Browsing by Author "Гнідець, Б. Г."
Now showing 1 - 20 of 22
- Results Per Page
- Sort Options
Item Випробування дослідних збірно-монолітних прогонових будов мостів з попередньо напруженими стиками(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Гнідець, Б. Г.; Сало, В. Ю.Наведено результати експериментальних досліджень, отриманих під час випробовування дослідних збірно-монолітних багатопрогонових нерозрізних мостів з попередньо напруженими стиками. The active provides, the results of experimental research, abtaind in investigation of the testing multi-span longitudinal reinforced concrete bridges with prestressed joints.Item До 125-річчя створення кафедри мостів у Львівській політехніці(Національний університет "Львівська політехніка", 2010) Кваша, В. Г.; Гнідець, Б. Г.Наведено інформацію про створення в 1885 році в університеті “Львівська політехніка” кафедри мостів. Після війни в 1945 році ця кафедра мостів була поділена на кафедру в університеті “Львівська політехніка” і кафедру мостів в університеті в Польщі в Глівіцах. Також подано інформацію про відомих вчених, завідувачів цих кафедр у різні часи, їхній внесок, а також внесок їхніх послідовників в розвиток науки і будівництва мостів. The article provides the information about create set up in 1885 year in university “Lviv Polytechnic” the chair of bridges. After the war in 1945 year this chair of bridges was fall into chair in University “Lviv Polytechnic” and chair of bridges in university of Poland in Glivice. There are presented the information about the know scientific, the heads of this chair in several times, its carry and carry its follower in development of science and building of bridges.Item До історії досліджень попереднього напруження збірних і збірно-монолітних залізобетонних конструкцій та мостів у Національному університеті “Львівська політехніка” та їх застосування у будівництві(Національний університет "Львівська політехніка", 2010) Гнідець, Б. Г.Item До історії створення кафедри мостів у Львівській політехніці(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Гнідець, Б. Г.; Кваша, В. Г.; Гломб, Ю.; Зибура, А.Наведено інформацію про створення у 1885 р. у Львівській політехніці кафедри мостів. Після війни у 1945 р. кафедра мостів була поділена на дві: кафедру у Львівській політехніці і кафедру мостів в університеті в Глівіцах у Польщі. Також подано дані про відомих вчених, завідувачів цих кафедр в різні часи, їх внесок, а також їх послідовників у розвиток науки будівництва мостів. The article provides the information about create set up in 1885 year in university “Lviv Polytechnic” the chair of bridges. After the war in 1945 year this chair of bridges was fall into chair in University “Lviv Polytechnic” and chair of bridges in university of Poland in Glivice. There are presented the information about the know scientific, the heads of this chair in several times, its carry and carry its follower in development of science and building of bridges.Item Дослідження і застосування збірно-монолітних конструкцій громадських будинків(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Гнідець, Б. Г.Наведено результати досліджень систем збірно-монолітних конструкцій перекрит- тів і покриттів, розроблених у Національному університеті “Львівська політехніка”, і їх впровадження на будівництві різних громадських будинків. Конструкції цих систем перекриттів виконуються з двох типів збірних залізобетонних елементів: попередньо напружених балок прямокутного перерізу і ребристих плит прямокутної або трикутної форми в плані. Prestressed built-up-monolithic cuisson shaped floot and roof systems presented in this article were designed and developed in “Lviv Polytechnic” National University “and implemented in different civil building recently constructed in Lviv-city. Structures of these systems consist of two types of prefabricated reinforced cencfrete element”: rectangular prestressed beams and ribbed slabs of square or triangular shape in plane.Item Експериментальні дослідження елементів прогонової будови збірно-монолітної естакади(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Гнідець, Б. Г.; Ониськів, Б. М.; Васьків, В. М.; Кавацюк, І. Д.; Щеглюк, М. Р.Розглядається конструктивне вирішення автомобільної естакади в складних умовах транспортного вузла. Описано експериментальні дослідження конструкцій елементів її прогонової будови. Конструкція естакади являє собою багато-прогонову нерозрізну систему з кроком опор 28,8 м із збірно-монолітного залізобетону, з застосуванням типових попередньо напружених двотаврових балок прогоном 18,0 м, монолітних надопорних попередньо напружених балок прогоном 10,8 м зі захованим ригелем в одному рівні з балками. In this article the structural decision of overhead road is examined in the difficult conditions of a transport knot. Experimental researches of constructions model of span elements are described also. The construction of overhead road is reinforced concrete much span continuous system with the step of buttress 28,8 m, with using of typical pre-stressed 18,0 m I-beams, monolithic over-buttress pre-stressed 10.8 m beams with hide flange in one level of beams.Item Застосування електротермічного напруження арматури для реконструкції залізобетонних мостів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Гнідець, Б. Г.; Щеглюк, М. Р.