Browsing by Author "Новаківський, І. І."
Now showing 1 - 20 of 48
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз розвитку інформаційного ринку(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Новаківський, І. І.; Ониськів, С. І.Розкрито особливості формування інформаційного ринку, проаналізовано розвиток елементів електронної комерції в Україні. In the article the features of formation of the information market are uncovered, the analysis of development of members of electronic commerce in Ukraine is carried out.Item Аспекти застосування методик управління бізнес-проектами для удосконалення організаційної системи управління(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Новаківський, І. І.; Рачинська, І. В.Item Виявлення проблем та напрямів покращення управління логістичною діяльністю у вітчизняних підприємствах(Видавництво Львівської політехніки, 2020-06-18) Новаківський, І. І.; Ярмола, К. М.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Вплив людського фактора на удосконалення управління підприємствами в умовах інформатизації(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001) Новаківський, І. І.Проаналізовано залежність ефективності функціонування системи менеджменту при переході до матричної і мережної структур управління від людського фактора. In the article the analysis of relation of efficiency operation of a system of management is conducted at transition to template and network frames to control from the human factor.Item Вплив процесів інформатизації на організаційну структуру підприємств(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Новаківський, І. І.Проаналізовано еволюцію організаційної структури управління в умовах темпів масового впровадження інформаційних технологій, що зростають. In the article the analysis of process of changes of aircraft attitude of organizational frame of control in conditions of increasing paces of a mass intrusion of information technologies is resulted.Item Дистанційне навчання як ефективний інноваційний чинник підвищення трудового потенціалу країни(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Новаківський, І. І.; Перелигіна, О. В.Item Засади формування конкурентоспроможних систем управління підприємствами з врахуванням рівня суспільно-економічного розвитку(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Новаківський, І. І.Проаналізовано еволюцію методичних підходів у сфері формування системи управління підприємством. Показано, що сучасні методи в галузі теорії організацій продовжують динамічно розвиватися, але сфера їх застосування обмежена через відставання від вимог інформаційного суспільства. Тому на практиці вищий менеджмент часто використовує багатовекторний комплексний підхід, враховуючи власні емпіричні знання. Основним завданням у цій сфері залишається розроблення багатоцільового структуро-твірного інструментального комплексу для формування системи управління підприємством. Цей інструментальний комплекс повинен забезпечити повне і достатнє наповнення системи управління підприємством, підтримку стійкості її функціонування та утримання на траєкторії ефективного раціонального розвитку. Доведено, що система управління підприємством значно залежить від рівня розвитку інформаційної інфраструктури, яка трансформується у випадку переходу на вищий ступінь суспільно-економічного розвитку. Розроблено засади багатоцільового структурно-твірного інструментального комплексу, який дає змогу врахувати, з одного боку, узгоджену сукупність основних стратегічних цілей формування системи управління підприємством, а з іншого – можливості трансформації, враховуючи ступінь суспільно-економічного розвитку, на який орієнтується вищий менеджмент організації. The article analyzes the evolution of methodological approaches in the field of enterprise management systems formation. It is shown that modern methods used in the theory of organizations continue to develop dynamically, but their scope is limited because of lagging behind the requirements of the information society. Therefore, in practice the top management often relies on the complex multi-vector approach based on their empirical knowledge. The main objective in this area is the development of a multiinstrumental complex for the enterprise management system formation. This instrumental complex should provide full and adequate enterprise management system content, support to its performance sustainability and retention of effective sustainable path of development. It is proved that the enterprise management system is highly dependent on the level of development of information infrastructure, which is significantly transformed when transferring to a higher degree of social and economic development. There are developed principles of this multi-purpose structure-generating tool complex, taking into account, on the one hand, an agreed set of key strategic objectives of the enterprise management system formation, and, on the other hand, the possibility of transformation based on the level of socio-economic development, to which the enterprise top management is oriented.Item Засади формування інформаційного простору структурних бізнес-оболонок(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Новаківський, І. І.Проаналізовано розвиток корпоративних організаційних структур в інформаційну епоху. За умов глобалізації, швидких технологічних змін та диверсифікації ринкових зв’язків відбувається якісне перетворення традиційної корпоративної організаційної моделі, яка ґрунтується на вертикальній інтеграції та ієрархічному управлінні. Створюючи розгалужену мережу зв’язків, великі корпорації прагнуть посилювати свій вплив і контроль над малим і середнім бізнесом, не знижуючи його ефективності. Адже саме малий і середній бізнес є життєздатнішим, насамперед у сферах впровадження гнучкої спеціалізації та інновацій. Перетворення відбуваються за допомогою формування гетерархічних глобалізованих мереж зв’язків між великими корпоративними структурами, їх дочірніми підприємствами, філіями, середнім та малим бізнесом. Такі нові форми структурних бізнес-оболонок охоплює сукупність господарюючих суб’єктів з різним рівнем підпорядкованості, а також системи взаємозв’язків цих суб’єктів між собою і з корпоративним центром. Партнерство в мережі являє собою усвідомлену мету, в межах якої учасники повинні узгодити і прийняти рівень відкритості, взаємозалежності і пропорційної інтенсивності участі.В основу кожної структурної бізнес-оболонки покладено формування інформаційного простору, спрямованого на забезпечення збалансованості взаємодії учасників мережі. Така взаємодія учасників структурної бізнес-оболонки підпорядковується чітким правилам, якими передбачено дорадче втручання віртуального координатора розгорнутого корпоративного інформаційного простору. Міра балансування визначається розвиненістю інформаційного простору для урівноваження полярних інтересів учасників у площинах капіталу, трудових ресурсів і ринку. Матеріальною базою інформаційного простору є корпоративна інформаційна інфраструктура, яка формується зусиллями учасників структурної бізнес-оболонки. Представлено принципи та вимоги до формування інформаційної інфраструктури та наведено очікувані переваги від організації структурних бізнес-оболонок, що задовольняють вимоги сучасного підприємництва. In conditions of globalization, rapid technological changes and diversification of market relations, a traditional corporate organizational model based on vertical integration and hierarchical management is undergoing quality transformations. Creating the ramified network of connections, large corporations are trying to increase their influence and control over small and medium businesses, though without reducing their efficiency. In fact, it is just small and medium businesses that are most viable, particularly, in the fields involved in flexible specialization and innovations. Transformations occur through forming the heterarchical globalized networks of connections between large corporate structures, their subsidiaries, affiliations, medium and small businesses. Such structural business-shells embrace a complex of economic entities with Lviv Polytechnic National University Institutional Repository http://ena.lp.edu.ua 54 different levels of subordination as well as networks of interconnections of these entities among themselves and with a corporate center. Partnership in the network is a conscious goal, within the framework of which participants must co-ordinate and accept certain level of openness, interdependence and proportional intensity of participation. Every structural business-shell forms the information space ensuring balanced cooperation among network participants. Such cooperation is guided by strict rules which foresee consultative intervention of the virtual co-ordinator from the corporate information space. The measure of balancing is determined by the level of the information space development used for balancing conflicting interests of participants concerning capital, labour and market. The material base of the information space is a corporate information infrastructure formed by the structural business-shell participants. The article also presents principles and requirements to the information infrastructure formation and the expected advantages of creating structural business-shells that meet the demands of modern enterprises.Item Застосування нових технологій при формуванні інформаційної системи менеджменту(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Петрович, Й. М.; Новаківський, І. І.Ґрунтовно проаналізовано особливості динаміки зростання потужностей інформаційних технологій в системі менеджменту організацій. Пропонуються практичні рекомендації для формування стратегії управління організаціями в галузі нових інформаційних технологій. The reasonable analysis of dynamics features of information technologies potencies increase in a organizations management system is resulted. The practical recommendations for forming the strategy of organizations management are offered in the field of new information technologies.Item Застосування штучного інтелекту для управління інноваційними процесами у ланцюгах вартості(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Новаківський, І. І.; Рачинська, Г. В.Розроблено узагальнену схему виконання завдань управління інноваційними процесами, виокремлено структурні складові інтелектуальних інформаційних систем; сформовано характеристику інтелектуального агента. Проведено дослідження, спрямоване на пошук нових форм та оновлення інформаційних структур для підтримання розвитку бізнесу. The generalized algorithm of task-solving in innovative processes is presented, the structural constituents of the intellectual informative systems are selected, description of intellectual agent is formed. The research is directed on the search of new forms and update of informative structures for support of business development.Item Застосування штучного інтелекту для управління інноваційними процесами у ланцюгах вартості(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Новаківський, І. І.; Гавран, В. Я.Item Застосування інформаційної логістики для формування інформаційної системи менеджменту(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Новаківський, І. І.Розглянуто проблеми інформаційної логістики, яка передбачає можливість вдосконалення управління процесами виробництва товарів чи послуг в основному на базі нових інформаційних технологій. The article is devoted to problems of information logistics, which provided a possibility of improvement of management of processes of production of the goods or services in main on basis of new information technologies.Item Кадрова політика як важливий чинник розвитку інформаційного потенціалу підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Антоненко, О. М.; Новаківський, І. І.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто способи покращання реалізації інформаційного потенціалу підприємства через реформування типової схеми поведінки управлінського персоналу та формування нових схем організації колективної праці. In the article the paths of perfecting of implementation of an information potential of firm through reforming of a typical circuit of behaviour of administrative staff and formation of the new schemes of organization of a collective transactions are esteemed.Item Концептуальна модель комерціалізації науково-технічних розробок(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Рачинська, Г. В.; Новаківський, І. І.Item Логістичні засади перетворення організаційних структур управління(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Новаківський, І. І.; Петрович, Й. М.