Логістика. – 2003. – №469

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38287

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003. – № 469 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 526 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 97
  • Thumbnail Image
    Item
    Зміст до Вісника "Логістика" № 469
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003)
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинг і логістика в інноваційному розвитку підприємства
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Чухрай, Н. І.
    Розглянуто питання інноваційного розвитку промислових підприємств на засадах маркетингу і логістики. Досліджено напрямки удосконалення маркетингового і логістичного забезпечення процесів створення, адаптації та дистрибуції інновації. The article deals with the research of innovation and logistics processes and their influence on the new product’s success on the market. An organizationally economic mechanism of the improvement of marketing and logistic maintenance of the creation, development and distribution of innovation is suggested.
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістика зовнішньоекономічних операцій у сировинному забезпеченні підприємств промисловості України
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Філіппова, С. В.; Русева, О. M.; Черкасова, С. О.
    Розглянуто концептуальні основи створення логістичних систем зовнішньоекономічних операцій під час забезпечення матеріальними ресурсами вітчизня¬них підприємств. Conceptual bases of creation of logistics systems of the external economical operations are examined process provide with material resources of the domestic enterprises.
  • Thumbnail Image
    Item
    Процесно-орієнтоване управління і підвищення ефективності діяльності підприємства
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Тревого, О. І.
    Розглянуто особливості структури управління підприємствами малого та середнього бізнесу, вплив технологій та інформації на процес управління, проаналізовано альтернативні методи та інструменти реструктуризації: реіжиніринг бізнес-процесів, TQM, ISO та процесно-орієнтоване управління з метою підвищення ефективності діяльності підприємства. This article discusses characteristics of the Operational Management implementing in SMB, an information influence into the process of management, alternative methods and instruments of the enterprise transformation like Business Process Reengineering, Total Quality Management, ISO, and betterment of an organization’s business practices through the Activity-Based Management.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Тєлєтов, О. С.
    Описано загальні підходи до оцінки ефективності систем маркетингу промислового підприємства. Залежно від видів розроблюваної продукції пріоритетними показниками оцінки ефективності можуть бути складові комплексу маркетингу: товар, ціна, розподілення та просування продукції. The general approaches to a rating efficacy of marketing systems in industrial manufacture are described in article. Depending on kinds of made production priority index of a rating efficacy can be a marketing complex compounds: the product, price, position and promotion.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інфраструктура в державному стимулюванні розвитку депресивних територій
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Стадницький, Ю. І.; Товкан, O. E.
    Досліджено важливу складову логістики - інфраструктуру. Зокрема, характеризуються її види, вказуються специфічні економічні її властивості. Увага акцентується на ролі інфраструктури у державній регіональній політиці приваблення інвестицій. The important compound of logistic - infrastructure is investigated in article. In particular, its types are characterized, it is underlined specific economic properties. The attention is accented on a role of an infrastructure in the state regional policy of attraction of investments.
  • Thumbnail Image
    Item
    Ефективність маркетингових заходів у системі зовнішньоторговельних зв’язків
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Скоропад, І. С.; Герасименко, С. І.
    Обґрунтовано необхідність розробки методичного забезпечення оцінок ефективності маркетингових заходів у зовнішньоторговельних зв’язках. Наголошено на необхідності враховування чинників-дестимуляторів, які обмежують масштаби і сфери прояву економічного ефекту у зовнішньоекономічних відносинах. The necessity of methodical ensuring of marketing measures effectiveness’s evaluation elaboration in international trade contacts is substantiated. The necessity of dissimulating factors, which restrict the scale and the sphere of economical effect manifestation in foreign trade relations, consideration is emphasized.
  • Thumbnail Image
    Item
    Складові брендінгу: теорія і практика
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Скибінський, С. В.; Орел, Л. М.
    Визначено окремі поняття брендінгу. Розглянуто еволюцію цих понять. Порівнюється ЇХ трактування у нормативно-правових актах, довідкових джерелах та на практиці. Different terms of branding are determined. The evolution of these concepts is considered. Their interpretation in quated and legal statement, literary and reference sources and on practise is compared.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування теорії випадкових процесів для моделювання процесів управління запасами при випадковому попиті
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Роботько, С. Ф.
    Розглядається математична модель управління запасами при випадковому попиті в умовах можливості переривання потоку вимог. Для аналізу процесу застосовується апарат теорії поновлення. Отримано імовірнісні розподіли процесів, а також формули для розрахунку моментних характеристик процесу. In operation the mathematical model of storekeeping is considered at random demand in conditions of possibility of interruption of stream of the requirements. The vehicle of a renewal theory is applied to the analysis of the process. The probabilities of allocations of processes, and also formula for account moments of the characteristics of processes are obtained.
  • Thumbnail Image
    Item
    Пути оптимизации материальных потоков в коксохимическом производстве
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Пилюшенко, В. Л.; Борзенков, С. В.
    Наведено аргументи щодо удосконалення системи логістичного управління промисловим підприємством на прикладі суб’єкта господарсько-економічних відносин коксохімічної галузі. It is given the arguments as for perfection of logistics management system of enterprise on an example of economic affairs subject of chemical-recovery branch.