Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Thumbnail Image
    Item
    Організація роботи з групами в середовищі Moodle 3
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Фоменко, Андрій
    В роботі розглянуто проблеми співвідношення традиційної та дистанційної форм навчання з точки зору організації та роботи з академічними групами в системі Moodle, питання створення груп на початку навчального процесу за допомогою системи дистанційного навчання, долучення студентів до роботи в середовищі дистанційного навчання, створення та синхронізація створених груп з системою LDAP. In the work considered of the relationship is a traditional and remote learning in terms of organization and work with akademichnimi groups in the system Moodle, the issue of creation of groups on the cob training process with pomoshchju system of distance education, thesis: students to work seredovischi distance education, the creation and sinhronizatsiya Creating groups the system LDAP.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості формування тестових завдань з дисциплін, які передбачають взаємодію програмних та апаратних засобів
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Бондарєв, Андрій; Мащак, Андрій
    У роботі наведено дані про розроблену авторську методику формування тестових завдань, яка поєднує функціональну спрямованість тестів та зберігає їх відносну простоту. Наведені також приклади тестів, які застосовують у розробці програмно-апаратних засобів. The paper shows the methodology developed by the author's formation tests, which combines functional orientation tests and keeping their relative simplicity. These examples of tests that are used in the development of Programmable Systemon-Chip.
  • Thumbnail Image
    Item
    Підготовка фахівців спеціальності «Інформаційні мережі зв’язку» з використанням віртуального навчального середовища компанії Cisco
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Климаш, Михайло Миколайович; Стрихалюк, Богдан Михайлович; Костів, Орест Любомирович
    В роботі наведено інтеграцію курсів локальної мережевої академії Cisco у навчальні плани підготовки бакалаврів за напрямом «Телекомунікації» та фахівців спеціальності «Інформаційні мережі зв’язку». Проаналізовано доцільність використання віртуального навчального середовища компаніії Cisco при вивченні дисциплін «Телекомунікаційні та інформаційні мережі» для студентів напрямку підготовки «Телекомунікації». The paper depicts the integration process of Cisco academy curriculum into the learning plans of bachelor degree courses in Telecommunications and master degree courses in Information and communication networks. The utilization advisability of Cisco virtual learning environment had been analyzed for studying the course "Telecommunication and information networks", which is recommended for students of bachelor degree in Telecommunications.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування мультимедійних технологій при викладанні чужоземних мов у вищій школі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Висоцька, Ольвія
    Наведено дані про розроблену авторську методику оволодіння чужоземними мовами шляхом адаптації до віртуального мовного середовища(ВМС), яке створюється за допомогою сучасних мультимедійних технологій(СМТ), а також про особливості та накопичений досвід її застосування при навчанні студентів ВНЗ. The data on the developed by the author mastering foreign languages methods by adaptation to the virtual language environment (VLE) that is created by means of modern multimedia technologies (MMT), as well as the features and accumulated experience of its use in HEI (Higher Educational Institutions) students’ teaching are given.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання віртуальних навчальних систем компанії Сisco в навчальному процесі підготовки фахівців з мережених технологій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Климаш, Михайло; Кирик, Мар’ян; Костів, Орест
    This paper reviews general principles of using multimedia and webtechnologies for training IT professionals based on a virtual learning systems of Cysco Systems Inc. Розглянуто ocновні принципи використання мультимедійних та web-технологій для підготовки ІТ фахівців на базі віртуальних навчальних ситем компанії Cisco Systems Inc.
  • Thumbnail Image
    Item
    Характерні моделі, структура та технології електронного навчання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Голощук, Роман
    У роботі розглянуто основні моделі і особливості технологій розподіленого електронного та дистанційного навчання. Прокласифіковано моделі, що спираються на різні методи організації процесу дистанційного навчання. Подано структуру та еволюцію розвитку систем дистанційної освіти. Докладно описано інформаційно-комунікаційні технології реалізації модулів систем електронного та дистанційного навчання. The paper deals with the main models and characteristics of e-learning and distance learning technologies. It is classified the models based on various techniques of distance learning process organization. The structure and development of distance learning systems are presented. The author elaborates thoroughly the module realization of information and communication techniques for e-learning and distance learning systems.
  • Thumbnail Image
    Item
    Структура та програмна реалізація електронного підручника «Основи теорії електронних кіл»
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Голощук, Р. О.; Сєров, Ю. О.
    У роботі розглянуто досвід розроблення електронного підручника «Основи теорії електронних кіл». Подано концепцію, структуру та принципи розроблення електронного підручника. Докладно описано процедуру перевірки та оцінювання отриманих знань. This work has considered the experience of developing electronic textbook «Fundamentals of the theory of electronic circuits». Filed under concept, structure and principles of development of the electronic textbook. Detailed procedure for evaluation of knowledge.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтеграція системи тестування Opentest2 у Віртуальне навчальне середовище «Львівської політехніки»
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Івасів, Володимир
    Розглянуто особливості системи комп`ютерного тестування OpenTest2 в контексті Віртуального навчального середовища «Львівської політехніки». Проаналізовано способи взаємодії системи Opentest2 з користувачами та іншими сервісами. The features of the computer testing system OpenTest2 in the context of the Virtual learning environment of "Lviv Polytechnic" have been examined. The means of interaction of system Opentest2 with users and other services have been analyzed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтеґрація середньої школи у Віртуальне навчальне середовище Національного університету «Львівська Політехніка»
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Стефанович, Людмила; Стефанович, Тетяна
    В роботі обґрунтовано ідею інтеграції середньої школи у віртуальне навчальне середовище вищого навчального закладу та окреслено шляхи її реалізації. At paper the idea of school integration in higher school virtual learning environment and its realization ways is proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз методів оцінювання та контролю у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Романчук, Василь
    В даній статті проведено аналіз роботи та оцінювання студентів Національного університету “Львівська політехніка” в віртуальному навчальному середовищі на основі модульного об'єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища Moodle. Проведено аналіз здачі та захисту лабораторних робіт, модульних та екзаменаційного контролю студентами у віртуальному навчальному середовищі. In this paper, analysis and evaluation of students of Lviv Polytechnic National University in the virtual learning environment based on a modular object-oriented dynamic learning environment Moodle. The analysis of the deposit and the protection of laboratory work, modular control and examination of students in a virtual learning environment.