Наведено проектні пропозиції реконструкції залізобетонного моста зміною статичної схеми. Виконання запропонованої схеми реконструкції здійснюється з використанням попереднього напруження деяких елементів конструкції. Запропоновано використати удосконалену технологію електротермічного напруження стрижневої арматури в умовах будівництва. In this article the resulted design offers of reconstruction of the ferro-concrete bridge, by change of the static circuit. Performance of the offered circuit of reconstruction is carried out by use of the previous pressure of some elements of a design. For this purpose it is offered to use the advanced technology of an electrothermal pressure of rod armature in conditions of construction.Item Збірно-монолітні залізобетонні двобалкові нерозрізні прогонові будови мостів для складних умов будівництва і їх розрахунок(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гнідець, Б. Г.; Запоточний, Р. М.; Hnidets, B.; Zapotochnyi, R.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів; Lviv Polytechnic National University, Department of Roads and BridgesЗначне збільшення інтенсивності руху автомобільного і міського транспорту вимагає нових підходів до його впорядкування, особливо в місцях з існуючою щільною забудовою. Вирішенням цієї проблеми може бути вдосконалення транспортної мережі шляхом побудови нових шляхопроводів, естакад і транспортних розв’язок. У статті наведено результати дослідження запропонованих авторами конструктивних вирішень двобалкових нерозрізних збірно-монолітних залізобетонних конструкцій прогонових будов мостів для складних умов будівництва. Наведено результати експериментальних досліджень конструкції прогонової будови мосту, яка була виконана із прямолінійної і криволінійної частини, випробувана за різних статичних схем і схем навантаження. Проведено порівняння даних із результатами розрахунків за вимогами норм. Також наведено пропозиції до інженерної методики розрахунку двобалкових залізобетонних конструкцій прогонових будов мостів на криволінійних ділянках. Порівняно дані експерименту із результатами розрахунку за запропонованою методикою.Item Збірно-монолітні залізобетонні конструкції прогонових будов мостів коробчастої форми для складних умов будівництва(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Гнідець, Б. Г.озглянуто конструктивні вирішення збірно-монолітних прогонових будов мостів для складних умов будівництва за наявності поворотів з обмеженими радіусами в плані, розгалужень, примикань, складного профілю віражами, змінною шириною габаритів і величини прогонів та обмеженою конструктивною висотою прогонової будови коробчатої форми. In the article the structural decisions of built-up-monolithic span structures of bridges are examined for the difficult terms of building at presence of turns with the limited radiuses in a plan, branching, joining, hard-to-make by turns, variable width of sizes and size of spans and limited structural height of span structure of box-type form.Item Збірно-монолітні залізобетонні коробчасті конструкції прогонових будов мостів з великорозмірних збірних елементів і збірно-монолітною ребристою плитою(Видавництво Львівської політехніки, 2019-10-31) Лівша, В.; Гнідець, Б. Г.Item Збірно-монолітні залізобетонні попередньо напружені прогонові будови мостів для будівництва методом поздовжнього насування(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Гнідець, Б. Г.; Гнідець, О. З.Наведено результати дослідження і опрацювання збірно-монолітних попередньо напружених залізобетонних мостів для будівництва методом поздовжнього насування. The article provides the results of the research and working aut composite muilti-span prestressed reinforced concrete bridges for its building with application longwise approach.Item Збірні каркаси багатоповерхових будинків з нерегулярною сіткою і змінною висотою поверхів(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гнідець, Б. Г.; Hnidets, B.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів; Lviv Polytechnic National University, Department of Roads and BridgesУ будівництві багатоповерхових будинків різного призначення, впродовж багатьох попередніх десятиліть застосовувались переважно збірні типові каркаси з регулярною сіткою колон і постійною висотою поверхів. Такі типові збірні і нетипові каркаси, мають низку недоліків, зокрема різнотипність збірних елементів, складність у монтажі, висока трудомісткість і вартість будівництва. Щоб уникнути цих недоліків, запроектовано і розроблено нову систему каркасів з нерегулярною сіткою колон і змінною висотою поверхів. У цій системі каркасів прийнята нова, відмінна від типових та інших відомих, схема поділу рам каркасів на збірні елементи, а саме поділ на великорозмірні однотипні елементи ригелів і колон. Такі однотипні великорозмірні елементи каркасу з’єднуються між собою у вузлах і стикуються в багатопрогонові не у вузлах, а в зонах нульових моментів у прогонах ригелів або колон. Однотипність збірних елементів ригелів і колон нових каркасів створює умови для виготовлення всіх типорозмірів на одній технологічній лінії на заводах або на місці будівництваItem Конструктивно-технологічні системи для житлового будівництва(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Гнідець, Б. Г.