Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
Item Зміни на ринку праці і логістична та маркетингова орієнтація ринку освіти в Україні(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Гурч, Л. М.; Міжрегіональна академія управління персоналомДосліджено логістичну та маркетингову орієнтації ринку освіти в Україні в контексті змін на ринку праці та процесів глобалізації. Запропоновано методичні підходи щодо побудови стратегії національного ринку освіти України.Item Конфлікт цілей в маркетинго-логістичній системі і напрями його вирішення(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Білик, І. І.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглядається взаємовплив маркетингової політики на логістичні рішення у сфері збуту з погляду забезпечення належного сервісного обслуговування споживачів. Визначено можливі місця виникнення конфліктів в системі розподілу продукції та методи їх вирішення.Item Оптимізація процесу реалізації замовлення(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Білик, І. І.; Національний університет “Львівська політехніка”Висвітлено основні положення проектування логістичної системи і оцінки досягнутих результатів з метою оптимізації реалізації замовлення. Досліджено ефективність переведення підприємства з функціональної на горизонтальну систему реалізації процесів, що дасть змогу реалізувати концепцію підвищення рівня обслуговування клієнта за рахунок скорочення часу виконання замовлення і знизити рівень запасів.Item Процеси вищої освіти на економічних напрямках в Польщі в умовах вступу до Європейського Союзу(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Патора, Р.; Громадська вища школа підприємництва і управлінняРозглядаються аспекти впливу на привабливість систем вищого шкільництва і інституцій Польщі в умовах європейської інтеграції. Представлено аналіз ключових проблем вищої освіти в Польщі як основного чинника конкурентоспроможності людських засобів. Досліджено, що умови посиленої конкуренції сприяють не лише зниженню якості послуг внаслідок цінового суперництва, але також ведуть до селекції і виокремлення групи навчальних закладів, які реалізують освіту на високому рівні в хороших умовах.Item Стратегія управління інноваційною діяльністю в умовах реформації економіки(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Грузд, М. В.; Карлюкова, Н. М.; Харківський державний економічний університетЗапропоновано узагальнену схему стратегії управління інноваційною діяльністю на рівні держави з метою 'її активізації і оптимізації та алгоритм 'її формування. Наведено перелік принципів формування стратегії управління інноваційною діяльністю в Україні. Визначено основні моделі інноваційного розвитку, які враховують особливості перехідного періоду економіки України. The article is dedicated to the problem of innovation and application of the innovation to production. General strategy of macro level innovation management with the purpose of activation and optimization is proposed. The article is contained principles of innovation management strategy. Main models of innovation development which take to attention our economy transition period are determined.Item Структурування ланцюга поставок у контексті ідентифікації джерел формування емерджентних властивостей(Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Фалович, Володимир Андрійович; Тернопільський національний технічний університет імені Івана ПулюяПроаналізовано управління ланцюгами поставок у структурі логістичних послуг вітчизняних підприємств й ідентифіковано базові характеристики сучасного ланцюга поставок. Встановлено, що глобалізація й інтернаціоналізація, зростаюча конкуренція і орієнтація на кінцевого споживача, розвиток інформаційно-комунікаційних технологій та електронної комерції окреслили значний потенціал розвитку ланцюгів поставок. Встановлено існування різних форм взаємовідносин між постачальниками та клієнтами, зміни бізнес-процесів, що зумовлені впровадженням у функціонування ланцюга поставок сучасних інформаційних технологій. Оцінено його структуру у контексті ідентифікації джерел формування емерджентних властивостей.Item Управління знаннями університету в контексті концепції його інноваційного розвитку(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Ілляшенко, С. М.; Ілляшенко, Н. С.; Шипуліна, Ю. С.; Сумський державний університет; Вища школа економіко-гуманітарна, м. Бєльсько-Бяла, ПольщаВиконана систематизація видів знань університету за джерелами отримання і напрямками використання, розкрита їх сутність та зміст. Розроблена схема взаємодії потоків знань в системі інноваційного розвитку університету, уточнено місце і роль потенціалу інноваційного розвитку і інтелектуального капіталу університету у процесі продукування і використання знань. Окреслено рівні, завдання і критерії управління знаннями. Запропоновано оригінальну організаційну структуру управління знаннями на рівні випускової кафедри університету. Отриманні результати поглиблюють теоретико-методологічні засади менеджменту знань сучасного університету в контексті його інноваційного розвитку, створюють передумови формування засад механізму управління знаннями університету.Item Формування ланцюга поставок на основі ідентифікації споживчих потреб(Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Якимишин, Лілія Ярославівна; Тернопільський національний технічний університет імені Івана ПулюяІдентифіковано найбільш суттєві потреби споживачів товарів повсякденного попиту, які має задовольняти конкретний ланцюг. Проаналізовано особливості товарів повсякденного попиту, що дало змогу ідентифікувати їх типовий перелік з погляду вітчизняного споживача. Виокремлено дві великі групи товарів повсякденного попиту, які покладено в основу досліджуваного ланцюга поставок: продукти харчування і напої; нехарчові продукти. Виявлено найбільш суттєві характеристики товарів повсякденного попиту з позиції виробника, ринку та інших його учасників. Встановлено наявність серйозних бар’єрів в Україні розвитку ланцюгів поставок, що є стимулом для перегляду підприємствами своїх бізнес-процесів і пошуку шляхів підвищення їх ефективності.