Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 13
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості застосування дистанційного навчання у процесі професійної перепідготовки військовослужбовців у Львівській політехніці
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Захарчук, Мар’яна; Національний університет «Львівська політехніка»
    Розглянуто питання застосування дистанційного навчання у процесі професійної перепідготовки військовослужбовців у Львівській політехніці. Проаналізовано принципи освітнього процесу для дорослих. Розглянуто переваги експериментального навчання. Окреслено рекомендації щодо впровадження технологій дистанційного навчання в освітній процес ВНЗ.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування структури бази даних оцінки якості методичних матеріалів у системах дистанційної освіти
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Думанський, Нестор; Угрин, Дмитро; Національний університет «Львівська політехніка»; Чернівецький факультет НТУ “Харківський політехнічний інститут”
    У статті представлено інформаційну модель структури бази даних для оцінювання навчальних матеріалів слухачами дистанційних курсів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Моделювання системи ресурсного забезпечення дистанційного навчання
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Тарасов, Дмитро; Коваль, Зоряна
    Розглянуто питання підвищення ефективності застосування технічного, кадрового, навчально-методичного фінансового та інших видів забезпечення процесів дистанційного навчання. Запропоновано моделі оптимального використання ресурсного забезпечення дистанційного навчання. Розроблені рекомендації, які дадуть змогу підвищити якість використання ресурсного забезпечення та навчання у навчально-консультаційних центрах загалом. The question of improving of effectiveness using of technical, educationalmethodical, financial and other types of allowance of distance education processes was reviewed. The model of optimal using of resource allowance of distance education was offered. The recommendations that will give the opportunity to improve a quality of using resources and studying in educational-consultation center in general were developed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка навчально-методичного забезпечення в середовищі систем дистанційного навчання
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Думанський, Нестор
    Розглянуто основні принципи підвищення ефективності формування навчально-методичного забезпечення на основі рейтингових оцінок викладачів на основі віртуальних навчальних середовищ. Considered the basic principles of efficiency formation teaching and educational materials based on ratings of teachers in virtual learning environments.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток дистанційних засобів навчання у Львівській політехніці
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Федасюк, Дмитро; Озірковський, Леонід
    В статті представлено розроблення та впровадження високотехнологічного інформаційного середовища, яке суттєво збільшить різноманітність форм одержання знань та умінь, необхідних для ефективної професійної та соціальної діяльності майбутніх фахівців. В даній роботі представлено особливості розробки та впровадження такого середовища з врахуванням не тільки чисто технічних та педагогічних аспектів і специфіки навчального закладу, а й з точки зору забезпечення сталого розвитку на невідворотності досягнення результату. The paper presents the development and implementation of high-tech environment that will significantly increase the diversity of obtaining knowledgе and skills necessary for effective professional and social activities for future professionals. This paper presents the features of the development and implementation of such an environment, taking into account not only the purely technical and educational aspects and the specific institution, but also in terms of sustainable development to achieve certainty of outcome.
  • Thumbnail Image
    Item
    Огляд систем дистанційного навчання популярних ВНЗ України
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Бекеш, Ю. Р.; Матієшин, Л. М.; Сєров, Ю. О.
    У цій статті проаналізовано використання дистанційних форм навчання провідними ВНЗ України. Аналізуються основні елементи, переваги та недоліки дистанційної освіти. Охарактеризовано можливість доступу та відкритість сайтів віртуального навчання українських ВНЗ. The article highlights the concept and application of dlearning in leading universities of Ukraine. The main elements, advantages and shortcomings of dlearning in Ukraine are analysed. The possibilities of access and openness of virtual education sites of the most popular Ukrainian universities are characterized.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання інтернет-порталу Е-olimp для підготовки до олімпіадного програмування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Медведєв, Михайло; Остапчук, Маргарита
    Дистанційна освіта сьогодні стає помітною складовою процесу навчання. Однією із систем дистанційного навчання програмування є інтернет-портал E-olimp. Портал створено для залучення студентів і школярів до участі в олімпіадах з програмування, що дозволяє підвищити рівень якості підготовки майбутніх спеціалістів у галузі інформаційних технологій та програмування. Створена система E-оlimp доступна для широкої аудиторії користувачів, зручна у використанні, швидка у роботі. На сайті підтримується компіляція розв’язків і їх тестування на мовами програмування Pascal, С / С + +, Java. Система надає можливість проводити особисті та командні змагання. Сайт є зручним педагогічним засобом як для навчання програмування, так і для підготовки та проведення олімпіад. Портал E-оlimp може бути використаний у професійній діяльності вчителя інформатики і спонукати до самоосвіти та самовдосконалення. The distance education is becoming the significant part of the training process nowadays. One of the distant education systems in programming is Eolimp internet-portal. This portal is intended for school and university students to get involved into participation in olympiad contests in programming. This enables to increase the quality level of preparation of the future specialists in the field of information technologies and programming. The system E-olimp is available for the wide circle of users, convenient in use and fast in operation. The site offers support for compilation of all solutions and their testing methods in programming languages such as Pascal, С / С + +, Java. The system provides an opportunity to carry out individual and team contests. The site is the useful teaching means both for training in programing as well as conducting and preparation for olympiad contests. E-olimp portal can be used in the professional activity of the computer science teachers encouraging self-education and self-improvement.
  • Thumbnail Image
    Item
    Характерні моделі, структура та технології електронного навчання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Голощук, Роман
    У роботі розглянуто основні моделі і особливості технологій розподіленого електронного та дистанційного навчання. Прокласифіковано моделі, що спираються на різні методи організації процесу дистанційного навчання. Подано структуру та еволюцію розвитку систем дистанційної освіти. Докладно описано інформаційно-комунікаційні технології реалізації модулів систем електронного та дистанційного навчання. The paper deals with the main models and characteristics of e-learning and distance learning technologies. It is classified the models based on various techniques of distance learning process organization. The structure and development of distance learning systems are presented. The author elaborates thoroughly the module realization of information and communication techniques for e-learning and distance learning systems.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості використання сучасних LMS-систем підтримки навчального процесу дистанційної освіти
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Арапов, С. М.; Арапов, І. П.
    В роботі розглядається специфіка використання LMS-систем (Moodle) у організації дистанційної освіти. Authors considered the features of the using of the LMS-systems (Moodle) in the controlled from distance education.
  • Thumbnail Image
    Item
    Современные информационные технологии при подготовке конкурентоспособных специалистов
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Калиненко, Н. А.
    The main purpose of higher education is to prepare a competitive specialists and creating the conditions for the development of personality, ready to live and work in modern society.Opportunities for communication - one of the greatest strengths of Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment). The system supports the exchange of files of any format - as between teacher and student and among students themselves. Nowadays with the development of the Internet - technologies are increasingly applied in practice through online learning webinars (web seminars). New opportunities for virtual collaboration gives Google Groups. Virtual collaboration is a tool for enterprise knowledge management. Основною метою системи вищої освіти є підготовка конкурентоспроможних фахівців та створення умов для розвитку особистості, готової жити і працювати в сучасному суспільстві широкі можливості для комунікації - одна з найсильніших сторін Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment). Система підтримує обмін файлами будь-яких форматів - як між викладачем і студентом, так і між самими студентами. У наш час з розвитком Інтернет - технологій, все частіше на практиці застосовується інтерактивне навчання за допомогою вебінарів (веб-семінарів).Нові можливості для віртуального співпраці надає Google Groups. Віртуальне співпраця є інструментом управління корпоративними знаннями.