Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Thumbnail Image
    Item
    Визначення рівня складності тестових завдань
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Щербак, Наталя; Табунщик, Галина
    Розглянуто підходи визначення складності тестових завдань. Проведено аналіз апріорної та апостеріорної складність тестових завдань. Запропоновано критерії для визначення рівня складності тестових завдань. The approaches for determine complexity of test tasks are considered. The priori and posteriori complexity of test tasks is analyzed. Criteria for determine the level of difficulty of test tasks are proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Засади створення електронного комплексу з курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)»
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Вознюк, Г. Л.; Василишин, І. П.
    Розглянуто основні засади створення електронних комплексів з гуманітарних дисциплін, зокрема з курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)», описано базові принципи й систему укладання тестових завдань різного рівня складності та алгоритм їхнього оцінювання. Considered the basic principles for the creation of electronic systems of humanities, particularly the course «Ukrainian language (for professional purposes)», describes the basic principles and system of stacking test problems of different difficulty levels and an algorithm for their evaluation.
  • Thumbnail Image
    Item
    Програмне забезпечення формування та перевірки друкованих тестових завдань контрольних навчальних заходів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Сердюк, П.; Телемко, С.; Плюта, Н.
    В роботі розглянуто розроблене програмне та алгоритмічне забезпечення автоматизованого формування та перевірки друкованих тестових завдань за допомогою опрацювання зображень на мобільних пристроях. Для підготовки тестових завдань їх необхідно подавати у спеціальному тестовому бланку, який містить QR-коди для розпізнавання області відповідей та номеру питань. The paper considers developed and algorithmic software for automated generation and verification of printed tests by using image processing on mobile devices. For the creation of tests items, they must be presented in a special test form containing QR-codes to identify the region, and the number of responses.
  • Thumbnail Image
    Item
    Запровадження тестових технологій в Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Захар, О.
    В тезах розглянуті питання розробки, тесту та тестових завдань відповідно до освітніх цілей, етапи технології розробки педагогічних тестів, а також шляхи формування компетенцій у сфері створення й оцінки тестів у педагогічних працівників під час підвищення квалфікації.
  • Thumbnail Image
    Item
    Статистичний аналіз системи тестових завдання для поточного контролю навчальної діяльності студентів при вивченні курсу фізики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Подласов, Сергій
    В роботі представлені результати статистичного аналізу результатів поточного контролю навчальних осягнень студентів на основі Item Response Theory. Одержані результати використані для удосконалення системи тестових завдань. The Item Response Theory was used for statistical analysis of tests results of current control of the students knowledge and for improvment of the system of test tasks.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз надійності тестів в комп'ютерній системі тестування знань
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Шкіль, Олександр; Коротких, Дмитро
    Розглянуто питання аналізу надійності тестів з використанням коефіцієнту α–Кронбаха для розріджених матриць результатів тестування. Запропоновано метод доповнення розріджених матриць та методика розрахунку статистичних показників з використанням табличного процесора Microsoft Excel. The question of the tests security analysis with the use of the α-Cronbach coefficient for the disperse matrix of the testing results is considered. The method of the disperse matrix addition and method of the statistical indexes calculation with the use of the tabular processor Microsoft Excel are offered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання можливостей системи підтримки навчального процесу Moodle для удосконалення тестових завдання з курсу загальної фізики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Подласов, С. О.
    Проведено апробацію системи тестових завдань з курсу загальної фізики. За одержаними даними проведено статистичний аналіз і здійснена корекція завдань тестів. Порівняння даних тестування та іспиту у традиційній формі дозволило зробити висновок про адекватність оцінювання знань студентів за допомогою тестів. Approbation of the system of test tasks is conducted from the course of general physics. From got data a statistical analysis is conducted and the correction of tasks of tests is carried out. Comparisons given of testing and examination in a traditional form allowed to draw a conclusion about adequacy of evaluation of knowledges of students by tests.
  • Thumbnail Image
    Item
    Статистичний аналіз тестових завдань із застосуванням сучасних математичних моделей
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Алєксєєва, І.; Гайдей, І.; Диховичний, О.; Коновалова, Н.; Федорова, Л.
    Проведено апробацію системи тестових завдань з курсу загальної фізики. За одержаними даними проведено статистичний аналіз і здійснена корекція завдань тестів. Порівняння даних тестування та іспиту у традиційній формі дозволило зробити висновок про адекватність оцінювання знань студентів за допомогою тестів. Approbation of the system of test tasks is conducted from the course of general physics. From got data a statistical analysis is conducted and the correction of tasks of tests is carried out. Comparisons given of testing and examination in a traditional form allowed to draw a conclusion about adequacy of evaluation of knowledges of students by tests.
  • Thumbnail Image
    Item
    Тест як інструмент вимірювання навчальних досягнень студентів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Бущак, Галина
    Впровадження тесту, як інструменту вимірювання навчальних досягнень студентів і ефективності навчального процесу, процес складний і вимагає доволі серйозного підготовчого етапу. Розробка якісного тесту це ціла наука, яку потрібно адаптувати до потреб поточного і підсумкового контролю у навчальному закладі при цьому не втративши його вимірювальних функцій. Implementation of the test as a tool for measuring educational progress of students and the learning process, a complicated process and requires very serious preparatory stage. Development of quality testing is a science, which must adapt to the needs of current and final control in school while not losing its measurement functions.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз компетентностей користувачів як складова частина надійного функціонування комп’ютерних систем
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Гаркуша, Олена; Кучеренко, Дарія
    The competence analysis of a user in a man-machine system is considered. Tests with a detailed answer are proposed to use for competence evaluation besides the closed form of test tasks. The method of such tasks evaluation with rules and procedures of fuzzy logic is proposed. Розглянуто питання аналізу компетентності користувачів в людино-машинних системах. Для оцінки компетентностей, окрім закритих форм тестових завдань, пропонується використовувати завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Запропонована методика оцінювання таких завдань з використанням правил та процедур нечіткої логіки.