Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості формування тестових завдань з дисциплін, які передбачають взаємодію програмних та апаратних засобів
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Бондарєв, Андрій; Мащак, Андрій
    У роботі наведено дані про розроблену авторську методику формування тестових завдань, яка поєднує функціональну спрямованість тестів та зберігає їх відносну простоту. Наведені також приклади тестів, які застосовують у розробці програмно-апаратних засобів. The paper shows the methodology developed by the author's formation tests, which combines functional orientation tests and keeping their relative simplicity. These examples of tests that are used in the development of Programmable Systemon-Chip.
  • Thumbnail Image
    Item
    Підготовка фахівців спеціальності «Інформаційні мережі зв’язку» з використанням віртуального навчального середовища компанії Cisco
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Климаш, Михайло Миколайович; Стрихалюк, Богдан Михайлович; Костів, Орест Любомирович
    В роботі наведено інтеграцію курсів локальної мережевої академії Cisco у навчальні плани підготовки бакалаврів за напрямом «Телекомунікації» та фахівців спеціальності «Інформаційні мережі зв’язку». Проаналізовано доцільність використання віртуального навчального середовища компаніії Cisco при вивченні дисциплін «Телекомунікаційні та інформаційні мережі» для студентів напрямку підготовки «Телекомунікації». The paper depicts the integration process of Cisco academy curriculum into the learning plans of bachelor degree courses in Telecommunications and master degree courses in Information and communication networks. The utilization advisability of Cisco virtual learning environment had been analyzed for studying the course "Telecommunication and information networks", which is recommended for students of bachelor degree in Telecommunications.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування мультимедійних технологій при викладанні чужоземних мов у вищій школі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Висоцька, Ольвія
    Наведено дані про розроблену авторську методику оволодіння чужоземними мовами шляхом адаптації до віртуального мовного середовища(ВМС), яке створюється за допомогою сучасних мультимедійних технологій(СМТ), а також про особливості та накопичений досвід її застосування при навчанні студентів ВНЗ. The data on the developed by the author mastering foreign languages methods by adaptation to the virtual language environment (VLE) that is created by means of modern multimedia technologies (MMT), as well as the features and accumulated experience of its use in HEI (Higher Educational Institutions) students’ teaching are given.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання віртуальних навчальних систем компанії Сisco в навчальному процесі підготовки фахівців з мережених технологій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Климаш, Михайло; Кирик, Мар’ян; Костів, Орест
    This paper reviews general principles of using multimedia and webtechnologies for training IT professionals based on a virtual learning systems of Cysco Systems Inc. Розглянуто ocновні принципи використання мультимедійних та web-технологій для підготовки ІТ фахівців на базі віртуальних навчальних ситем компанії Cisco Systems Inc.
  • Thumbnail Image
    Item
    Структура та програмна реалізація електронного підручника «Основи теорії електронних кіл»
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Голощук, Р. О.; Сєров, Ю. О.
    У роботі розглянуто досвід розроблення електронного підручника «Основи теорії електронних кіл». Подано концепцію, структуру та принципи розроблення електронного підручника. Докладно описано процедуру перевірки та оцінювання отриманих знань. This work has considered the experience of developing electronic textbook «Fundamentals of the theory of electronic circuits». Filed under concept, structure and principles of development of the electronic textbook. Detailed procedure for evaluation of knowledge.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток інтернет-комунікацій університету як засіб підвищення його всесвітнього рейтингу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Воловець, Я. В.
    В роботі обґрунтовується потреба розвитку інформаційної політики та інфраструктури інтернет-комунікацій вищих навчальних закладів. Щоб зберегти тенденцію до зросту свого рейтингу внз необхідно приділяти постійну увагу своїй інформаційній політиці і налагодженій роботі своїх інформаційних систем. Проаналізовано причини незадовільного стану справ у цьому напрямку. Дано рекомендації з метою покращанняінформаційної політики та розвитку інфраструктури інтернет-комунікацій ВНЗ.The paper substantiates the need for development of information policy and infrastructure communications interns universities. To maintain its growth trend in ranking universities must pay constant attention to its information policy and established the work of their information systems. The reasons unsatisfactory state of affairs in that direction. The recommendations to improve the information policy and infrastructure development of Internet communications universities.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтеграція системи тестування Opentest2 у Віртуальне навчальне середовище «Львівської політехніки»
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Івасів, Володимир
    Розглянуто особливості системи комп`ютерного тестування OpenTest2 в контексті Віртуального навчального середовища «Львівської політехніки». Проаналізовано способи взаємодії системи Opentest2 з користувачами та іншими сервісами. The features of the computer testing system OpenTest2 in the context of the Virtual learning environment of "Lviv Polytechnic" have been examined. The means of interaction of system Opentest2 with users and other services have been analyzed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтеґрація середньої школи у Віртуальне навчальне середовище Національного університету «Львівська Політехніка»
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Стефанович, Людмила; Стефанович, Тетяна
    В роботі обґрунтовано ідею інтеграції середньої школи у віртуальне навчальне середовище вищого навчального закладу та окреслено шляхи її реалізації. At paper the idea of school integration in higher school virtual learning environment and its realization ways is proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Віртуальне навчальне середовище Львівської політехніки
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Федасюк, Дмитро; Озірковський, Леонід
    В статті розглянуто особливості побудови Віртуального навчального середовища Львівської політехніки (ВНС ЛП). Показана структура реалізованого ВНС ЛП. Розглянуто застосовані підходи до інтеграції педагогічних, інформаційних, комунікаційних, комп’ютерних технологій в єдиний інформаційний простір. Метою цього простору є реалізація принципів відкритої освіти при підготовці фахівців в галузі електротехніки та інформаційних технологій. The paper describes the features of construction of the Virtual Learning Environment of Lviv Polytechnic (VLE LP). The structure of implemented VLE LP is shown. Approaches that are applied to the integration of pedagogical, information, communication and computer technology into a single information space are considered. The purpose of this space is to implement the principles of open education for training specialists in the field of Electrical and Information Engineering.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості створення глосарію – термінологічного наповнення дисципліни у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Матіко, Галина
    В статті розглянуті можливості термінологічногонаповнення дисципліни у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки за допомогою глосарію, порядок його створення та особливості користування. This article contains the facilities of terminological filling of discipline in Virtual learning environment of Lvivska polytechnica by means of glossary, the way of its creating and the features of its using.