Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
11 results
Search Results
Item Емпіричні дослідження логістичної діяльності вітчизняних підприємств(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Чорнописька, Н. В.; Карий, О. І.; Білик, М. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Наведено результати досліджень щодо застосування логістики на вітчизняних підприємствах. Узагальнено розвиток теорії логістики, встановлено адекватність сучасної теорії логістики її практичному використанню на вітчизняному ринку. Встановлено залежність між зростанням вимог щодо обслуговування споживачів та застосуванням логістичних методів управління вітчизняними підприємствами.Item Комерційна логістика і ключові проблеми розвитку ринку електролампової продукції(Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Мних, О. Б.; Чорнописька, Н. В.; Олешко, Ю. Є.; ДУ “Львівська політехніка”Розглядаються особливості розвитку ринку електролампової продукції (на прикладі ВАТ “Іскра”). Запропоновані рекомендації для зміцнення конкурентоспроможності позицій ВАТ “Іскра” на засадах догістичного та маркетингового підходів.Item Професійний портрет логіста: маркетингові дослідження(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Чорнописька, Н. В.; Стасюк, К. З.; Національний університет “Львівська політехніка”В статті висвітлено професійний портрет логіста, отриманий авторами на підставі маркетингових досліджень. Виявлено нестачу фахівців з логістики, зумовлену, в першу чергу, невідповідністю темпу розвитку ринку праці в сфері логістики до темпу розвитку ринку освітніх послуг з логістики. В ході дослідження було також встановлено, що, зважаючи на те, що логістичні компанії не мають ні відділу логістики, ні посади логіста, вони запрошують фахівців без професійної освіти, оскільки посада диктує вимоги до кандидатури, а не специфіка галузі, в якій вони працюють. Розкрито портрет логіста трьох рівнів/ступенів професійної компетенції: операційного, тактичного, стратегічного. Отриманий портрет логіста підтвердив гіпотезу, що переважна більшість менеджерів 2PL та 3PL компаній (за винятком стратегічного рівня управління), які представляють вітчизняний ринок логістичних послуг, не мають професійної фахової підготовки з логістики.Item Інформатизація управління логістичними системами(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Чорнописька, Н. В.; Матвій, Ї. Є.; Марценюк, І. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглядається стратегічна роль інформаційних технологій, аналізуються результати досліджень інформаційних систем вітчизняних підприємств, пропонується інформаційна модель логістичної системи, містяться рекомендації щодо втілення запропонованих принципів побудови інформаційних систем підприємств. The strategic role of information technology is shown. The result of research of information systems Ukraine enterprises are analyses, information model of logistics system is created and recommendations of implementation principles of creation information systems in enterprises are considered.Item Логістичні інформаційні системи в стратегічному розвитку організацій(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Чорнописька, Н. В.Розглянуто інтегруючу роль інформації, детальну структуру логістичної інформаційної системи, подано рекомендації щодо впровадження логістичних інформаційних систем. The intégration role of information is shown in this article. The structure logistics information system and recommendations of implement logistics information system are considered.Item Зародження військової логістики в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Чорнописька, Н. В.; Брень, О. В.; Данильців, О. І.Узагальнено поступ військової логістики в світі. Встановлено сучасний стан розвитку військової логістики в Україні. Проаналізовано позиції України по військового потенціалу (показник GFP). Висвітлено результати досліджень думки громадськості та експертів щодо функції, місця та значення військової логістики в Україні, етапу її розвитку. Проаналізовано основні виклики, які є перед військовою логістикою сьогодення. Виділено основні чинники впливу, які стримують її розвиток у Збройних силах України. Окреслено перші кроки щодо імплементації військової логістики як інструмента подолання збройної агресії та її наслідків. The progress in the world of military logistics is generalized. The current status of military logistics in Ukraine was established. Ukraine’s position in terms of global firepower (GFP) is analyzed. The research results of public opinions and experts opinions about functions, places and values of military logistics in Ukraine and stages of her development was showed. The main challenges facing today to military logistics was analyzed. The main factors wich slowed down the evolution of military logistics in the Armed Forces of Ukraine was selected. First steps to the implementation of military logistics as a tool to overcome the armed aggression was outlined.Item Розвиток ринку експрес-доставки в України(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Чорнописька, Н. В.; Кубрак, Н. Р.; Чорнописький, Р. С.