Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Thumbnail Image
    Item
    Онлайнфандрайзинг як основний інноваційний інструмент неприбуткових організацій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Білик, І. І.; Bilyk, I. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті досліджується динаміка розвитку онлайнфандрайзингу в українських неприбуткових організаціях, аналізуються його інструменти та особливості, описуються основні тенденції використання онлайнтехнологій, досліджено нові формати, можливості, ефективні інструменти розвитку неприбуткового сектору та визначено процеси, що необхідні для ефективного функціонування неприбуткової організації в умовах цифровізації, що пов’язані з переходом в онлайнформат. Проаналізовано світовий досвід різноманітних моделей щодо застосування та використання онлайнтехнологій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Конфлікт цілей в маркетинго-логістичній системі і напрями його вирішення
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Білик, І. І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглядається взаємовплив маркетингової політики на логістичні рішення у сфері збуту з погляду забезпечення належного сервісного обслуговування споживачів. Визначено можливі місця виникнення конфліктів в системі розподілу продукції та методи їх вирішення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оптимізація процесу реалізації замовлення
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Білик, І. І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Висвітлено основні положення проектування логістичної системи і оцінки досягнутих результатів з метою оптимізації реалізації замовлення. Досліджено ефективність переведення підприємства з функціональної на горизонтальну систему реалізації процесів, що дасть змогу реалізувати концепцію підвищення рівня обслуговування клієнта за рахунок скорочення часу виконання замовлення і знизити рівень запасів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості брендингу підприємств лікеро-горілчаної галузі України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.; Білик, І. І.
    Досліджено теоретичні засади формування понять брендингу та ребрендингу. Проаналізовано стан ринку горілки та лікеро-горілчаних виробів України та діяльність на ньому ПрАТ “Львівський лікеро-горілчаний завод”. Охарактеризовано стратегію використання товарних марок досліджуваного підприємства. Визначено недоліки політики просування алкогольних виробів ПрАТ “Львівський лікеро-горілчаний завод”, запропоновано заходи ребрендингу для цього підприємства, насамперед у сфері вдосконалення його політики маркетингових комунікацій з використанням “крос-маркетингу”. The theoretical bases of branding and rebranding concepts formations are studied. The state of the market of alcoholic beverages in Ukraine and PJSC “Lviv alcoholic beverage plant” activities on it are analyzed. The strategy of trademarks usage of investigated companies is characterized. The disadvantages of promotion policy of the enterprise are determined and measures for its rebranding are suggested especially in the area of improving its marketing communication policy using “cross- marketing”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Гармонійна взаємодія системи збалансованих показників ефективності та маркетингової стратегії компанії
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Косар, Н. С.; Дікун, О. А.; Білик, І. І.
    Висвітлено практичний аспект вирішення проблеми розроблення ринкової стратегії компанії внаслідок поєднання ідеологічних засад бізнесу, сформульованих власниками як місія і бачення, із системою збалансованих показників ефективності (BSC) її діяльності. Запропоновано створити на базі BSC процесну організаційно-управлінську структуру, яка забезпечить досягнення бажаних властивостей продуктів компанії та її успішної конкурентної позиції. Practical side of problem of building company’s market strategy as a result of a combination of ideological bases of business formulated by owners as the mission and the vision and the balanced scorecard (BSC) solution outlined. The process of establishment of management structure based on BSC, which allows ensuring an achievement of required properties of a company’s products and its successful competitive position suggested.
  • Thumbnail Image
    Item
    Циклічність розвитку маркетингових концепцій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Косар, Н. С.; Марущак, О. Я; Білик, І. І.
