Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2019). – 2019 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58007

Матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019

У збірнику опубліковано матеріали конференції, присвяченої проблемам у галузі соціальних комунікацій, інформаційної діяльності, консолідації інформації, документознавства, електронного урядування, прикладної психології та лінгвістики. Видання призначено для науковців, аспірантів, студентів.

Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16–18 травня 2019 року, Україна, Чинадієво / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. – 1 електронний оптичний диск. – Паралельний титульний аркуш англійською.

Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019

Зміст


1
9
ІНФОРМАЦІЙНІ ТА КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В INTERNET ТА WORLD WIDE WEB
3.
16
17
19
21
23
25
27
29
31
33
35
37
39
41
43
45
47
49
51
53
55
57
59
61
63
65
67
69
71
73
75
77
79
81
83
БЕЗПЕКА ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ ДЕРЖАВИ
38.
85
86
88
90
92
94
БІБЛІОТЕЧНА, АРХІВНА ТА МУЗЕЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА
44.
96
97
99
101
103
105
107
109
111
113
115
117
119
121
123
125
ДОКУМЕНТОЗНАВСТВО ТА ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ СУЧАСНИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
60.
127
128
130
132
134
136
138
140
142
144
146
148
150
152
154
ЕЛЕКТРОННА ДЕМОКРАТІЯ ТА ЕЛЕКТРОННЕ УРЯДУВАННЯ
75.
156
157
159
161
163
ЛІНГВІСТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
80.
165
166
168
170
172
174
176
178
180
ПСИХОЛОГІЧНА ТА ПЕДАГОГІЧНА КОМПОНЕНТИ ДОКУМЕНТНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
89.
182
183
185
187
189
191
СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ
95.
193
194
196
198
200
202
204
206
208
210
212
214
216
218
220
222
224
226
228
230
232
234
236
238
240
242
244
246
ТЕХНОЛОГІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ДАНИХ
123.
248
249
251
253
255
257
259
261
263

Content


1
9
INFORMATSIINI TA KOMUNIKATSIINI TEKHNOLOHII V INTERNET TA WORLD WIDE WEB
3.
16
17
19
21
23
25
27
29
31
33
35
37
39
41
43
45
47
49
51
53
55
57
59
61
63
65
67
69
71
73
75
77
79
81
83
BEZPEKA INFORMATSIINOHO PROSTORU DERZHAVY
38.
85
86
88
90
92
94
BIBLIOTECHNA, ARKHIVNA TA MUZEINA DIIALNIST V UMOVAKH ROZVYTKU INFORMATSIINOHO SUSPILSTVA
44.
96
97
99
101
103
105
107
109
111
113
115
117
119
121
123
125
DOKUMENTOZNAVSTVO TA INFORMATSIINA DIIALNIST U SYSTEMI SUCHASNYKH NAUKOVYKH DOSLIDZHEN
60.
127
128
130
132
134
136
138
140
142
144
146
148
150
152
154
ELEKTRONNA DEMOKRATIIA TA ELEKTRONNE URIADUVANNIA
75.
156
157
159
161
163
LINHVISTYCHNI TEKHNOLOHII INFORMATSIINOI DIIALNOSTI
80.
165
166
168
170
172
174
176
178
180
PSYKHOLOHICHNA TA PEDAHOHICHNA KOMPONENTY DOKUMENTNO-INFORMATSIINOI DIIALNOSTI
89.
182
183
185
187
189
191
SOTSIALNI KOMUNIKATSII
95.
193
194
196
198
200
202
204
206
208
210
212
214
216
218
220
222
224
226
228
230
232
234
236
238
240
242
244
246
TEKHNOLOHII INFORMATSIINOHO MENEDZHMENTU TA INTELEKTUALNOHO OPRATSIUVANNIA DANYKH
123.
248
249
251
253
255
257
259
261
263

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз рекламних кампаній молодіжного бренду одягу в Instagram
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Бойко, Влада; Березко, Олександр; Національний університет “Львівська політехніка”
    We consider the Instagram marketing campaigns of VIBY, a Ukrainian youth clothing brand. We analyze the brand’s audience and approaches used in order to create recommendations for youth-oriented Instagram advertising.
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль реклами у формуванні іміджу загальноуніверситетських кафедр ЗВО
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вовк, Наталія; Гула, Оксана; Національний університет “Львівська політехніка”
    The article considers the place of advertising in the image of university colleges of institutions of higher education. The authors develop an information model for the distribution of printing products of the university department and find the advantages of using such products.
  • Thumbnail Image
    Item
    Просування діяльності підприємства малого бізнесу у мережі Інтернет
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вовк, Наталія; Богуш, Христина; Національний університет “Львівська політехніка”
    Recently the popularity of social networks has increased, so entrepreneurs do not lose the opportunity to use these platforms to promote their own business. Effective for beauty salons is a social network Instagram, where you can use various tools to promote your business account. Advertising on social networks is convenient because it is possible to instantly get feedback from your clients. It allows you to timely analyze the work done, edit plans, create new posts for effective content every time.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження ефективності сучасної реклами: переваги та недоліки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вовк, Наталія; Блага, Тетяна; Національний університет “Львівська політехніка”
    The article deals with advertising as a tool of marketing policy and characteristics of types of advertising: printed materials and the Internet as a means of marketing policy.
  • Thumbnail Image
    Item
    Ефективність використання інтернет-сайту для функціонування малого бізнесу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вовк, Наталія; Соломон, Анжеліка; Національний університет “Львівська політехніка”
    The article considers the website as an instrument for promoting business. The main advantages of creating and operating a website are determined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль ЗМІ у профорієнтаційній роботі закладів вищої освіти
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вовк, Наталія; Доскіч, Анастасія; Національний університет “Львівська політехніка”
    Advertising as a method of influencing potential consumers from the outset is psychological impact, but is intended to change behavior or belief. The psychology of advertising is aimed at the study of the mechanisms of perception of messages and the impact on the human psyche, its manipulative capabilities and limitations. From the point of view of the specialists of the psychological approach, this is a type of human activity, a group of people or organizations whose basic metals are to provide value to certain objects of information.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтернет-реклама як складова електронного бізнесу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вовк, Наталія; Романів, Ірина; Національний університет “Львівська політехніка”
    The article analyzes Internet advertising as a means of popularizing the company through the use of e-business. It is proved that the best way to promote e-business is to have an internet site. The classification of the advertising space and the characteristics of the advantages of Internet advertising are given.