Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2013 р.
Permanent URI for this collection
Матеріали 5-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»
Збірник містить матеріали 5-ї Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки та застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій в навчальному процесі вищих навчальних закладів. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.
Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 5-ої Науково-практичної конференції, 19–21 листопада 2013 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 152 с.
Browse
Browsing Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2013 р. by Issue Date
Results Per Page
Sort Options
Item Огляд систем дистанційного навчання популярних ВНЗ України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Бекеш, Ю. Р.; Матієшин, Л. М.; Сєров, Ю. О.У цій статті проаналізовано використання дистанційних форм навчання провідними ВНЗ України. Аналізуються основні елементи, переваги та недоліки дистанційної освіти. Охарактеризовано можливість доступу та відкритість сайтів віртуального навчання українських ВНЗ. The article highlights the concept and application of dlearning in leading universities of Ukraine. The main elements, advantages and shortcomings of dlearning in Ukraine are analysed. The possibilities of access and openness of virtual education sites of the most popular Ukrainian universities are characterized.Item Програмне забезпечення формування та перевірки друкованих тестових завдань контрольних навчальних заходів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Сердюк, П.; Телемко, С.; Плюта, Н.В роботі розглянуто розроблене програмне та алгоритмічне забезпечення автоматизованого формування та перевірки друкованих тестових завдань за допомогою опрацювання зображень на мобільних пристроях. Для підготовки тестових завдань їх необхідно подавати у спеціальному тестовому бланку, який містить QR-коди для розпізнавання області відповідей та номеру питань. The paper considers developed and algorithmic software for automated generation and verification of printed tests by using image processing on mobile devices. For the creation of tests items, they must be presented in a special test form containing QR-codes to identify the region, and the number of responses.Item Інтерактивні мовні курси з використанням мобільних технологій(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Шубравий, Б.; Кутельмах, Р.В роботі розглянуто програмне забезпечення для проходження інтерактивних мовних курсів з використанням мобільних технологій. Мобільне навчання має ряд своїх особливостей, не притаманних іншим видам навчання за допомогою інформаційних технологій. The paper considers developed software for interactice courses using mobile devices. Mobile learning has number of features are not characteristic of other learning through information technology.Item Удосконалення освітньо-професійних технологій та досвід впровадження дистанційної освіти в навчальних дисциплінах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Гладкий, І. П.; Шраменко, Н. Ю.Визначено існуючі перешкоди при впровадженні дистанційних освітніх технологій та проаналізовано досвід застосування електронних навчальних курсів. Для ефективного впровадження новітніх технологій дистанційної освіти запропоновано застосовувати комплексний підхід та певні функції стосовно забезпечення інформатизації навчального процесу та організації проведення дистанційного навчання зосередити у відокремленому підрозділі навчального закладу. Identifying existing barriers to new distance learning technologies , and analyzed the experience of the application of e-learning courses. For the effective implementation of the latest technologies for distance education offered to adopt an integrated approach, and the functions of information to ensure the educational process and the organization of distance learning to focus in a separate unit of the institution.Item Особливості комп’ютерного тестування з математичних дисциплін в електронних навчальних середовищах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Тмєнова, Н.; Сусь, Б.Пропонується методика перевірки завдань з математичних дисциплін під час проведення тестування в електронних навчальних середовищах. Розроблено алгоритм компонентного аналізу формульних виразів та їх індексування для автоматичної обробки. Запропонований підхід дає можливість урізноманітнити типи тестових запитань та реалізувати їх перевірку в комп’ютерних системах. Principles of knowledge examination of mathematical subject testing in e-learning environments have been developed. Component analysis and formula expression indexing algorithm for automatic analysis is suggested. This approach allows to diversify the types of questions for consequent verification and implementation in computer systems.Item Загальні вимоги до інтерактивних вправ електронних підручників і навчальних посібників для вищих навчальних закладів та приклади їх реалізації у середовищі Adobe Captivate(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Анохін, В.; Ковальова, К.; Анохін, Д.; Шевченко, А.