Логістика. – 2002. – №446

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42906

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорсько-викладацького складу та співробітників Національного університету «Львівська політехніка», українських та зарубіжних вищих навчальних закладів. Висвітлено сучасні проблеми теорії логістики і маркетингу та їх адаптацію до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002. – № 446 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 428 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення туристично-рекреаційних сез як пріоритетний напрям реалізації державної інвестеційної політики в сфері туризму України
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Хлопяк, С. В.; Київський національний торговельно-економічний університет
    В контексті пошуку шляхів вирішення проблеми регіоналізації дії державного інвестиційного механізму в туристичній галузі розглянуто об’єктивні передумови формування в Україні мережі спеціальних економічних зон туристично-рекреаційного призначення. Проаналізовано ефективність встановлених у теперішній час основних організаційно-правових параметрів процесу їх створення та функціонування, визначені перспективні заходи щодо його активізації та якісного удосконалення. In a context of search of ways of the decision of a regionalization problem of action of the state investment mechanism in tourist branch the objective preconditions of formation in Ukraine of a network of tourist-recreative special economic zones are considered. The efficiency of the established now basic organizational-legal parameters of process of their creation and functioning is analysed, the perspective measures on his activization and qualitative improvement are determined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові засади у формуванні інвестиційної привабливості організаційно-економічних формувань в сфері рекреації
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Петрович, Й. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Висвітлено питання про необхідність використання маркетингу у створенні інвестиційної привабливості сфери рекреації, особливо при створенні організаційно-економічних формувань. Обґрунтовано необхідність впровадження в структуру управління цих формувань підрозділу маркетингу, а також визначено його основні завдання та напрямки діяльності. За допомогою SWOT- аналізу розглядаються сильні і слабкі сторони, а також можливості та загрози рекреаційно-туристичної сфери. In the given article the problem of necessity of usage of marketing for creation of investment attractiveness of the field of a recreation is uncovered, in particular at creation of organization-economical formations. The necessity of implementation in the frame of control of these formations the division of marketing is reasonable, and also its primary goals and areas of activity are determined. With the help of the SWOT analysis the strong and weak parties, and also opportunities and threat of a recreation- tourist sphere are esteemed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Глобальна комунікація в сучасному інформаційному суспільстві
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Васелевський, М.; Громадська вища школа підприємництва і управління в, м. Лодзь, Польща
    Проаналізовано динаміку поширення Інтернету у світі та зокрема у Польщі, розглядаються перспективи розвитку глобальної мережі. Dynamics of distribution Internet in the world and in particular in Poland is analysed, the prospects of development of a global network are considered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові стратегії вітчизняних виробників на фармацевтичному ринку України
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Мороз, Л. А.; Савченко, Ю. Т.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено тенденції розвитку фармацевтичного ринку України, маркетингові стратегії вітчизняних лідерів цього ринку, які можуть ефективно використовувати і інші українські виробники фармацевтичної продукції у конкурентній боротьбі з іноземними компаніями. The tendencies of development of the pharmaceutical market of Ukraine are investigated. The author analyses the marketing strategies of the domestic leaders of this market, which can effectively use Ukrainian manufacturers of pharmaceutical production in competition with the foreign companies.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингова політика у формуванні привабливості банку
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Кубів, С. І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглядаються особливості збутової та комунікаційної політики банку з погляду збільшення привабливості його послуг для клієнтів за рахунок підвищення їх якості. The problems of distribution and communication of a bank in the aspects of attractive increasing of its services for the clients due to quality increasing are analysed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Принципи та процедури ефективного планування маркетингу на промисловому підприємстві
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Дубодєлова, A. B.; Національний університет “Львівська політехніка
    На підставі аналізу теоретичних положень і зарубіжного та вітчизняного практичного досвіду визначено методологічні основи ефективного маркетингового планування на промисловому підприємстві. On the basis of the conducted analysis of theoretical positions and as well as foreign and domestic practical experience the methodological basis of effective marketing planning on industrial firm is defined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинговий аналіз і оцінка стану ринку чаю в Україні
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Дмитрук, М. М.; Національний університет “Львівська політехніка
    Здійснено маркетинговий аналіз та оцінку стану ринку чаю в Україні. Зроблено прогноз його розвитку за основними маркетинговими інструментами. The marketing analysis and estimation of a condition of the market of tea in Ukraine is carried out. The forecast of its development on the basic marketing tools is made.
  • Thumbnail Image
    Item
    Етимологія та дефініція конкуренції: аналіз та систематизація
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Титаренко, В. Є.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Зібрано та розглянуто підходи до визначення поняття конкуренції та критерії класифікації цього поняття. Різні види та форми конкуренції зведені в одну структуру. In work approaches to definition of concept a competition and criteria of classification of this concept are collected and considered. Different kinds and forms of a competition were incorporated into one structure.
  • Thumbnail Image
    Item
    Активізація зовнішньоекономічної діяльності на макро- і мікрорівні у контексті розвитку євромаркетингу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Мних, О. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто проблеми виходу українських підприємств на закордонні ринки. Визначені основні задачі євромаркетингу і підходи до їх вирішення. The actual problems of entering foreign markets of Ukrainian enterprises are shown in the article. The basis problems of the development of euromarketing and its solving are determined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концепції маркетингу в політичній діяльності
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Гаврись, Я.; Сулковський, Л.; Громадська вища школа підприємства і управління, м. Лодзь, Польща
    Проаналізовано застосування маркетингових концепцій в політичній діяльності. The application of the marketing concepts in political activity is analyzed.