Досліджено найдинамічніший сегмент ринку логістичних послуг України – експрес- доставку. Проаналізовано розвиток національного ринку експрес-доставки в динаміці, здійснено структурне порівняння. Охарактеризовано конкуренцію між поштовими, кур’єрськими, транспортно-експедиційними та логістичними операторами ринку. Ідентифіковано основні чинники, які визначають нинішній стан ринку експрес-доставки. Спрогнозовано напрям розвитку ринку експрес-доставки в майбутньому. In the article the fastest growing segment of the market of logistics services in Ukraine - express delivery - is shown. Development of the national market of express delivery in dynamic are analyzed, the structural comparison of the market of express delivery are maded. Competition between postal, courier, freight forwarding and logistics operators are characterized. The main factors that determine the current state of the market of express delivery is identified. Direction of the market of express delivery in the future is predicted.Item Тенденції та перспективи ринку логістичних послуг України(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Чорнописька, Н. В.; Шандрівська, О. Є.Узагальнено стан розвитку ринку логістичних послуг, здійснено порівняння основних тенденцій розвитку цього ринку в Україні та Європі. Запропоновано поділ вітчизняного ринку логістичних послуг на п’ять сегментів, а саме: транспортно-експедиційні послуги, професійні складські послуги, експрес-доставка, контрактна логістика, управління ланцюгами поставок. Проаналізовано динаміку розвитку сегменту професійних складських послуг за 2006–2011 рр. Досліджено структуру сегменту контрактної логістики: суперництво між конкуруючими фірмами; сили впливу постачальників; сили впливу споживачів; конкуренцію з боку товарів-субститутів та бар’єри входу у галузь. Виявлено ключові чинники успіху, окреслено перспективи та привабливість контрактної логістики в Україні. The state of the logistics services market are summarized in the article. Сomparison of the main trends in this market in Ukraine and Europe is shown. Division of the domestic market of logistics services into five segments, namely: freight forwarding services, professional warehousing services, express delivery, contract logistics, supply chain management is proposed. Dynamics of the segment of professional warehousing services for 2006-2011 are analyzed. The structure of demand, new supply, main facts and specific development in the capital and regionals Ukraine is show. The structure of segment contract logistics is invastigated: the rivalry between competing firms, the impact of suppliers force; forces of consumers influence, competition from goods-substitutes and barriers to entry into the sector. Main drivers contract logistics development are: development of international trade, retail operators activities and development of on-line trade. Key success factors are discovered. Prospects and the attractiveness of contract logistics in Ukraine are determined.Item Підвищення конкурентоспроможності ланцюгів створення вартості на засадах логістики(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Шандрівська, О. Є.; Косар, Н. С.; Чорнописька, Н. В.Розглянуто питання внеску логістики у забезпечення конкурентоспроможності ланцюгів створення вартості та збереження їхніх конкурентних переваг. Визначено основну мету створення та стратегічне завдання логістичних ланцюгів з огляду на необхідність формування конкурентних переваг. Представлені активовані логістикою показники конкурентоспроможності (найвищий рівень ринкової доступності товарів та низький рівень їх морального зношування); способи досягнення логістичними ланцюгами конкурентних переваг на ринку (забезпечення високої якості виконання процесів у логістичному ланцюзі; зменшення витрат; швидке реагування на зміни попиту; забезпечення надійності виконання процесів у логістичному ланцюзі). The issue of logistics in securing the competitiveness of value chains and the formation of their competitive advantages. The basic purpose of creation and the strategic task of logistics chains taking into account the necessity of formation of competitive advantages. Presented indicators of competitiveness, the dominant influence on who has a logistics (the highest level of market access to goods and their low moral depreciation); ways to achieve logistic chains competitive advantages on the market (provision of high-quality performance of processes in the logistics chain; cost reduction; rapid response to changes in demand; the reliability of the processes in the supply chain).Item Логістика електронної комерції: стан та перспективи розвитку в Україні(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Чорнописька, Н. В.; Солодка, О. В.Узагальнено розвиток логістики електронної комерції у світі. Встановлено залежність між розвитком електронної комерції та розвитком ринку логістичних послуг. Проаналізовано ринок логістичних послуг в Україні. Уточнено термін “логістичний оператор 5 PL” та здійснено позиціонування його поряд із іншими логістичними операторами. In the article the development of logistics of electronic commerce in a world is generalized. Dependence between development of electronic commerce and development of market of logistic services is proved. Market of logistic services in Ukraine is analized. Term logistic operator 5 PL is specified and positioned.