В роботі наведені вимоги до інтерактивних вправ електронних підручників та навчальних посібників для вищих навчальних закладів. Мета таких вправ - закріпити теоретичний матеріал шляхом виконання завдань в інтерактивній взаємодії з електронною книгою. Приведені приклади тренувальних вправ з різних підручників, які створювались у середовищі Adobe Captivate під керівництвом Анохіна В. М. The paper describes the requirements for interactive exercises of electronic textbooks for higher education. The purpose of these exercises - to consolidate the theoretical material by performing tasks in interactive communication with e-books. There are the examples of training exercises from various textbooks that are created in Adobe Captivate environment under V. M. Anokhin leadership in the article.Item Методика створення електронної лабораторної роботи(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Жарких, Ю.; Лисоченко, С.; Сусь, Б.; Третяк, О.В роботі розглянута методика швидкого створення віртуальних лабораторних робіт орієнтованих на вивчення функціонування унікального та складного обладнання. На прикладі створеної віртуальної лабораторної роботи показано, що використання відкритого програмного забезпечення і бази отриманих експериментальних даних дозволяє створювати віртуальні роботи наближені до реальних. Доповнення навчального матеріалу відеозйомкою, моделюванням фізичних процесів та комп’ютерними тестами дозволяє використовувати такі роботи в курсах для дистанційного навчання та для навчання протягом життя.Item Модель системи тестування на базі соціального Інтернет-підходу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Біляковська, О.; Мельничин, А.У статті висвітлено актуальну проблему вимірювання знань студентів засобами тестування. Запропоновано модель системи тестування знань на базі соціального Інтернет-підходу та розглянуто особливості її програмної реалізації. The authors of the article describe a problem of student academic achievements’ measurement by means of testing. They suggest a new model of testing based on social Internet approach and examine the features of its software implementation.Item Розробка електронного контролю для перевірки знань студентів інженерів-програмістів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Матвійчук, Л. А.В даній публікації описується запропонований алгоритм розробки електронного контролю знань. Обгрунтовано автоматизовану систему оцінювання знань студентів інженерів-програмістів. Наведений приклад розробки тестової системи з технічної дисципліни для перевірки знань студентів інженерів-програмістів у навчальному процесі. This publication describes the algorithm development of electronic control knowledge. Grounded automated assessment system of student software engineers. The example of the development of test systems from a technical discipline to test students' knowledge software engineers in the learning process.Item Особливості створення індивідуальних завдань у електронних дисциплінах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Чайківський, Т. В.; Озірковський, Л. Д.; Федасюк, Д. В.Показано варіанти створення індивідуальних завдань засобами електронної дисципліни ВНС «Львівської політехніки». Основну увагу приділено автоматизації роздачі індивідуальних завдань, прийманню відповідей та оцінюванню з використанням стандартних і додаткових компонентів Moodle. Shown ways to create personal assignments in the electronic course of VNS «Lviv Polytechnic». Based attention is given to the automatic distribution personal assignments, receiving responses and grading using standard and optional components Moodle.Item Особливості лабораторного практикуму з електротехнічних дисциплін(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Бобало, Ю. Я.; Стахів, П. Г.; Гамола, О. Є.У роботі подано підхід до проведення лабораторного практикуму з електротехнічних дисциплін. Визначено стратегію проведення лабораторного практикуму у два етапи: натурний експеримент та віртуальний експеримент. Запропоновано використання у натурному експерименті універсального USB осцилографа. The paper presents an approach to conducting laboratory work on electrical disciplines. Defined strategy for laboratory work in two stages: physical experiments and virtual experiment. The use of natural experiments Universal USB oscilloscope.Item Впровадження електронних систем навчання в НПУ імені М. П. Драгоманова(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Кудін, А.У роботі розглянуто питання ефективності використання нових програмних продуктів і інтернет-адаптованих технологій у традиційному навчальному процесі у вищій школі. Визначені основні педагогічні проблеми, що виникають на основних стадіях процесу навчання. Показано шляхи розв’язання цих проблем з допомогою інформаційно-комунікаційних технологій і програмних продуктів (Power Point, VBA, Virtual Dub, Microsoft Mouse Mischief, Camtasia Studio, Moodle, Apple Podcasting, Skype, ooVoo, Open meeting и др.). Проведена оцінка ефективності їх застосування у порівнянні з традиційними методами навчання. The effectiveness of using modern software and Internet technologies during the usual learning in higher education was considered in that topic. Basic teaching issues, which arising in the focused five general stages of the learning process, were determined. Solutions for these issues were found using of ICT and software (MS PowerPoint, VBA, Virtual Dub, Microsoft Mouse Mischief, Camtasia Studio, Moodle, Apple Podcasting, Skype, ooVoo, Open meeting etc.). Assessment of its application as compared with traditional methods of learning was implemented.Item Структура навчальної консультативної роботи викладача у віртуальних середовищах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Новгородська, Л.