Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799
Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.
Browse
22 results
Search Results
Item Організація дистанційної освіти в Національному юридичному університеті ім. Ярослава Мудрого(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Карасюк, Володимир; Глинянський, Сергій; Національний юридичний університет імені Ярослава МудрогоРозглянуті особливості будови і експлуатації системи дистанційного навчання в Національному юридичному університеті. Значну увагу приділено технологічним особливостям інтеграції системи LMS Moodle з хмарними сервісами Microsoft. Викладені результати дослідження процесу дистанційного навчання з наголосом на усунення притаманних дистанційній освіті недоліківItem Практичні аспекти розроблення електронних курсів в ІФНТУНГ(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Піндус, Наталія; Чеховський, Степан; Сенів, Галина; Старко, І. Ю.; Ковальчук, Юлія; Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газуУ статті висвітлено організаційно-методичні аспекти розроблення, впровадження і стандартизації електронних курсів в ІФНТУНГ шляхом використання навчальної платформи Moodle.Item Освітній портал "Крок до України" як інтерактивний онлайн ресурс для дистанційного вивичення української мови студентами-іноземцями Львівської політехніки(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Медведєва, Олена; Національного університету «Львівська політехніка»У статті представлено освітній портал «Крок до України» як перший інтерактивний навчально-методичний ресурс для дистанційного вивчення української мови як іноземної (УМІ) студентами-іноземцями Львівської політехніки. У статті зосереджена увага на структурному та контентному аналізі освітнього порталу, подано детальний опис функціонування його навчально-інтерактивних рубрик та підрубрик, визначено переваги дистанційного вивчення УМІ відповідно до видів мовленнєвої діяльності студентів та їхніх рівнів володіння українською мовою.Item Досвід впровадження відеолекцій в навчальний процес національного фармацевтичного університету(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Панкратова, Яна; Національний фармацевтичний університетУ статті розглядається досвід вибору програмного забезпечення відеолекцій в навчальному процесі вищого навчального закладу. Запропоновано критерії вибору платформи для ефірного мовлення. Проаналізовано переваги та недоліки обраного сервісу YouTube Live. Наведено засіб вирішення проблемних питань.Item Використання сервісу управління проектами WORKSECTION у процесі дистанційного навчання(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Соколовський, Ярослав; Сторожук, Олександр; Національний лісотехнічний університет УкраїниУ роботі обґрунтовано застосування системи управління проектами Worksection для планування завдань та контролю їх виконання під час впровадження дистанційного навчання в Національному лісотехнічному університеті України. Описано основні принципи і методи роботи які доцільно застосовувати в системі Worksection.Item Управління компетенціями в MOODLE(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Каук, Віктор; Гребенюк, В’ячеслав; Шкіль, Олександр; Водяницький, Дмитро; Харківський національний університет радіоелектронікиУ статті були розглянуті основні поняття та моделі компетенцій, а також особливості управління ними у системі Moodle. Проводиться обґрунтування актуальності використовування компетентнісного підходу у навчанні студентів через систему Moodle. Основний наголос зроблений на особливості компетентнісного підходу із використанням дистанційних технологій навчання.Item Організація роботи з групами в середовищі Moodle 3(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Фоменко, АндрійВ роботі розглянуто проблеми співвідношення традиційної та дистанційної форм навчання з точки зору організації та роботи з академічними групами в системі Moodle, питання створення груп на початку навчального процесу за допомогою системи дистанційного навчання, долучення студентів до роботи в середовищі дистанційного навчання, створення та синхронізація створених груп з системою LDAP. In the work considered of the relationship is a traditional and remote learning in terms of organization and work with akademichnimi groups in the system Moodle, the issue of creation of groups on the cob training process with pomoshchju system of distance education, thesis: students to work seredovischi distance education, the creation and sinhronizatsiya Creating groups the system LDAP.Item Особливості застосування технологій дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації вчителів інформатики(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Захар, Ольга ГерманівнаВ статті розглянуто питання запровадження технологій дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації вчителів Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, особливості підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням дистанційних технологій. The article discusses the introduction of e-learning technologies in the training of teachers Mykolayiv Regional In-service Teacher Training Institute, especially improvement of professional skill computer science teachers using distance technologies.Item Використання можливостей Microsoft OneNote для організації дистанційної індивідуальної та групової роботи студентів(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Золотарьова, Ірина; Плоха, ОленаСтаття присвячена узагальненню підходів щодо організації дистанційного навчання та демонстрації можливостей Microsoft OneNote як ефективного інструменту, який може забезпечити спільну роботу студентів. This article is devoted to generalization of approaches to distance education and demonstration of Microsoft OneNote experience using as an effective tool to provide a common students’ work.Item Удосконалення освітньо-професійних технологій та досвід впровадження дистанційної освіти в навчальних дисциплінах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Гладкий, І. П.; Шраменко, Н. Ю.Визначено існуючі перешкоди при впровадженні дистанційних освітніх технологій та проаналізовано досвід застосування електронних навчальних курсів. Для ефективного впровадження новітніх технологій дистанційної освіти запропоновано застосовувати комплексний підхід та певні функції стосовно забезпечення інформатизації навчального процесу та організації проведення дистанційного навчання зосередити у відокремленому підрозділі навчального закладу. Identifying existing barriers to new distance learning technologies , and analyzed the experience of the application of e-learning courses. For the effective implementation of the latest technologies for distance education offered to adopt an integrated approach, and the functions of information to ensure the educational process and the organization of distance learning to focus in a separate unit of the institution.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »