Інформатизація вищого навчального закладу
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10645
Browse
Item Аналіз алгоритму двостороннього сліпого рецензування в контексті впровадження принципів відкритої науки(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Березко, Олександр; Ковалик, Лілія; Berezko, Oleksandr; Kovalyk, Lilia; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityПроаналізовано типовий алгоритм закритого рецензування. Окреслено основні проблеми, з яким стикаються учасники процесу рецензування на конкретних кроках алгоритму. Також запропоновано можливі шляхи вирішення конкретних проблем впровадженням відкритого рецензування.Item Веб-платформа “ICenter” для організації online-тестування знань студентів(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Тушницький, Руслан; Tushnytskyy, Ruslan; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозглянуто веб-платформу “ICenter” для супроводу online-тестування знань студентів у Національному університеті “Львівська політехніка”. Наведено призначення системи, її основні функціональні можливості, а також особливості використання.Item Методика імпортування тестових питань з однією та кількома правильними відповідями у ВНС Львівської політехніки(Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Левченко, Олександр; Levchenko, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityЗапропоновано методику підготовки до масового імпортування у Віртуальне навчальне середовище Львівської політехніки тестових питань різних типів за допомогою простих операцій у Word і Excel.Item Особливості проведення олімпіад для абітурієнтів засобами LMS Moodle(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Чайківський, Тарас; Озірковський, Леонід; Chaykivskyy, Taras; Ozirkovskyy, Leonid; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityПоказано особливості проведення багатоетапного тестування з декількох предметів у дистанційному режимі з використанням складних додаткових обмежень у LMS Moodle без застосування стороннього програмного забезпечення.Item Особливості створення Віртуального навчального середовища у Національному лісотехнічному університеті України(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Соколовський, Ярослав; Сторожук, Олександр; Рожак, Петро; Sokolovskyy, Yaroslav; Storozhuk, Oleksandr; Rozhak, Petro; Національний лісотехнічний університет України; Ukrainian National Forestry UniversityНаведено гібридну модель, яка описує зв’язки та відношення інформаційно- комунікаційних технологій, на основі яких створено Віртуальне навчальне середовище Національного лісотехнічного університету України. Запропонована гібридна модель дозволяє застосовувати інформаційні технології у навчальному процесі за будь-якою формою навчання. Обґрунтовано застосування системи управління проектами Worksection для планування завдань та контролю їх виконання під час впровадження дистанційного навчання в НЛТУ України.Item Особливості формування єдиного навчально-інформаційного простору для організаційно та територіально розподілених університетів(Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Доманецька, Ірина; Красовська, Ганна; Domanetska, Iryna; Krasovska, Hanna; Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Taras Shevchenko National University of KyivНа прикладі організаційно та територіально розподіленого навчального закладу висвітлено особливості сучасного етапу інформатизації освіти, відзначено посилення суперечливості між уніфікацією і дивергенцією освіти в організаційно та територіально розподілених навчальних закладах. Запропоновані напрями створення єдиного інформаційно-навчального простору університету, серед яких важлива роль відводиться проведенню досліджень щодо вибору хмарних сервісів та розробленню проекту інтеграції єдиного інформаційно-навчального простору з вибраними хмарними сервісами.Item Побудова програмного комплексу управління інформаційною діяльністю ВНЗ у соціальних середовищах Інтернету(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Корж, Роман; Пелещишин, Андрій; Мастикаш, Олег; Korzh, Roman; Peleshchyshyn, Andriy; Mastykash, Oleg; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ цій статті розроблено архітектуру програмно-алгоритмічного комплексу для забезпечення управлінської діяльності адміністративних та інформаційних підрозділів ВНЗ та інформаційної діяльності базових підрозділів, досліджено основні складові інформаційної системи, функції та технічні аспекти реалізації окремих компонент. Зокрема розроблені функціональності окремих робочих місць системи, наведені основні можливості робочих місць, їхні завдання та призначення. Представлено реалізацію програмно-алгоритмічного комплексу для забезпечення управлінської діяльності адміністративних та інформаційних підрозділів ВНЗ як багаторівневої структури.Item Розроблення алгоритму виявлення шкідливих інформаційно-психологічних маніпуляцій в онлайн-спільнотах ВНЗ(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Голуб, Зоряна; Holub, Zoriana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті запропоновано загальний алгоритм моніторингу онлайн-спільноти з метою виявлення інформаційно-психологічної маніпуляції (ІПМ) тематичного спряму- вання. Алгоритм передбачає пошук спільнот, в яких потенційно можуть бути ІПМ, виявлення ІПМ, визначення можливих шляхів поширення ІПМ та надання рекомендацій щодо нейтралізації ІПМ. Розглянуто дії, засоби і методи кожного з чотирьох етапів моніторингу онлайн-спільноти.Item Удосконалення методів оцінювання набуття знань студентів на основі дистанційного навчання(Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Зорін, В.; Бандура, В.; Храбатин, Р.; Пасєка, М.; Пасєка, Н.; Zorin, V.; Bandura, V.; Hrabatyn, R.; Pasyeka, M.; Pasyeka, N.; Івано-Франківський національний технічний університет нафти й газу; Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника; Ivano-Frankivsk National Technical Oil and Gas University; Vasyl Stefanyk Precarpathian National UniversityРозглянуто емпіричний метод визначення оптимального часу тестування знань студентів. Цей час визначається статистично з використанням методу Хіммельблау, тобто виключення аномальних значень. Визначено час проведення тестування для студентів різного рівня підготовки. Розроблено власний тест для вдосконалення розрахунків часу тестування. Адже час, наданий на тестування, впливає на саме тестування та на коректність оцінювання студента з тієї чи іншої дисципліни. Для цього висунута певна гіпотеза, проведене статистичне дослідження, розроблена математична модель. Після проведеної роботи та корегування програмного продукту визначено та математично обґрунтовано оптимальний час роботи студента.Item Формування розкладу занять з використанням технологій відеолекцій у навчально-консультаційних центрах Львівської політехніки(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Тарасов, Дмитро; Коваль, Зоряна; Tarasov, Dmytro; Koval, Zoryana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозглянуто питання формування розкладу занять з використанням техно- логій відеолекцій у навчально-консультаційних центрах Львівської політехніки з метою підвищення ефективності застосування технічного, кадрового, навчально- методичного фінансового та інших видів забезпечення процесів дистанційного навчання. Запропоновано моделі оптимального використання ресурсного забезпе- чення дистанційного навчання. Розроблено рекомендації, які дадуть змогу підвищити якість використання ресурсного забезпечення та навчання у навчально- консультаційних центрах загалом.