Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2001. – № 434

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36641

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковані результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу факультету машинобудування і автомобільного транспорту Національного університету «Львівська політехніка». Розглянуті питання динаміки та міцності елементів машин, приладів та транспортних засобів, а також створення й розрахунку перспективного технологічного устаткування. Призначений для наукових та інженерно-технічних працівників відповідних галузей промисловості.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001. – № 434 : Динаміка, міцність та проектування машин і приладів / відповідальний редактор В. М. Палаш. – 128 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 21
  • Thumbnail Image
    Item
    Динаміка механізму транспортування стрічки з сар швидкості носія інформації
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Худоба, В. М.
    Описано методику числового моделювання n - масових електромеханічних систем на прикладі досліджень динамічних процесів у механізмах транспортування стрічки. Наведено аналіз передавальних функцій від збурень, прикладених до кожної з п мас механізму транспортування стрічки з системою автоматичного регулювання. In the work the general approach for experimental investigation of the oscillation processes spectrums in the tape transport mechanisms was described. Impact of a main distortion factors on the spectrum of tape oscillation in the cassette recorder magnetic heads zone is presented. Cases of some parameters of the system variation were investigated.
  • Thumbnail Image
    Item
    Математична модель кінематично зв’язаних поздовжньо-поперечних коливань бурової щогли з пакетом свічок бурильних труб
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Харченко, Є. В.; Левринець, В. М.
    Розглядаються результати математичного моделювання кінематично зв’язаних поздовжньо-поперечних коливань бурової щогли з пакетом свічок бурильних труб. Отримана математична модель дає можливість вивчення впливу інерційних, жорсткісних та дисипативних параметрів конструкцій на частоти і форми вільних коливань. The results of mathematical modelling of kinematicly tied longitudinal-lateral vibration of the chisel mast with the parcel of candles of drill-pipes are esteemed. The obtained mathematical model enables learnings influencing slugged, stiffness and dissipative arguments of constructions on frequencies and free vibration modes.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експлуатаційна надійність автобусів Iveco-Краз, які використовують на міських і приміських маршрутах
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Форнальчик, Є. Ю.; Копичин, Ю. В.
    Описані результати досліджень експлуатаційної надійності ходової частини автобусів Iveco-КрАЗ, які використовують у 1-й та 2-й категоріях умов експлуатації, за показником параметра потоку відмов та середнім пробігом на відмови. Встановлено зв’язок між розподілом відмов ходової частини і використанням запчастин на відновлення її працездатності. Laid out the researches results of operational reliability of running gear of Iveco- КрАЗ buses, which are used in the first and second categories of exploitation conditions, by means of the parameter index of failure flow and average run before failure. There was found relation between distribution of failures of running gear and usage of repair parts in order to restore it’s working capacity.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментально-розрахунковий метод визначення напруженого стану зварних стиків магістральних трубопроводів
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Палаш, В. М.; Дзюбик, А. Р.
    Запропоновано у вигляді інтегрального представлення новий розв’язок експериментально-розрахункового методу, який дає змогу враховувати особливості формування поля напружень при різних способах зварювання. Запропоновано новий підхід до відшуковування невідомих параметрів поля пластичних деформацій. The new way of the decision of a task of an experimental - settlement method is offered as integrated representation which enables to take into account features of formation of a field of voltage at different ways of welding and preparation of pipes. The new approach to restoration to unknown parameters of a field of plastic deformations is offered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Регулювання переміщень елементів вантових переходів трубопроводів з врахуванням температурних деформацій
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Ольховий, І. М.
    Розглянуто зняття або зменшення напружень в трубах вантових переходів з врахуванням як силових, так і температурних факторів. The guestion of removal or decrease of stress in the pipes of the suspended passages is considered. The power and temperature factors are taken into consideration.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оптимальні швидкість обертання тихохідного вітроколеса та профіль його лопатей за критерієм максимального відбору потужності зі слабких потоків повітря
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Лозовий, І. С.; Кудлик, М. Б.
    Сформульовано задачу оптимізації швидкості обертання тихохідного вітро-колеса та профілю його лопатей за критерієм максимально можливого відбору потужності зі слабких потоків повітря. Для розв’язання поставленої задачі складено математичні умови оптимізації швидкості обертання вітроколеса та профілю його лопатей у слабких потоках вітру і розв’язано складені рівняння. The task of optimizing velocity rotation of low-speed wind-wheel and profile of its paddles according to criterion at most possible selection of power from weak air flow is set in the article. To solve the task mathematical conditions of optimizing velocity rotation of wind-wheel and linear profile of its paddles in weak air flow is made. The system of equations is worked out.
  • Thumbnail Image
    Item
    Контроль і вимірювання деформацій і навантажень на опори обертових агрегатів
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Кузьо, І. В.; Зубрицький, А. В.
    Наведені результати експериментальних вимірювань деформацій та навантажень на опори обертових агрегатів, які є підтвердженням того, що при розрахунку на міцність їх треба вважати пружними. The result of experimental measuring of the stresses and deformations of the supports of rotating equipment are presented. Given results justify that the calculations of strength of the constructions must be realized in assumption of elasticity of named deformations.
  • Thumbnail Image
    Item
    Контроль форми та положення поперечного перерізу і геометричної осі корпусів великогабаритних обертових агрегатів
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Кузьо, І. В.; Зінько, Я. А.; Смерека, І. П.
    Для підвищення ефективності діагностування наведені сучасні методи і засоби контролю форми і положення поперечного перерізу та геометричної осі великогабаритних обертових агрегатів неперервної дії. The up to-date methods and measures of control of the shape and position of the cross intersection and geometrical axis of the large scale rotating equipment of continuous are proposed in given report.
  • Thumbnail Image
    Item
    Морфологічний синтез нових способів і пристроїв відрізання прокату із прутково-трубних заготовок
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Кузнєцов, Ю. М.; Мачуга, Р. І.
    Проведено спрощення морфологічних множин способів і пристроїв відрізання прокату (деталей) і їх наближення до застосування на одношпиндельних і багатошпиндельних токарних автоматах. У результаті виконаного морфологічного синтезу отримано і запропоновано низку нових способів і пристроїв розрізки.
  • Thumbnail Image
    Item
    Про вплив товщини автомобільного гальмівного диска на його температурний режим
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Коляса, О. Л.
    Викладені результати досліджень впливу товщини диска на температурний режим автомобільних дискових гальм при екстренному гальмуванні автотранспортних засобів, отримані комп’ютерним моделюванням. The article presents the results of the research into the disk thickness effects on temperature conditions of automobile disk brakes during emergency braking of vehicles. The results were obtained through computer simulation.