Наведені результати опрацювання і досліджень нових систем для будівництва житлових будинків із застосуванням нових збірних конструкцій рам перекрить і дахів, їх виготовлення та монтажу.Item Легкомонтована універсальна каркасна система для малоповерхового житлового та іншого індивідуального будівництва(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Гнідець, Б. Г.Наведені результати розроблення і дослідження нових конструкцій збірно-розбірних залізобетонних систем рам каркасів малоповерхових будинків у різних стадіях їх роботи. The article is devoted to elaborated and research a new construction of prefabricated-disassembling concrete systems of the framework for the little-stories housing in the veries stages of a working.Item Легкомонтована універсальна каркасна система для малоповерхового житлового та іншого індивідуального будівництва(Національний університет "Львівська політехніка", 2012) Гнідець, Б. Г.; Гнідець, Р. Б.; Гнідець, З. Б.Наведено результати розроблення нових конструктивно-технологічних систем для малоповерхового житлового та іншого індивідуального будівництва із застосуванням легкомонтованих збірно-розбірних каркасів. The article is devoted to elaborated a new constructive - technological systems for the little-stories housing and others individual construction with applied the simple-mounting prefabricated and disassembling frameworks of building.Item Легкомонтовані універсальні каркасні системи для малоповерхового житлового та іншого індивідуального будівництва(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Гнідець, Б. Г.; Гнідець, Р. Б.; Гнідець, З. Б.Наведено результати розроблення і дослідження нових конструкцій збірно-розбірних залізобетонних систем рам каркасів малоповерхових будинків на різних стадіях їх роботи. The article is devoted to elaboration and research of a new construction of prefabricated – disassembling concrete systems of the framework for the little-storied housing in the various stages of theirs work.Item Методика проведення випробувань дослідних конструкцій збірно-монолітних прогонових будов мостів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Гнідець, Б. Г.; Войціховський, В. І.; Кавацюк, І. Д.; Рудий, М. Й.; Щеглюк, М. Р.Представлено результати опрацювання методики проведення експериментальних досліджень під час випробувань елементів збірно-монолітних залізобетонних нерозрізних прогонових будов мостів коробчастої форми. In this article scientifically proved results of processing methods of holding experimental research during test prefabricated monolithic elements of reinforced concrete solid stringer structure of box configuration bridges.Item Нові збірні залізобетонні конструкцій каркасів багатоповерхових будинків і технології їх виготовлення та монтажу(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Гнідець, Б. Г.; Гнідець, З. Б.; Hnidets, B. G.; Hnidets, Z. B.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ багатоповерхових будинках різного призначення протягом багатьох десятиліть застосовували переважно збірні типові каркаси із регулярною сіткою колон і постійною висотою поверхів. Такі типові збірні і нетипові каркаси мають такі недоліки, як різнотипність збірних елементів, висока трудомісткість виготовлення, складність монтажу і вартість будівництва. Для уникнення цих недоліків запропоновано і розроблено нову систему каркасів із нерегулярною сіткою колон і змінною висотою поверхів. У цій системі каркасів прийнято нову, відмінну від типових та інших відомих, схему поділу рам каркасів на збірні елементи, а саме – поділ на великорозмірні однотипні елементи ригелів і колон. Такі однотипні великорозмірні елементи каркаса з’єднуються між собою і стикуються в багатопрогонові не у вузлах, а в зонах нульових моментів у прогонах ригелів. Однотипність збірних елементів ригелів і колон нових каркасів створює умови для виготовлення їх на розробленій авторами одній мобільній технологічній лінії на місці будівництва.Item Один з перших залізобетонних мостів Європи, збудований у Львові(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Кваша, В. Г.; Гнідець, Б. Г.; Панченко, О. В.Описано конструктивне рішення першого у Львові, збудованого в 1894 р. залізобетонного аркового містка, результати його обстеження, характер виявлених дефектів та загальний технічний стан, а також технологічну схему ремонтно-відновлюваних робіт і застосовані при цьому матеріали і технології. The structural decision of the first is described in Lviv, built in 1894 the reinforced concrete arched bridge, results of his inspection, character of found out defects and common technical state, and also technological chart of the repair-restored works and materials and technologies are applied here.Item Пропозиції до вирішення транспортної проблеми північно-східної частини м. Львова(Національний університет "Львівська політехніка", 2010) Гнідець, Б. Г.Наведено результати опрацювання проектних пропозицій будівництва естакади для вирішення проблеми забезпечення руху міського транспорту в північно-східній частині м. Львова. The results of viaduct structure design proposals processing with the aim to solve the problem of city transport traffic in the north-eastern part of Lviv are presented.