Логістика. – 2001. – №416
Permanent URI for this collection
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001. – № 416 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 379 с. : іл.
Browse
Browsing Логістика. – 2001. – №416 by Issue Date
Results Per Page
Sort Options
Item До теоретичних засад маркетингу (один з підходів)(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Плоткін, Я. Д.Розглядається метод якісно-цінового підходу до визначення конкурентоспроможності нової продукції - основного об’єкта маркетингових досліджень. Проаналізовано складові сумарного економічного ефекту як теоретичної засади маркетингу. The work considered the method of quality - price approach to the definition of the ability to compete of the new product - the main object of marketing research. The analysis of the components of the total economical effect as the theoretical thesis of marketing - is given.Item Диференціація тарифів на послуги з транспортування природного газу(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Шандрівська, О. Є.Пропонована диференціація тарифу на послуги з транспортування газу дає змогу подати тариф як гнучкий фінансовий механізм управління попитом на послуги з транспортування газу. Очікується, що впровадження диференційованого тарифу забезпечить формування та розвиток ринку газотранспортних послуг в Україні внаслідок чіткого обліку газу і підвищення платіжної дисципліни споживачами та вирівнювання навантаження на газотранспортну мережу. The main purpose of operation is the representation of the tariff as a financial control gear by demand for services of transportation of gas. By outcome of usage of this technique the development of the market of transporting of gas services in Ukraine is expected on the basis of the precise registration of gas and raise of payment discipline by customers, and also balancing of load on net of transporting of gas.Item Економічна безпека регіонів України: аналіз сучасного стану та можливості забезпечення(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Бакушевич, І. В.; Мартинюк, В. П.З'ясовано поняття економічної безпеки регіонів України та визначено необхідні умови для підтримання її достатнього рівня. Досліджено взаємозв’язки між чинниками, що виводять ситуацію в регіонах за межі економічної безпеки. Запропоновано регіональну структурну оптимізацію як один із можливих шляхів виходу країни з кризи. Ап economic safety definition of Ukrainian regions, which is necessary for maintenance of its sufficient level, ІП the article is presented. This study examined links between factors that lead a situation in regions out of economic safety level. The regional structural optimization as one of possible way out of crisis is offered.Item Е-логістика - виклик і шанс(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Кльозе, КуртОбгрунтовується використання сучасних комунікаційних технологій для підвищення ефективності логістики у глобальному масштабі. Use of modern communication technologies for increase of logistics efficiency on the global scale is proved.Item Визначення шуканих споживчих переваг на регіональному ринку взуття(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Савченко О.П.Наведено результати польових маркетингових досліджень споживацьких переваг на ринку взуттєвої продукції Луганського регіону. Виділено показники, які є необхідними для оцінки чинників, що впливають на купівлю взуття. Проранжовані шукані переваги, що очікуються споживачами від взуттєвої продукції. Отримані результати можна використовувати і як основу для сегментування ринку взуття, і для оцінки конкурентоспроможності продукції на галузевому ринку. In article are brought the results of field marketing researches of purchaser preferences on market of footwear production of Lugansk region. Are picked out the factors, affecting decision of buying of footwear. The allocation sought after benefits, which the consumers produce to footwear production. The results can serve as base as for segmentation of footwear market on base of sought after benefits, so and for production competitiveness estimation on trade market.Item Титульний аркуш до «Логістика» № 416(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001)Item Інтеграція маркетингу і логістики в системі менеджменту(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Крикавський, Є. В.Розглядаються чинники та ефективність інтеграції маркетингу і логістики на сучасному етапі. Досліджуються умови такої інтеграції на стадіях стратегічного планування, планування маркетингу. The factors and efficiency of integration of marketing and logistic at the present stage are considered. The conditions of such integration at stages of strategic planning, planning of marketing are investigated.Item Взаємозв’язок комерційної інформації з логістичними потоками підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Підцерковна, І. О.Розглянуто основні складові інформаційних логістичних потоків. Визначено роль комерційної інформації у їх формуванні на підприємстві. Класифіковано види комерційної інформації. Обгрунтовано критерії, що формують якість комерційної інформації у логістичній системі The given abstract considers main components of informative logistic flows; defines a role of commercial information in their formation at an enterprise; the author classifies types of commercial information; the criteria are grounded that affect the quality of commercial information within a logistic systemItem Концепція побудови системи маркетингової інформації в умовах трансформації підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Гордієнко, Л. Ю.Запропоновано концепцію побудови системи маркетингової інформації на основі ієрархічної структури, що включає чотири інформаційні рівні: дані, аналітичну інформацію, знання, рішення. The conception for building the system of marketing information, which is based by hierarchic structure by four informational levels, such as: date, analytical information, knowledge, decisions, is proposed.Item Концептуальні основи підприємницької логістики: проблеми застосування зарубіжного досвіду в Україні(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Павлов, В. І.