Теорія і практика будівництва

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2113

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження міцності і деформативності попередньо напруженої збірно-монолітної балки прогонової будови довжиною 18 м при різних режимах завантаження
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Сало, В. Ю.; Сало, О. Ю.; Salo, V. Y.; Salo, O. Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Висвітлено проблеми мостів щодо теоретичних і проектних аспектів і питань їх зведення. Основною метою експериментального дослідження є виявлення особливостей поведінки збірно-монолітної конструкції за статичної дії зовнішнього навантаження. Викладено програму статичних випробувань, наведено схеми установки випробувальних навантажень та приладів для виміряння переміщень та відносних деформацій. Описано натурні випробування дослідної збірно-монолітної попередньо напруженої залізобетонної балки для будівництва мосту. Одержано значення тріщиностійкості, деформативності і міцності балки, описано етапи роботи і форми руйнування досліджуваної балки. Порівняно експериментальні та теоретичні величини. Виділено характерні стадії напружено-деформованого стану. Проаналізовано стан та практику зведення збірно-монолітних залізобетонних конструкцій з використанням високопродуктивної сучасної технології. Проаналізовано отримані результати експериментальних досліджень. Дослідження натурних мостів з доведенням конструкцій до руйнування, що дає змогу уникнути впливу масштабного фактора, є особливо цінним.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментальні дослідження деформативності і міцності попередньо напруженої збірно-монолітної балки прогонової будови прольотом 12 м
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Сало, В. Ю.; Сало, О. Ю.; Salo, V.; Salo, O.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів, автомобільно-дорожній коледж; Lviv Politechnic National University, Departament of Roads and Bridges, Motor road colledge
    Висвітлені проблеми мостів щодо теоретичних і проектних аспектів і питань їхнього зведення. Описано натурні випробування дослідної збірно-монолітної попередньо напруженої залізобетонної балки для будівництва мосту. Одержані значення тріщиностійкості, деформативності і міцності балки, описані етапи роботи і форми руйнування досліджуваної балки. Проведено порівняння експериментальних та теоретичних величин. Виділено характерні стадії напружено-деформованого стану. В статті проаналізовано стан та практику зведення збірно-монолітних залізобетонних конструкцій з використанням високопродуктивної сучасної технології. Виконано аналіз отриманих результатів експериментальних досліджень. Дослідження натурних мостів з доведенням конструкцій до руйнування, що дозволяє уникнути впливу масштабного фактора є особливо цінним.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження роботи збірно-монолітних плитно-ребристих конструкцій нерозрізних прогонових будов мостів з тріщинами і до руйнування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Сало, В. Ю.; Сало, О. Ю.
    Наведено результати експериментальних досліджень, отриманих під час випробувань дослідних нерозрізних збірно-монолітних залізобетонних попередньо напружених мостів. Вперше в лабораторних умовах проведено експериментальні дослідження збірно-моноліт- них нерозрізних прогонових будов для перевірки прийнятих методів розрахунку з безпосереднім визначенням зусиль в елементах під час дії статичного навантаження. Випробування показали достатню жорсткість і міцність збірно-монолітних прогонових будов, які працювали в пружній стадії майже до розрахункового навантаження. Встанов- лено, що в результаті тріщиноутворення і пластичних деформацій проходить незначний просторовий перерозподіл зусиль між елементами прогонових будов. Перерозподіл зале- жить від зміни відношення жорсткостей окремих елементів системи. На підставі отриманих результатів запропоновано методику розрахунку міцності. Проведено порівняння експериментальних та теоретичних величин. Показано переваги і сферу використання розрахункового методу. Виділено характерні стадії напружено-деформованого стану. Виконано аналіз отриманих результатів експериментальних досліджень. The active provides the results of experimental reseach abtain in investigation of the testing multi – span prestresset reinforced concrete bridges. For the first time in the laboratory conditions were held experimental researches of prefabricated monolithic precast spans to check accepted methods of calculating the direct determination of efforts elements during the action of static load. Tests showed sufficient stiffness and strength of prefabricated monolithic spans working in an elastic phase, almost in the estimated load. It was found that as a result of cracking and plastic deformation there is negligible spatial redistribution of forces between of spans elements. On the basis of the got results the metnod of calculation of the strength. Comparison of experimental and theoretical sizes. Adrantages and area of the use of calculation metnod are snown. The chavacteristic stages of the tensely deformed state ave selected. The analysis of the got results of experimental reseaches is executed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментальні дослідження бездіафрагмової прольотної будови моста під час реконструкції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Рачкевич, В. С.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.
