Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799
Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.
Browse
15 results
Search Results
Item Організація дистанційної освіти в Національному юридичному університеті ім. Ярослава Мудрого(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Карасюк, Володимир; Глинянський, Сергій; Національний юридичний університет імені Ярослава МудрогоРозглянуті особливості будови і експлуатації системи дистанційного навчання в Національному юридичному університеті. Значну увагу приділено технологічним особливостям інтеграції системи LMS Moodle з хмарними сервісами Microsoft. Викладені результати дослідження процесу дистанційного навчання з наголосом на усунення притаманних дистанційній освіті недоліківItem Поведінкові моделі інформаційної системи змішаного навчання(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Коваленко, Олена; Вінницький національний технічний університетАвтор представляє результати розробки поведінкових моделей агентів інформаційної системи змішаного навчання. Загальні принципи роботи базуються на теорії дзеркал, які відповідають цілям інформаційної системи змішаного навчання. Збалансування різних видів навчання в системі досягається шляхом поведінкового моделювання ситуацій, що реалізуються в системі. Практичний досвід автора щодо запровадження системи змішаного навчання в українських вищих закладах на базі авторських проектів свідчить про необхідність поведінкового моделювання як для формування базової платформи, так і для внесення змін в процесі роботи в інформаційній системі.Item Організація роботи з групами в середовищі Moodle 3(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Фоменко, АндрійВ роботі розглянуто проблеми співвідношення традиційної та дистанційної форм навчання з точки зору організації та роботи з академічними групами в системі Moodle, питання створення груп на початку навчального процесу за допомогою системи дистанційного навчання, долучення студентів до роботи в середовищі дистанційного навчання, створення та синхронізація створених груп з системою LDAP. In the work considered of the relationship is a traditional and remote learning in terms of organization and work with akademichnimi groups in the system Moodle, the issue of creation of groups on the cob training process with pomoshchju system of distance education, thesis: students to work seredovischi distance education, the creation and sinhronizatsiya Creating groups the system LDAP.Item Принципи адміністрування навчальних інформаційних систем(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Чайківський, ТарасПроблеми класичного адміністрування LMS Moodle у великих навчальних закладах та шляхи їх вирішення. Розподіл адміністративних прав. Наведена методика дозволяє скоротити кількість ІТ-персоналу. Problems classical administration of LMS Moodle in large universities and their solutions. The distribution of administrative rights. The technique reduces the number of IT staff.Item Лекції з фізики в LMS Moodle(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Подласов, Сергій; Матвійчук, Олексій; Бригінець, ВалентинВ роботі представлена структура подання теоретичного матеріалу для самостійної роботи студентів в елементі діяльності «Урок» системи підтримки навчального процесу Moodle та складнощі, які виникають при цьому. The paper shows the structure of theoretical material for students' independent work in the element in the element "Lesson" of LMS Moodle and the difficulties that arise in this case.Item Адміністрування LMS Moodle у великих навчальних закладах(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Чайківський, Тарас; Озірковський, ЛеонідShowing the way automation account administration and distribution rights of users in LMS Moodle using external database. This technique reduces the number of IT staff and expand the rights of lecturers in creating e-courses. Показано спосіб автоматизації адміністрування облікових записів та розподілу прав користувачів у LMS Moodle шляхом використання зовнішньої бази даних. Наведена методика дозволяє скоротити кількість ІТ-персоналу і розширити права лекторів у створенні електронних дисциплін.Item Особливості створення індивідуальних завдань у електронних дисциплінах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Чайківський, Т. В.; Озірковський, Л. Д.; Федасюк, Д. В.Показано варіанти створення індивідуальних завдань засобами електронної дисципліни ВНС «Львівської політехніки». Основну увагу приділено автоматизації роздачі індивідуальних завдань, прийманню відповідей та оцінюванню з використанням стандартних і додаткових компонентів Moodle. Shown ways to create personal assignments in the electronic course of VNS «Lviv Polytechnic». Based attention is given to the automatic distribution personal assignments, receiving responses and grading using standard and optional components Moodle.Item Тематичний кросворд як інтерактивний засіб вивчення термінології(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Стефанович, ТетянаПроаналізовано доцільність застосування кросвордів в навчальному процесі вищої школи. Розглянуто особливості створення кросворду за допомогою модуля JCross програми Hot Potatoes та проблеми його інтеґрації у Moodle. Effectuality of crossword using in higher education is analyzed. Features of Hot Potatoes JCross application for the crossword generation and problems of its integration with Moodle are under consideration.Item Інтеграція Віртуального Навчального середовища Львівської політехніки з інтерактивними технологіями проведення занять(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Федасюк, Д. В.; Озірковський, Л. Д; Чайківський, Т. ВВ статті показано розширення можливостей Віртуального навчального середовища Львівської політехніки за допомогою інтерактивних засобів проведення занять Adobe Connect та OpenMeeting. The article shows the empowerment of The Virtual learning environments of Lviv Polytechnic by means of interactive lessons Adobe Connect and OpenMeeting.Item Особливості роботи вбудованого html редактора Moodle в різних браузерах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Чайківський, ТарасРозглянуто методику викорстання HTML редактора Moodle 1.9.6+ та його основних функцій в Internet Explorer, Mozilla FireFox, Opera, Google Chrome, Apple Safari.Using special functions of Moodle HTML editor version 1.9.6+ in different browsers: Internet Explorer, Mozilla FireFox, Opera, Google Chrome, Apple Safari.