Визначено структуру навчальної консультативної роботи викладача у віртуальному навчальному середовищі вищого навчального закладу та запропоновано механізм визначення суспільної цінності проведеної викладачем навчальної роботи. The structure of teacher's academic-advisory work in a virtual academic environment of higher education institution have been determined, and the mechanism determining the social value of ongoing academic's teaching activities has been suggested.Item Впровадження іноваційних технологій дистанційної освіти у навчальний процес(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Бойко, О.; Дорош, Н.; Кучмій, Г.; Дорош, О.В роботі наведено методи та приклади практичного застосування інноваційних технологій електронної освіти (e-education) у навчальний процесс українських вишів. Methods and examples of practical application of innovative technologies for electronic education in the educational process of Ukrainian universities are shown.Item Засоби мультимедіа в інформаційно-бібліотечному обслуговуванні користувачів з особливими потребами(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Кунанець, Н.; Малиновський, О.В роботі наведено опис засобів мультимедіа щодо надання послуг в інформаційно-бібліотечному обслуговуванні користувачів з особливими потребами. Проаналізовано доцільність використання мультимедійних засобів для відтворення інформації відповідно до виду нозології у користувачів з особливими потребами. This paper describes the means to provide multimedia in information and library service for users with special needs. It was analyzed the feasibility of using multimedia resources for media playback according to the type of nosology of users with special needs.Item Архітектура системи "Електронні відомості" для обліку успішності студентів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Коруд, О.; Огородник, Т.; Жежнич, П.; Підлужевич, В.Запропоновано архітектуру інформаційної системи «Електронні відомості», зокрема описано принцип роботи системи та алгоритм формування електронних відомостей. Architecture of the "Electronic rating roll" information system is proposed. In particular, principles of the system functioning and an algorithm of electronic rating roll forming are described.Item Використання інтелектуальних карт (Mind Maps) в супроводі навчального процесу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Качан, С.; Катренко, А.В роботі наведено методи побудови інтелектуальних карт та їх застосування у вищих навчальних закладах для супроводу навчального процесу. Проаналізовано доцільність використання інтелектуальних карт викладачами та студентами з метою покращення подання та розуміння навчального матеріалу. In this paper the methods of construction and application of Mind Maps for education at the university are described. The work analyzes the expediency of using Mind Maps by teachers and students to improve the presentation and understanding of learning.Item Використання самоорганізації суспільства у бібліотечній справі(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Стефанович, Т.; Щербовських, С.Обґрунтовано шляхи підвищення ефективності роботи бібліотек з допомогою буккросингових технологій. The ways of improving library efficiency based on BookCrossing are suggested.Item Perspectives of ukrainian mechanical engineering development(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Dyrda, E.; Schepetkova, A.; Galushko, O.Theses are devoted to problems and perspectives of Ukrainian mechanical engineering development. Role of mechanical engineering in national economy is described. Problems of mechanical engineering, such as losing the cometetive advantages, production decreasing, debts growing, ineffective assets structure, are investigated. Influence of European integration process on mechanical engineering enterprises is discussed.Item Інформаційно-аналітична система для відділу докторантури та аспірантури Львівської політехніки(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Макар, В.; Тушницький, Р.В роботі розглянуто інформаційно-аналітичну систему автоматизації обліку підготовки наукових кадрів в Національному університеті “Львівська Політехніка”. Наведено архітектуру системи, її основні функціональні можливості, модель сховища даних, а також технології реалізації системи. In the paper the information-analytical system of accounting automation research training at the National University “Lviv Polytechnic” is considered. The architecture of the system, its major functions, the storage data model and system implementation technology are presented.