    На основі концепцій класифікації потреб Маслоу та Альдерфера розглянуто особливості кожного конкретного періоду часу щодо залежності актуальності маркетингових концепцій від конкретного рівня потреб суспільства. Проведено аналіз джерел вторинної інформації щодо зміни маркетингової політики підприємства залежно від змін вподобань споживачів цільового ринку. Обґрунтовано актуалізацію стратегій “блакитних океанів” та екологічного маркетингу у ХХ ст. відповідно до актуальних потреб споживачів. Висвітлено особливості втілення світових маркетингових тенденцій у політиці українських підприємств. На основі ретроспективного аналізу сформовано схему послідовності використання концепцій та спрогнозовано майбутні тенденції у маркетингу. Обґрунтована доцільність використання цих концепцій для підприємств у майбутньому згідно з обраним цільовим ринком. The characteristics of each specific time period depending on the relevance of marketing concepts appropriate to the needs of society are analyzed in the article. The analysis is based on the concepts of needs classification by Maslow and Alderfer. The analysis of secondary information about changes in marketing policy of enterprises based on consumer preferences of the target market is made in article. The updating of “blue oceans” and environmental marketing strategies in the XX century are grounded according to consumer’s needs. Main peculiarities of new world marketing trends realization in marketing policy of Ukrainian enterprises are shown. The schemes of predicted future trends in marketing which are based on retrospective analysis of sequences are formed in article. The appropriateness of the marketing concepts for companies in the future according to the chosen target market is grounded.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми та особливості формування і розвитку бренду України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Марущак, О. Я.; Косар, Н. С.; Білик, І. І.
    Проаналізовано імідж України у сфері міжнародних відносин з врахуванням зовнішніх та внутрішніх факторів впливу. Розглянуто особливості формування бренду України як країни пострадянського простору із значними економічними проблемами. Наведено приклади брендів та процесів ребрендингу європейських держав. На основі проведеного аналізу сформульовано основні заходи щодо швидкої побудови позитивного бренду України.In article analyzed image of Ukraine in international relations according to external and internal factors influence. The article discusses the features of the brand of Ukraine as a country with significant post-Soviet economic problems. Examples of brands and the rebranding processes of different European nations are used for Ukraine as experience in research. For rapid construction of a positive brand of Ukraine were formed basic solutions of current problems.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингове забезпечення розміщення цінних паперів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Косар, Н. С.; Білик, І. І.; Тернущак, М. Ю.
    Розглянуто особливості маркетингу під час виходу підприємств на ринок цінних паперів України. Проаналізовано основні переваги IPO для українських підприємств, світові тенденції на цьому ринку та особливості його сегментації. Досліджено сучасний стан та причини спаду ділової активності на фондовому ринку України. Визначено стратегічні напрямки удосконалення маркетингової діяльності суб'єктів ринку цінних паперів. Marketing features during the exit of companies to the securities market of Ukraine are considered. The basic advantages of IPO for Ukrainian enterprises, the principal world trends at this market and the features of it’s segmentation are analyzed. Current state and reasons for degression of business activity at stock market of Ukraine is investigated. Strategic directions of improvement the marketing activity of securities market participants are determined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістична концепція диференційованої політики запасів товарів щоденного попиту
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Білик, І. І.
    Ідентифіковано загальну структуру чинників взаємовпливу запасів на стан внутрішнього і зовнішнього середовищ. Удосконалено класифікацію запасів товарів щоденного попиту за функціональним призначенням. Запропоновано положення щодо реалізації диференційованої політики запасів залежно від профілю попиту на товар. The general structure of factors of influents of supplies is identified on the state of internal and external environment. Classification of stock-in-trades daily demand is improved after the functional setting. Position is offered in relation to realization of the differentiated policy of supplies depending on the type of demand on a commodity.
  • Thumbnail Image
    Item
    Чинники інтеграції концепцій маркетингу і логістики на роздрібному ринку
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Білик, І. І.
    Проаналізовано маркетингові стратегії виробників пива з урахуванням сучасних тенденцій розвитку ринку. Подано рекомендації щодо їхнього вдосконалення з використанням концепцій маркетингу, логістики та інструментів економіко-математичного моделювання. Визначена необхідність створення дистрибуційних центрів для зниження логістичних витрат у сфері збуту пива і підвищення рівня сервісного обслуговування клієнтів. The marketing strategy of the manufacturers of beer are analysed in view of modern lines of development of the market. The recommendations concerning their improvement with use of receptions of marketing, logistics and economic-mathematical modelling are submitted. The necessity of creation distribution of the centres with the purpose of reduction of logistics costs of expenses in sphere of selling beer and increase of a level of service of the clients are concerned.