education and self-improvement.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційні технології вимірювання залишкових знань студентів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Глазунова, О. Г.
    У статті розглянуті питання методики вимірювання залишкових знань студентів вищих навчальних закладів з розподіленою структурою з використанням сучасних інформаційних технологій. Проаналізовано результати педагогічного експерименту, проведеного на базі НУБіП України. The questions techniques of measuring remaining knowledge of university students with use of modern information technology, the results of pedagogical experiment conducted on the basis of NUBIP of Ukraine have been considered in this article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання можливостей системи підтримки навчального процесу Moodle для удосконалення тестових завдання з курсу загальної фізики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Подласов, С. О.
    Проведено апробацію системи тестових завдань з курсу загальної фізики. За одержаними даними проведено статистичний аналіз і здійснена корекція завдань тестів. Порівняння даних тестування та іспиту у традиційній формі дозволило зробити висновок про адекватність оцінювання знань студентів за допомогою тестів. Approbation of the system of test tasks is conducted from the course of general physics. From got data a statistical analysis is conducted and the correction of tasks of tests is carried out. Comparisons given of testing and examination in a traditional form allowed to draw a conclusion about adequacy of evaluation of knowledges of students by tests.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оценка знаний студентов с применением современных информационных технологий
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Гетьман, М.; Сташкевич, И.
    Приведений опис підсистеми формування бази даних системи автоматизованого тестування знань студентів. Система призначена для швидкого і досить точного оцінювання великих контингентів випробовуваних (студентів). Description of subsystem of forming of database computer-aided of knowledges of students design is resulted. The system is intended for rapid and in relation to the exact evaluation of large contingents of examinee (students).