Розкрито сутність підприємницької логістики, особливості виробничо-комерційної діяльності в ринкових умовах. Проаналізовано досвід логістизації підприємницької діяльності в розвинутих капіталістичних країнах. Вказано основні проблеми, пов’язані з застосуванням логістики у вітчизняному підприємництві. The essence enterprise logistic, feature of production-commercial activity in market conditions are opened. The experience of logistization of enterprise activity in the advanced capitalist countries is analysed. The basic problems connected to application of logistic in domestic business are specified.Item Науково-технічні нововведення у системі планування стратегічних змін на радіоелектронних підприємствах(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Войтко, С. В.Розглянуто врахування науково-технічних нововведень у формуванні та реалізації плану стратегічних змін для наукомістких галузей, зокрема, основну увагу зосереджено на аналізі та реалізації в продукції радіоелектронної галузі базових і похідних нововведень. Висвітлено особливості радіоелектронної промисловості, наведено основні статистичні дані по галузі та проаналізовано тенденції розвитку радіоелектроніки. The necessity of accounting of scientific and technical innovations in the process of building and implementation of a plan of strategic changes in the science intensive fields is examined. In particular, the analysis and selling of innovation base in radio- electronic field production is examined. Peculiarities of radio-electronic industry is considering here. The basic statistics data for industry and trends analysis of evolution in radio-electronic field is presented.Item Методологічні аспекти проектування логістичних систем(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Кузьо, Н. Є.Розглядаються проблеми взаємодії складових логістичної системи - транспортної, складської, виробничої, інформаційної, кадрової та фінансової підсистем. Запропоновані порядок та методи їх системного дослідження, сформульовані основні вимоги до інтегрованого проектування. The problems of interaction elements system of logistic - transport, warehouse, industrial, information, personnel and financial subsystems are considered. Offered the order and methods of their system research and formulated basic requirements to the integrated designing.Item Маркетингові дослідження: класифікація та характеристика видів і методів проведення(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Микитюк, Н. О.Розглянуто класифікацію видів маркетингових досліджень з погляду системності викладення класифікаційних ознак. Дано коротку характеристику кожного виду. The kinds of marketing researches are classify as system of various signs. And each kind is briefly description.Item Сучасні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Лісовська, Л. С.Проаналізовано та наведено класифікацію сучасних підходів до оцінки конкурентоспроможності продукції. Виділено їх зв’язок з етапами економічного циклу життя продукції. Analysis of modern approaches to the estimate of production competitiveness are considered and they’s classification is work out in article. The correlation with economic life-cycle of production is defined.Item Споживчі випробування легкових автомобілів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Кищун, В. А.Обґрунтовано доцільність випробувань легковиків як механізму дослідження їх споживчих властивостей. Проаналізовано та коротко викладено суть експертних, дорожніх, ресурсних, інших галузевих випробувань - аналогів споживчих. Докладно розглянуто експертні випробування (тест-драйви) легкових автомобілів. The substantiation of car test carrying out advisability as a mechanism of their consumption properties investigation is given. The analysis is done and the essence of expert, road, resource, other field investigations, analogues to consumption ones is briefly shown. Car expert investigations (test-drives) are examined in detail.Item Інформаційні системи логістики як передумова впровадження логістичного менеджменту підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Карий, О. І.; Восъкало, В. І.Розглянуто важливість створення логістичних інформаційних систем для організації управління підприємством на засадах логістики. This article describes the necessity of the informational system creation for organization of an enterprise management on the basis of Logistics.Item Особливості діяльності служб маркетингу на підприємствах АПК(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Дейнега, О. В.; Микитин, Т. М.; Корилкевич, М. Д.Охарактеризовано специфіку роботи служби маркетингу на підприємствах агропромислового комплексу в умовах реформування економічних відносин в Україні. Наведено рекомендації щодо покращання організації діяльності таких служб, конкретизовано основні завдання, що стоять перед ними. The characteristic of opération of the service of marketing on firms of agriculture in conditions of reforming of the economic ratioes in Ukraine is given. The guidelines concerning improvement of organization of activity of such services are given, the primary goals are rendered concrete which face to themItem Деякі концептуальні положення логістики сфери послуг(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Скоробогатова, Т. Н.Розглянуто новий напрямок в теорії та практиці логістики - сфери послуг. Показані її основні відмінності від логістики матеріального виробництва, порядок формування логістичного куща як нової форми логістичного ланцюга. Проаналізовано комплексність послуг на рівні міста. This article is devoted to a new direction in the theory and practice of logistics - logistics of sphere of services. It’s fundamental distinctions from logistics of material production are shown. The order of forming of logistics bush as a new form of logistics chain is considered. Complex of services on municipal level is analyzed.Item Маркетингова інформація: класифікація, джерела, принципи відбору(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Яценко, М. С.; Беспалий, А. А.Розглядається проблема маркетингового дослідження послуги і її ринкового оточення за допомогою систематичних заходів щодо отримання, відбору і систематизації маркетингової інформації. Article sacred to problem of marketing service desearching and market encirclement, by the medium of laying of systematic arrangements on receipt, to selection and to systematization of marketing information.Item Інтеграція цілей логістики і контролінгу в ієрархії цілей менеджменту(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Поліщук, Н. В.Розглянуто місце цілей логістики і контролінгу в системі цілей менеджменту. This article deals with the place of the aims of logistic and controlling’s goals of management.