Розглядаються проблеми удосконалення організаційної структури управління (ОСУ). Зокрема розглянуто такі питання: аналіз еволюції форм ОСУ; сутність перетворення ОСУ, їх творчий характер; істотні чинники впливу на формування ОСУ; узгодження розвитку ОСУ з іншими компонентами системи менеджменту; місце та шляхи застосування логістики в процесах перетворення ОСУ. Розкрито сутність та показано необхідність застосування логістики для удосконалення організаційної струк- тури управління. The problems of improvement of management organizational structure are examined in the article (MOS). Such questions are considered in particular: analysis of evolution of forms MOS; essence of transformation MOS, them creative character; substantial factors of influence on forming MOS; concordance of development MOS with other components of the management system; place and ways of application of logistic in the processes of transformation MOS. Essence is exposed and the necessity of application of logistic is rotined for the improvement of organizational structure of management.Item Маркетинговий аналіз розвитку туризму у Львові(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Щур, О. М.; Войцеховська, Ю. В.; Новаківський, І. І.Розглядаються питання сучасного розвитку туризму у Львові. Проведено аналіз туристичних потоків і причини їх коливання та динаміку змін. Крім того, досліджено стан рекламної діяльності туристичних фірм та перспективні можливості розвитку туристичної інформаційної інфраструктури міста. In the article the problems of modern development of tourism in Lviv are considered. The analysis of tourist streams both reasons of their oscillation and dynamics of modifications is conducted. Besides the authors investigate a condition of advertising activity of travel companies and perspective possibilities of development of tourism information infrastructure of city.Item Методологічне та інвестиційне забезпечення розвитку інноваційного потенціалу промислових підприємств(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2022-03-01) Петрович, Й. М.; Новаківський, І. І.; Petrovych, Y.; Novakivskyi, I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityВисвітлено проблеми розвитку інноваційного потенціалу промислових підприємств як теоретичного, так і практичного спрямування. Основну увагу зосереджено на розумінні сутності та на змістовому наповненні поняття “інноваційний потенціал промислового підприємства”. Розроблено стратегічну карту розвитку інноваційного потенціалу промислових підприємств з метою зорієнтувати їх менеджмент на розроблення і реалізацію стратегічних, тактичних і оперативних програм і проєктів та відповідних заходів, які спрямовані на модернізацію діючих виробництв. Обґрунтування запропонованої стратегії розвитку інноваційного потенціалу підкріплено результатами наведеного ретроспективного аналізу статистичних даних щодо організування інноваційної діяльності в Україні за 2000–2020 рр. Зроблено висновок, що вибір правильної стратегії інноваційного розвитку промисловості України стане рушійною силою прискореного розвитку національного господарства в умовах пришвидшеного науково-технічного прогресу.Item Мобільна реклама та перспективи її розвитку(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Новаківський, І. І.; Дума, О. І.Досліджено структуру сучасного ринку мобільної реклами та перспективи використання мобільних технологій у цій галузі в майбутньому. Визначено переваги використання мобільних телефонів як рекламного носія. Показано, що інтенсивний розвиток мобільних технологій може започаткувати створення нового ринку, який кардинально змінить традиційні уявлення про рекламу та істотно підвищить ефективність маркетингових заходів. In the article investigational structure of modern market of the mobile advertising and prospect of the use of mobile technologies in this industry in the future. Certainly advantages of the use of mobile telephones as a publicity transmitter. It is rotined that intensive development of mobile technologies can put beginning new market which cardinally will change the traditional pictures of advertising and substantially will promote efficiency of marketings measures creation.Item Модель оцінки інноваційних проектів як основа створення ланцюга доданої вартості(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Новаківський, І. І.; Соляник, Л. С.У статті описано розроблення моделей оцінки нововведень у ланцюгах доданої вартості під час управління інноваційними процесами. Основним завданням, поставленим у цій роботі, є розроблення механізмів розрахунку ефективності інновацій шляхом застосування елементів ланцюга доданої вартості, що в сучасних умовах є обмеженими для використання. The article is sanctified to development of models of estimation of innovations in the chains of value-added at a management innovative processes. A basic task, put in this work, is development of mechanisms of calculation of efficiency of innovations by application of elements of chain of value-added, that in modern terms is limited for the use.Item Напрями удосконалення інформаційного забезпечення проектних офісів в умовах поширення адаптаційних методологій проектного менеджменту(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Новаківський, І. І.; Демків, Я. В.; Novakivskyi, I.; Demkiv, Ya.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозглянуто питання ефективного управління проектним середовищем в умовах глобалізації та конвергенції інформаційних технологій. На предметному рівні розкрито сутність адаптації та необхідність застосування цього принципу в сучасних умовах. Розкрито сутність вузького та широкого розуміння адаптації управління проектами. Обґрунтовано доцільність удосконалення інструментарію проектного офісу, що формуватиме ефективне проектне середовище. Показано, що сфера прикладних проблем згодом лише ускладнюється. Визначено перспективи застосування економіко-математичних методів для аналізу слабкоструктурованих та неформалізованих завдань управління проектами. Проаналізовано тенденції розвитку інформаційного забезпечення проектних офісів, визначено основні чинники його розвитку. Розроблено модель оцінювання інформаційного забезпечення проектного офісу з урахуванням об’єктивних і суб’єктивних чинників.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »