Інформатизація вищого навчального закладу
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10645
Browse
10 results
Search Results
Item Особливості створення Віртуального навчального середовища у Національному лісотехнічному університеті України(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Соколовський, Ярослав; Сторожук, Олександр; Рожак, Петро; Sokolovskyy, Yaroslav; Storozhuk, Oleksandr; Rozhak, Petro; Національний лісотехнічний університет України; Ukrainian National Forestry UniversityНаведено гібридну модель, яка описує зв’язки та відношення інформаційно- комунікаційних технологій, на основі яких створено Віртуальне навчальне середовище Національного лісотехнічного університету України. Запропонована гібридна модель дозволяє застосовувати інформаційні технології у навчальному процесі за будь-якою формою навчання. Обґрунтовано застосування системи управління проектами Worksection для планування завдань та контролю їх виконання під час впровадження дистанційного навчання в НЛТУ України.Item Створення та використання віддаленої лабораторії як відкритого онлайн-ресурсу(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Туленков, Артем; Соколянський, Олександр; Пархоменко, Анжеліка; Гладкова, Ольга; Залюбовський, Ярослав; Tulenkov, Artem; Sokolyanskii, Oleksandr; Parkhomenko, Anzhelika; Gladkova, Olga; Zalyubovskiy, Yaroslav; Запорізький національний технічний університет; Zaporizhzhia national technical universityРозглянуто особливості застосування віддалених лабораторій як відкритого онлайн-ресурсу для інженерної освіти. Представлено досвід розроблення та впровадження в навчальний процес спеціалізованого програмно-апаратного комплексу для практично-орієнтованого навчання вбудованим системам та технологіям “Розумний будинок”.Item Використання експертних систем при проектуванні лабораторних робіт(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Тмєнова, Наталія; Сусь, Богдан; Tmienova, Nataliia; Suse, Bohdan; Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Taras Shevchenko National University of KyivУ статті обговорено напрями розвитку експертних систем в освіті. Проаналізовано досвід використання та переваги експертних систем в системі відкритої освіти для покращення якості процесу навчання та підвищення його ефективності. Запропоновано використання експертних систем при проектуванні лабораторних робіт та тестів.Item Формування розкладу занять з використанням технологій відеолекцій у навчально-консультаційних центрах Львівської політехніки(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Тарасов, Дмитро; Коваль, Зоряна; Tarasov, Dmytro; Koval, Zoryana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозглянуто питання формування розкладу занять з використанням техно- логій відеолекцій у навчально-консультаційних центрах Львівської політехніки з метою підвищення ефективності застосування технічного, кадрового, навчально- методичного фінансового та інших видів забезпечення процесів дистанційного навчання. Запропоновано моделі оптимального використання ресурсного забезпе- чення дистанційного навчання. Розроблено рекомендації, які дадуть змогу підвищити якість використання ресурсного забезпечення та навчання у навчально- консультаційних центрах загалом.Item Особливості застосування технологій дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації вчителів інформатики(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Захар, ОльгаРозглянуто досвід працівників Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти щодо запровадження очно-дистанційної форми підвищення кваліфікації вчителів інформатики із використанням можливостей платформи дистанційного навчання Moodle, сервісів Веб 2.0 як нових форм безперервної освіти вчителів інформатики, визначення чинників, що перешкоджають професійному розвитку вчителів, та особливостей застосування технологій дистанційного навчання у системі підвищення кваліфікації вчителів інформатики. The article is discusses the operational experience of teachers Mykolayiv Regional Inservice Teacher Training Institute, to introduce blended improvement of professional skill’s form computer science teachers using the ability of distance learning platform’s Moodle, services Web 2.0, as new forms of life-long learning computer science teachers, determine the factors that prevent from professional development of teachers, and features the use of distance learning technologies in system improvement of professional skill.Item Використання можливостей microsoft onenote для організації дистанційної індивідуальної та групової роботи студентів(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Золотарьова, Ірина; Плоха, ОленаУзагальнено підходи щодо організації дистанційного навчання та демонстрації можливостей Microsoft OneNote як ефективного інструменту, який може забезпечити спільну роботу студентів. Особливу увагу приділено визначенню основних етапів процесу організації дистанційного навчання, вимог до навчального матеріалу, а також структурі навчального матеріалу. This article is devoted to generalization of approaches to distance education and demonstration of Microsoft OneNote experience using as an effective tool to provide a common students’ work. Particular attention is given to the main stages of distance education, requirements for educational material and training material structure.Item Інтелектуальні освітні системи – запорука інноваційного розвитку університету(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Слободянюк, С. М.Розглянуто задачі інноваційного розвитку вищого навчального закладу та запропоновано комплексне вирішення значного кола актуальних проблем у сфері інформаційних технологій. The article considers the problem of innovation development of the higher education institution and offers a comprehensive solution to significant range of contemporary problems in the sphere of information technologies.Item Особливості створення електронних курсів дисциплін образотворчого блоку на базі платформи Moodle(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Гатальська, Н. В.Наведено результати аналізу особливостей створення електронних курсів дисциплін “Основи образотворчого мистецтва” і “Ландшафтна графіка”, методичні підходи до їх використання студентами стаціонарної та заочної форми навчання. Presented the analysis results of the electronic courses creation peculiarities of the disciplines “Basics of Fine Arts”, “Landscape graphic” and the methodological approaches to their use by students of all education forms.Item Можливості віртуального навчального середовища та навчальні стилі студентів(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Бущак, Г. А.Наведено особливості дистанційного навчання та можливості cупроводу навчального процесу у віртуальному середовищі на основі платформи Moodle, характеристики навчальних стилів студентів у контексті теорії Д. Колба (D. Kolb). Проаналізовано навчальні стилі та переважні етапи навчального циклу у студентів, що здобувають вищу технічну освіту: від навчальних переваг студента до методики успішної навчальної взаємодії в системі “студент–навчальне середовище–викладач”. Features learning and opportunities on-line learning process in a virtual environment on a platform Moodle. Features educational styles of students in the context of the theory D. Kolb. Analysis of learning styles and stages of the learning cycle of the students at the Technical University. From the educational benefits of student to successful methods of interaction in the learning environment, student-teacher.Item Підходи до стандартизації електронних дисциплін у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Федасюк, Д. В.; Озірковський, Л. Д.; Чайківський, Т. В.Розглянуто задачі стандартизації електронних дисциплін у системах дистанційного навчання. Показано стандартизацію форматів даних та структури дисципліни на прикладі Віртуального навчального середовища Львівської політехніки. This paper considers the problem of standardizing electronic courses of distance learning systems. Standardization of data formats and structures of the discipline are shown on an example of Virtual Learning Environment Lviv Polytechnic.