Логістика. – 2001. – №424

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35038

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001. – № 424 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 367 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 69
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління виробничими ресурсами та функціональний поділ виробничої системи
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Ярошевич, Н. Б.
    Проаналізовано різні погляди на складові менеджменту як виду діяльності. З позиції системного підходу до управління ресурсами виробничої системи обґрунтовано поділ менеджменту як діяльності на п’ять складових. The article contains the analisis of different points of view of the management- activity elements. There are proofs of management-activity sharing into five parts, based on system approach to production system resources management, in the article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістика в адаптивних системах управління конкурентоспроможністю продукції промислових підприємств
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Ухачевич, Я. П.; Плоткін, Я. Д.
    Розглядаються аспекти застосування адаптивних систем управління конкурентоспроможністю продукції та роль логістики у формуванні додаткової корисності товару в сучасних ринкових умовах. This article is dedicated to the aspects of the usage of the adaptive systems control of the competitive abilits of production and the role of logistics in the formation of the additional usefullness of goods in contemporary market conditions.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми становлення транскордонного співробітництва між Україною та Польщею
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Федосова, О. А.
    Показана необхідність транскордонного співробітництва між прикордонними територіями України та Польщі на шляху до європейської інтеграції. Сьогодні роль транскордонного співробітництва зростає у зв’язку з входженням України в міжнародне економічне співтовариство. This article shows the necessity of the transfrontier collaboration between near frontier territories of the Ukraine and of the Poland on the way to European integration. At this time the role of the transfrontier collaboration increases in tie with entrance of the Ukraine in the international economic concord.
  • Thumbnail Image
    Item
    Конкурентоспроможність підприємства в логістичній площині
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Скоробогатова, Т. Н.
    З погляду логістики, здобули подальший розвиток основні положення теорії конкурентоспроможності: рушійні сили ринку, національний ромб, конкурентний статус підприємства, типи ринкових структур. Визначено вплив логістизації на стратегію підприємства. Розглянуто умови конкурентоспроможності логістичної системи. Показано концептуальні положення логістики як фактора конкурентоспроможності. From the point of view of logistics, main rules have received the further development of the theory of competitiveness: driving forces of the market, national rhombus, competitive status of the enterprise, types of market structures. The influence of logistization on strategy of the enterprise is defined. The conditions of competitiveness of a logistical system are considered. The conceptual rules of logistics as the factors of competitiveness are shown.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування логістнчних і маркетингових підходів для обґрунтування інвестиційних проектів
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Скворцов, І. Б.; Ріжко, Л. І.; Скворцов, Д. І.
    Розглядаються основні методи обґрунтування інвестиційного проекту. Пропонується вивід функції пропозиції з використанням аналітичних методів економетрії. In clause the basic methods of a substantiation of the investment project are considered (examined). The conclusion of function of the offer with use of analytical methods econometrics is offered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості діяльності торговельних підприємств в умовах розосередженості цільового контингенту
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Ситник, Н. С.
    Досліджено особливості діяльності торговельних підприємств в умовах розосередженості цільового контингенту. Проаналізовано діяльність торговельних підприємств на сільському ринку. Розглянуто тенденції і перспективи споживчої кооперації як системи забезпечення селян товарами першої необхідності. Узагальнено особливості і напрямки розвитку торговельного обслуговування територіально розосереджених контингентів споживачів. Features of Trade Enterprise Activity under Conditions of Principal Contingent Dispersal. Activities of trade enterprises in the rural market are analyzed. The tendencies and prospects of a consumer's co-operative society as system of providing the countrymen with essential consumer goods of the barest necessity are considered. The particular features and directions of development of trade services for territorially dispersed consumer contingents are generalized.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості маркетингу інноваційної діяльності
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Пуліна, Т. В.
    Розглядаються основні аспекти ринку інновацій, які необхідно враховувати при формуванні єдиної маркетингової політики підприємства заради створення переваг у конкурентній боротьбі. Basic reculiarities of innovation market has been analysed. Which are to be considered while formation of marketing policy of enterprises to create competitive advantages.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інноваційні аспекти формування ринку освітніх послуг
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Патора P., Р.; Чухрай, Н. І.
    Розглянуто особливості формування ринку освітніх послуг. Досліджується роль держави у становленні ринку освіти. Аргументується необхідність орієнтації на інноваційний тип розвитку в галузі освітніх послуг. Наводяться основні характеристики університетів майбутнього (“університетських корпорацій”). The peculiarities of forming of the educational services market are considered. A role of the government in formation of the education services market is investigated. A necessity of educational service orientation on the innovation development type is argued. The authors explain us the main features of “university corporations».
  • Thumbnail Image
    Item
    Непрямі дистрибуційні канали в умовах конкурентної боротьби на прикладі СП «Український мобільний зв’язок»
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Лівшиц, В. Я.
    Розглядаються питання щодо функціонування непрямих дистрибуційних каналів підприємств-операторів мобільного зв’язку. Запропоновано новий вид організаційної взаємодії підприємства-оператора та дилерської структури. The problems of functioning of the indirect distribution channels of the firms¬operators of mobil connections are investigated. The new type of the organizational interaction between firm-operator and dealer structure is proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    До питань вдосконалення організаційно -економічних методів регулювання ринку енергоносіїв
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Лапко О. О., Безсмертна О.М.
    Розглядається державний ринок енергоносіїв та заходи, спрямовані на підвищення рівня прибутковості ВАТ «УКРНАФТА». The state market of energetic resources and measures directed on increasing a level of profit of enterprise “Ukrnafta” is considered.