    Описано методику і результати статичних випробувань залізобетонної бездіафрагмової прольотної будови до та після реконструкції. Тechnique and results of static tests of reinforced concrete without-diaphragm span structure before and after reconstruction are described.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив добавки “Пенетрон Адмікс” на формування технологічної пошкодженості бетону та на роботу конструкцій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Пушкар, Н. В.; Хассейн Джухад Салман Аль-Амері
    Розглянуто вплив добавки “Пенетрон Адмікс” на величину коефіцієнта технологічної пошкодженості бетону, а також на деформування залізобетонних арок у процесі завантаження одноразовим короткочасним навантаженням. The influence of the additive “Penetron Admix” on the coefficient of concrete technological damage is represented, as well as on the deformation of the arches during uploading a single short-term load.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження роботи збірно-монолітних плитно-ребристих конструкцій прогонових будов мостів з тріщинами і до руйнування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Сало, В. Ю.; Думич, І. Ю.; Балаян, Н. О.
    Наведено результати експериментальних досліджень, отриманих під час випро-бувань дослідних збірно-монолітних залізобетонних попередньо напружених мостів. The active provides the results of experimental reseach abtain in investigation of the testing multi – span prestresset rein reinforced reinforced concrete bridges.
  • Thumbnail Image
    Item
    Деформації залізобетонних арок за різних видів завантаження
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Пушкар, Н. В.; Сабір Юсіф Бакір
    Розглянуто вплив положення зосередженої сили (у середині прольоту та з ексцентриситетом) на деформації залізобетонних арок, завантажених одноразовим короткочасним навантаженням. The influence of the concentrated force position (in the middle of the span and eccentricity) on the deformation of reinforced concrete arches loaded single short-term load is represented.
  • Thumbnail Image
    Item
    Конструкції залізобетонних перекриттів по профільному настилу із забезпеченням сумісної роботи бетону і сталі за допомогою склеювання
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Стороженко, Л. І.; Лапенко, О. І.; Горб, О. Г.
    Наведено відомості про експериментальні дослідження елементів плит по профільованому настилу, в яких сумісна робота сталі та бетону забезпечується за допомогою склеювання. Випробування здійснювалися з метою встановлення дійсного характеру роботи, деформування та несучої здатності елементів. Виконане порівняння конструкцій із забезпеченням сумісної роботи сталі та бетону за допомогою склеювання та без нього. The article contains information about experimental research on the profiled elements slabs flooring in which joint work of steel and concrete is provided with gluing. Tests were conducted to determine the true nature of the deformation work and bearing capacity elements. Steel and concrete glue connection structure and steel and concrete structure comparison was done.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз роботи температурно-нерозрізних збірно-монолітних прогонових будов мостів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Коваль, П. М.; Фаль, А. Є.; Верьовка, А. П.
    Описано натурні випробування існуючих температурно-нерозрізних прогонових будов. Виконано теоретичний аналіз за методом пружних опор та за методом скінчених елементів у ПК "Ліра". Проаналізовано дані, отримані під час випробувань та теоретичних розрахунків, визначено конструктивний коефіцієнт. Natural tests of existing joinless super structures are described.The theoretical analysis is built on a method of elastic support and on a method of final elements in the LIRA SOFTWARE is carried out. The analysed data is received during test and theoretical calculations, the constructive factor is defined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментальные исследования прочности и деформативности железобетонных балок, изготовленных и усиленных бетоном из отходов обогащения железных руд
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Валовой, А. И.; Герб, П. И.
    Поставлені актуальні питання дослідження залізобетонних балок, підсилених нарощуванням в розтягнутій зоні і випробуваних постійним та змінним навантаженням з різним рівнем повторного завантаження. Наведена перша частина результатів випробувань балок з бетонів на відходах збагачення залізних руд на міцність, деформативність і тріщиностійкість. Pressing research questions of reinforce concrete beams strengthened by building-up in the stretched zone and tested by constant and variable loading with various loading levels are worked out. First testing results of concrete beams on the wastes of iron ores enrichment, durability, deformation and breaking fastness are represented.